Erdoğan: İzmir'e suyu ben getirdim

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, tanzim satış noktalarında oluşan kuyrukların 'bereket, varlık kuyruğu' olduğunu söyledi.

Erdoğan: İzmir'e suyu ben getirdim

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, tanzim satış noktalarında oluşan kuyrukların 'bereket, varlık kuyruğu' olduğunu söyledi.

21 Şubat 2019 Perşembe 16:48
Erdoğan: İzmir'e suyu ben getirdim

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Denizli'de düzenlenen mitingde konuştu. Terör örgütü olarak nitelediği HDP ile CHP'nin ittifak kurduğu söylemini tekrarlayan Erdoğan, "CHP, İzmir'de onlarla omuz omuza" dedi.

CHP'ye oy verenlere seslenen Erdoğan, "Başınızı iki elinizin arasına alın, bu adam yalandan başka bir şey tanımaz, teröristlerle omuz omuza. Şimdi de HDP ile omuz omuz. İzmir'de onlarla yan yana. Sizlere şimdi aslan gibi içinizden birini, Nihat Zeybekci'yi gönderiyoruz" diye konuştu.

Erdoğan, "Ankara'da çok enteresandır, zillet ittifakı adayının resimleri var ama resimlerinin altında CHP'nin logosu yok, HDP'nin logosu da yok. Aynı şeyi diğer illerde de yapıyorlar. Çünkü aday bilinsin ama kimin adayı olduğu anlaşılmasın diye bunu yapıyorlar. Çünkü benim milletim bölücü terör örgütünün desteklediği kişilere oy verir mi? İşte zillet ittifakına inşallah 31 Mart'ta bir Osmanlı tokadı yakışır" ifadelerini kullandı.

Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şöyle:

'31 MART SADECE BELEDİYE DEĞİL BEKA SEÇİMİDİR'

- Şunu unutmayın Cumhur İttifakı'nın zaferi bir tarihtir. İnşallah 31 Mart seçimlerinde Denizli kendinden bekleneni yapacaktır. Denizli'de inşallah bu sefer rekor kıracağız. Bunun için dayanışma içinde olmamız gerekiyor. Aman ha, içinde bir olun, diri olun, kardeşliğinize gölge düşürmeyin. 

— Maalesef hâlâ istediğimiz konsolidasyon sağlanmış değil. Bunu başaracağımıza inanıyorum. 31 Mart'ın önemini her vatandaşa anlatmalıyız. 31 Mart sadece belediye değil beka seçimidir. 2023 hedeflerimize ulaşmamız açısından kritiktir.

— Göreve geldiğimizde IMF'ye borcumuz 23.5 milyar dolardı. IMF Başkanı'na, 'Türkiye'nin Başbakanı siz değilsiniz, benim' dedim. Bay Kemal bunlar 'IMF kapısına gider' diyor. O CHP'nin işi. Siz gittiniz IMF'nin kapısına. Sizin borçlandığınız borçları biz sildik. Kemal Derviş nerede? Onu gönderenlerin yanında, Amerika'da.

'BENİM ALANIM EKONOMİ, ÖZEL SEKTÖRDEN GELMİŞ BİRİSİYİM'

- Geçenlerde patates-soğan muhabbeti yaptılar. Bu oyunu bozarız dedik. Tanzim satışlarını kurduk. Bu iş 31 Mart'a kadar düzeldi düzelti. 31 Mart'tan sonra TESKOMB ve TESK gibi kuruluşlarla masaya oturacağız. En ücra köşelerdeki marketlere varıncaya kadar bu satışları yapacağız. Gerekirse ürün çeşitlerini artıracağız. 

— Biz sömürü düzenlerine aracı olamayız. Benim alanım ekonomi, özel sektörden gelmiş birisiyim, neyin ne olduğunu bilirim. Sebze ve meyvedeki fiyat artışlara kim serbest piyasa diyorsa, piyasa ekonomisi diyorsa onu gelsin külahıma anlatsın.

— İzmir bir zamanlar susuzdu. Oraya suyu DSİ ile ben getirdim.

''AK PARTİ KUYRUK GETİRDİ' DİYORLAR: BEREKET KUYRUĞU, VARLIK KUYRUĞU'

- Bunların işi 3Y; yolsuzluk, yasak, yokluk. Diyorlar ki 'AK Parti kuyruk getirdi.' İki kuyruk var, bir kuyruk yokluklar kuyruğudur. Bu, CHP'nin dönemlerine rastlar. Şimdiki kuyruk yokluk kuyruğu değil, bereket kuyruğu, varlık kuyruğu. Nedir? Fırsatçılara ders verme kuyruğu. 

— 31 Mart seçimleri Türkiye düşmanlarının bitlerini kanlandırdı.

— Vesayet dönemlerinde milletin iradesine ipotek koyanlar, kendilerini milletin üstünde görenler, bizim dik duruşumuzdan hazımsızlık duyuyor. Uzun yıllar Türkiye'ye emir veren, direktif veren güçler, bizim bağımsız hareket etmemizden rahatsızlık duyuyor.

— Size o sözü vermemiş miydim, 'inlerine gireceğiz' dememiş miydim? Hâlâ peşlerindeyiz, onlar kaçacak biz kovalayacağız, her şeyimizle. Benim milletimin huzurunu kaçıranları, biz huzursuz edeceğiz.

'CUMHUR İTTİFAKI'NIN KARŞISINA DÖRTLÜ ÇETE ÇIKARDILAR, KUMANDAYI KANDİL VE PENSİLVANYA'YA VERDİLER'

- Cumhur İttifakı'nın karşısına dörtlü bir çete çıkardılar. Bu dörtlü çetenin kumandasını da Kandil ve Pensilvanya'ya verdiler.

— Millet ve memleket düşmanlarının yeni bir oyun içinde olduğunu görüyoruz. 17 yılın hesabını milletten sormak için siyaset mühendisliklerine başvuruyorlar.

— Terör elebaşlarının dolaylı destek açıklamasından hiçbir CHP yöneticisi rahatsız olmuyor. Bu utanç sahnesi karşısında CHP'nin başındaki zat tek kelime etmiyor.

— FETÖ soruşturmalarında gözaltına alınan şaibeli bir ismi, 15 Temmuz gecesi 11'i polis, 23 şehidimizin olduğu Ankara'daki bir ilçemize belediye başkan adayı yapıyorlar. Ecdadımız 'et kokarsa tuz basılır, tuz kokarsa ne çare' diyor. Maalesef CHP'de tuz çoktan kokmuştur.

— Sizlere, bayanlara birer keyif çayı hediye edeceğim. Bu akşam sizlere ikram ettiğim bu keyif çayını inşallah yudumlayın. Ve bu naylon poşette değil. Çevreciyiz ya, bez torbada hediye ediyorum. Farkımız. Çünkü bizler bir farkın partisiyiz.

'İZMİR'E SUYU BEN GETİRDİM'

İzmir'e suyu kendisinin getirdiğini ileri süren Erdoğan, "İzmir'de körfez İstanbul'un Haliç'i gibi. İzmir gibi şehrimize bu yakışır mı? Susuzdu bir zamanlar, suyu da ben DSİ ile getirdim. Orada İZBAN'ı yaptık. Bunları CHP'ye gönül veren kardeşlerime söylüyorum. Size içinizden birisini Nihat Zeybekci'yi gönderiyoruz. Belediyecilik bizim işimiz, bunlar bu işlerden anlamaz." ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 21.02.2019 18:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran 2019-02-21 17:01:05

BU ADAM RESMEN DELIRMIS, NORMAL DEGIL.

Misafir Avatar
izmirli 2019-02-28 12:11:38 @Tekin Baran

bugün adındaki..!!! sen çok yalan söylüyorsun...
iftira da atıyorsunki vebaldir..zaten sizler olmasaydınız ülke batmıştı..
ama olduğunuz halde ÜLKEMİZ BATTI..İzmir,lilerin vebali günahı sizin boynunuza olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A-HBR (AMCIK HABER) 2019-02-27 09:09:42 @Tekin Baran

TAMZİMLARDA SAATLUK GARIDA İSTİYİK !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu gün 2019-02-26 18:32:59 @Tekin Baran

Vatandaşın suyu iki gün akmasın o belediyeye oy vermez. ey be kardeşim chp li belediyeler yıllarca halkı susuz bıraktı, yolsuz bıraktı, mafyaya rüşvete esir etti. bu halk daha chp ye nasıl oy versin? söylermisiniz?

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
su ve chp 2019-02-26 18:31:32 @Tekin Baran

Birazda gülelim adlı yorumcuya ************** İzmire suyu tabiki uzaylılar getirmedi, İstanbulada getirmedi İstanbulda sular akmıyordu. haftada iki gün mahallelere tankerle su gelirdi halk bir bidon su almak için saatlerce kuyrukta beklerdi. tabiki susuzluktan kimse ölmedi. ama pis sudan hasta olanlar oldu, sağlığı bozulanlar oldu. banyo yapamayan cünüp dolaşanlar oldu günahı vebalı chp ye ve chp li belediye başkanı Nurettin Sözene gitti. tabiki uzylı getitmedi ama susuzluğun bıraktığı izlerde bayağı derin. bu gün su sorunu varmı bir yerde yok?
çünkü ak parti çözdüüüü.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
AvantacıAvam 2019-02-26 07:49:39 @Tekin Baran

hee ya biz AKP'den evvel, salonun ortasına sıçıyoduk aq...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:44:02 @Tekin Baran

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:28:52 @Tekin Baran

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
H Ö T Ö R Ö F . . T A Y Y İ P 2019-02-22 21:52:03 @Tekin Baran

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2019-02-22 18:35:45 @Tekin Baran

KÖR GÖZLERE iyi gelir. yani bakan körlere iyi gelir. Tanzim satışta keyfine, ticaret olsu diye, kar olsun diye istediği beğendiği ürünü alacak diye 5 -10 dakika beklemekmi iyi yoksa sabahın köründe saat 06 da kalkıp bir küçük tüp almak için akşamın 4 üne 5 ine kadar bekleyip birde tüp gelmediyse veya geldie kalmadıysa tüp almadan geri gitmekmi iyi?
ulan siz chp zihniyeti her iyi işe her doğruya her güzele bir alaylı kuyruk takmayı ne çok seviyorsunuz. bizde halk olarak sizi sandığa gömmeyi çok seviyoruz.

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
AKP = YERLİ VE MİLLİ OROSPU ÇOCUKLARI 2019-02-22 11:08:06 @Tekin Baran

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bak sen bak 2019-02-22 09:40:47 @Tekin Baran

cambaz ittifakı yine bir cambazlık yaparak köye suyu kendisinin getirdiğini söylüyor bizde diyiyoruzki yalancıya millo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP VAZELİN SANAYİ ANANIN ŞİRKETİ HOLDİNG 2019-02-22 06:12:02 @Tekin Baran

OOOOOOOOHHHŞŞŞŞ BU İYİ GELDİ ! SAĞOL TEYYOOO...!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bir 2019-02-21 22:38:07 @Tekin Baran

yanlislik var ERDO, suyu sen Istanbul a, Melih de Ankara ya getirdiniz, yagmur yaginca hertaraf deniz oluyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birazda gülelim... 2019-02-21 22:29:14 @Tekin Baran

16 yıl önce İzmirliler SU SU diye inim inim inlerdi, su içmeden yaşıyorlardı... dünya tıp literatürüne geçen İzmirliler nasıl yaşıyorlar diye yüksek tahsil tez konusuydu... dünyada herkes hayret içindeydi ve merih ten uzaylılar gelmişti.. bütün evren hayretler içindeydi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2019-02-21 17:43:59

Hdp ile omuz omuza demis..halbuki oslo da haburda olmasi gerekiyor oyle mi?..Hdp ya yasal partidir,yada yasadisi..yasal ise hdp yi yasadisi gostermek suctur; yok yasadisi ise secimlere girmesine izin vermek yine suctur..soylediklerin mahkemede alehine delil olacaktir der Amerika filmleri..bizde gecerliligi yoktur ...istermisin simdi,kes lan filim mi cekiyoruz burda desin...basbakan oldun ister asar ister kesersin demisti,cumhurbaskani oldugunda diyeceklerini siz dusunun....domates kuyrugunda sirayi bozmayin...gel vatandas gel tomatise gel...al vatandas al oglunu sevindir,kizini sevindir...cumhurbaskanini sevindir

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:44:32 @Okur

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:29:22 @Okur

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-22 11:48:50 @Okur

dogru söylemiş pkk ile hdp ile omuz omuza değilmisiniz izmirde delikanlıysanız 1 pkk bayragı yakın görelim

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 19:30:37 @Okur

Izmire suyu verdin reis,karsiliginda da hava yi alirsin:)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 19:22:07 @Okur

Reis biz farkin partisiyiz demis!!! Biz niye fark edemedik acaba?..farketmez reis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 19:11:15 @Okur

Izmire suyu ben getirdim diyor!!! Gavur:)Izmirlileri bogmak icindir:)

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 18:55:14 @Okur

Yauv reis sen bizi delirtecen:) hayir sorun delirmekte degil sorun vatandas delirirse size delilerin cumhurbaskani diyecekler,uzuntum bunadir

Beğenmedim! (0)
Avatar
İs 2019-02-21 17:41:30

Milletle dalga geçiyor

Avatar
salkimsacak 2019-02-21 17:00:29

AAAA KRAL CIPLAK

Misafir Avatar
nankör izmir ...Hüllooogggghhh 2019-02-21 20:22:20 @salkimsacak

lan tayyip size denizi de daglari da körfezide getirdi yine kiymetini bilip sigir sürüsüne katilmiyorsunuzya !
Allah sizi oldugunuz gibi yobazliga bulastirmasin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
FETÖ ile senelerce aynı menzile doğru 2019-02-21 19:53:39 @salkimsacak

beraber yürüdüler ve yağan yağmurda beraber ıslandılar onlara ne istedilerse verdik dediler.Sonra da araları açılınca Allah bizi affetsin deyip işin içinden cıktılar. PKK ile seneler süren al gülüm ver gülüm anlaşmaları yaptılar, hendekler kazılırken aman onlara dokunmayın muzakere yapiyoruz dediler.Şimdi de bunların hepsini CEHAPEnin üzerine yıkmaya çalışıyorlar. Bu ne biçim vicdansızlıkdır inanılacak gibi deyil.

Beğenmedim! (1)
Avatar
g. 2019-02-21 17:22:02

o kuyruğu kaldır da kendini G Ö R ...............

Avatar
İs 2019-02-21 17:41:45

Milletle dalga geçiyor

Avatar
Okur 2019-02-21 18:03:43

Siz bilmezsiniz,ben soyleyeyim,Inonu niye milleti kuyruga sokuyordu biliyorduk.usunuz? Diyorduki 2019 da basimizda bir lider gelecek sizi 1 kg domates icin kuyruklarda surundurecek,gelin simdiden antreman yapin ..diye kuyruga alistiriyordu...inanmadiniz degilmi,ama bereket kuyrugu olduguna inandiniz:)

Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 20:25:55 @Okur

Ankarayi parsel parsel sattilar,domatesi tanzim tanzim....fabrikalarida babalaaarr gibi..sattilar..mavi marmarada da vatandaslari...oy verirken bana mi sordunuz ...demedigine sukret

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2019-02-21 17:53:37

Bu bereket kuyruguymus!!! Neden bizi simdiye kadar bu bereketten mahrum ettin reis!?.. bizi gulduruyon,secmenlerinde seni guldursun ? Ama simdi durum azicik vahim cunku secim gunu persembe pazarina ucuz tomatis gelecekmis hemide 3 kg verilecekmis

Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-22 10:50:03 @Okur

1970-1980 lerde oku ecevit iktidarı zamanında 2 paket sigara için satlerce kuyrukta beklediğimiz günleri unutmadık 60 yaşındayım şu anda nolmuşyani ucuz domates kuyruguna gırdıysen utanmadadan istanbulda seçim otobusünü chp liler tanzim satış önune getirp domates patlıcan müziği calıyolar nah iktidar yüzü görür chp

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 20:35:26 @Okur

Kilicdaroglu na bay Kemal diyor (yasalarda oyle yazar ,insanlara bay ,bey diye hitap edilir)..bay bay cumhurbaskanim size de bay bay:))...sizde herseye guluyonuz

Beğenmedim! (0)