Erdoğan marketlere seslendi: Hesabını sorarız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Ekonomi Şurası'nda konuştu. 

Erdoğan marketlere seslendi: Hesabını sorarız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Ekonomi Şurası'nda konuştu. 

21 Ocak 2019 Pazartesi 15:45
Erdoğan marketlere seslendi: Hesabını sorarız

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:

Geçtiğimiz 16 yılda ülkemizi 3,5 kat sizlerle birlikte büyüttük.

Türkiye'nin en büyük sorunu kendi içindeki bir takım kifayetsizlerdir.

Ülkemizin geçtiğimiz yıl yaşadığı ekonomik dalgalanmada bazı kesimler iyi imtihan vermedi.

Mal ve hizmet fiyatlarındaki akıl ve ahlak dışı artışların üzerinde hep birlikte düşünmeliyiz. Devlet bu süreçte reel sektörün ve milletimizin üzerindeki yükleri azaltmak için elinden geleni yaptı.

Kur, faiz, enflasyon üçgenindeki dalgalanması bazı kesimler iyi bir imtihan veremedi.

Kurdaki dalgalanmalarla orantılı olmayan fiyat artışları her gün karşımıza geliyor. Bu ahlak dışı artışların ücretinde hep birlikte düşünmeliyiz. Devlet yapılanmalarla bu süreçte reel sektörün ve milletimizin üzerinde yükleri azaltmak için elinden geleni yapmıştır. Buna rağmen birilerinin fırsatçılık yapması çok üzüntü vericidir.

Birilerinin 'piyasanın şartları' kılıfı ile fırsatçılığa yönelmesi gerçekten çok üzüntü vericidir. Faiz oranları, enflasyon belli oranda düşmüş. Buna rağmen markette hala sebze meyvede fiyat düşmüyor. Bunun ahlaki bir temeli olabilir mi? Bu marketlerde benim halkımı sömürme mücadelesini devam ettirenler varsa bunun hesabını sorma görevi de bizimdir ve hesabını sorarız.

Herkesi insafa, vicdana ve ahlaka davet ediyorum.

Güçlü olmadan güvende olamayız, güvenliğimiz sınırlardan değil ötesinden başlar.

Ülkemize en ufak bir saldırıda bulunanlar bedelini ağır ödeyecek.

Sayın Trump ile görüştüğümüz gibi 20 mil yaklaşık 30-32 kilometre bizim için bir koridor.

Sayın Putin ile de görüşeceğiz, değerlendirmeler yapacağız.

Suriye'nin toprak bütünlüğü üzerinde hesabımız yok, Suriye Suriyelilerindir. Münbiç'te güvenliği de alacağız ve sahiplerine teslim edeceğiz. Bizim kimsenin toprağında gözümüz yok.

Bizi ısrarla bölgelerden uzak tutmak isteyenler terör örgütlerini palazlandırmak peşindeler.

Trump'a söyledim lojistik desteği verin, DEAŞ'ı biz buradan temizleriz.

Biz teröristlere karşı bir güvenli bölgeden bahsediyoruz.

Türkiye 16 yılda kat ettiği mesafeyle gerçek gücünün ve imkânlarına vardır. Her kim ki bu ülkeyi çeyrek asır öncesine döndürmek isterse karşısında milletimizi bulur.

Bir moral bozma, karamsarlık aşılama kampanyasına dönüşenlerdir.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Takkeci 2019-01-21 16:06:09

Canımın istediği yandaşıma veririm, Katar'a veririm denilemez. Türk tankının Arap'a emanet edilmesi, Türk ordusunun tabutuna çakılan çividir.

Misafir Avatar
TÜRK : BEN BİR DELİYİM..! 2019-01-27 03:57:09 @Takkeci

https://www.youtube.com/watch?v=oCJcbgnvt9k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulusalci parti 2019-01-26 17:53:51 @Takkeci

Türkiyenin akp dönemi boyunca dış politikada yanlış üstüne yanlış yaptığı ve bu yüzden Türkiyenin dış dünyada itibarının kalmadığı bir gerçektir. Özellikle yunanistan egedeki 18 adamızı işgal etmiş bununla da yetinmeyerek 19 mayısı pontus rum soykırım günü ilan ederek resmi tatil yapmıştır. Yayınladıkları pontus rum soykırım broşüründe,pontus rum devleti haritası yayınlayarak 150 km derinliğinde 140 bin km alanda bulunan kastamonu.amasya, samsun tokat, ordu, giresun, erzincan, bayburt, gümüşhane, trabzon,rize,artvin sözde pontus rum devletinin sınırları içersinde gösterildi.Peki Türk dışişleri bu konuda ne adım attı?Ya da milliyetçi geçinen başta mhp iyi parti chp ve diğer meclis dışı partiler ulusal parti yurt partisi vatan partisi hak ve eşitlik partisinin bu konuda hiç bir açıklamasını tepkisini göremedik bir tek ulusalcı parti bu konuyu dile getirimiş ve tepkisini ortaya somut olarak koymuştur.Kamuoyuna duyurulur.Saygılarımızla
Ulusalcı parti genel başkanı.
https://ulusalcipartis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTI 2019-01-25 13:07:16 @Takkeci

BU IFLASIN KANITIDIR ZABITAYLA ENFLASYON NERDE DUSMUS INDIRA GANDI YAPTIGINIZ 100 MILYAR DOLARI GERI GETIRIN TURKIYE CAG ATLAR https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTI 2019-01-25 13:05:51 @Takkeci

BU IFLASIN KANITIDIR ZABITAYLA ENFLASYON NERDE DUSMUS INDIRA GANDI YAPTIGINIZ 100 TRILYON DOLARI GERI GETIRIN TURKIYE CAG ATLAR

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-22 22:51:26 @Takkeci

Türkiye 16 yıllık Akp iktidarı boyunca üretimden yatırımdan kopmuş ekonomiyi betona gömmüştür. Bugün ispanya Hollanda gibi ülkeler tarımını destekleyerek bizi geçmiştir. Ta kemal dervişten bu yana tarımda üretime son verilerek çok uluslu şirketler Türk tarımını ve hayvancılığını teslim almiş yerli kaynaklarımız sömürü alanı haline getirilmiştir. Türkiye düne kadar tarımda kendi kendine yeten yedi ülkeden birisiydi.Şimdi yurtdışından ithal edilmeyen hiç bir tarım ürünü yok.Fasulyeden pirince elmadan muza kadar. Bu noktada yapılması gereken tarım ve hayvancılığa destek olmaktan üretim ekonomisini hayata geçirmekten geçer. Yoksa marketlerde fiyat denetimi yaparak sadece popülizm yapmış halkın gözünü boyamış olmakla kalırsınız.
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-21 19:55:35 @Takkeci

Ulan beyinsiz Yam yapmadigin birsey kaldimi ithal etmediginiz ne var , cifteci eliyle ekiyor sonra AKP nin melekleri gelip bicip ciftciye parasini ödeyip hallere dagitim yapiyor sanki ulan litresi olmuz neredeyse 7 lira mazotun köpru 170 tl yol 30 tl sen kendini kandir zekasiz cirpindikca batmaktir bu sarayda balli yagli 150000 tl maas gel keyfim gel kahveni umarim Kavakci soytarisi yapiyordur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-01-21 16:04:31

Kimilerini bir defa, kimilerini yüz defa aldatabilirsiniz ama herkesi her zaman asla aldatamazsınız.

Avatar
mutlaka yargilanacaksin 2019-01-21 16:06:27

Seni Türk yargisin önüne cikarmayan namerttir.

Avatar
Hz. Mevlana 2019-01-21 16:06:40

İstediğin kadar inançlıyım de namaz kıl, sadaka ver. Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin.

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-21 16:26:13

Hoca yellenirse, cemaat sicar, derler Atalarimiz, olacagi buydu, sen önce kendine bak

Avatar
Okur 2019-01-21 17:16:44

" hesap sorma" mafya vari bir hitap seklidir,hukuk devletinde kisilere yaptiklari sucun cezasini hukuk verir...yani anlayacaginiz..."artik basbakan oldun ister asar ister kesersin" diyemezsiniz

Avatar
DOKTOR BU NE ....... 2019-01-21 16:03:46

Yine tehditler başladı. Turpun büyüğü heybede bekle ve gör.....

Avatar
Güneş 2019-01-21 16:05:00

Kaldırıldık, Allah affetsin, vatandaşların hoşgörüsüne sığınıyorum diye kurtulacağınızı sanmayın. Çünkü hepiniz oradaydınız. Birde feto'nun siyasi ayağını ortaya çıkartsanız ve yargılasanız ne güzel olacak. Feto'nun devletin kılcal damarlarına yerleşmesini sağlayanlar, beraber TSK iyice zayıflattınız, nemalandınız, beraber iş tuttunuz. Kolayca sıyrılacağınızı sanmayın.