Erdoğan Meclis'i terk etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM'nin açılışının 98. yılı dolayısıyla özel gündemle toplanan Genel Kuruldaki tartışmalara ilişkin soruya, "rezalet" yanıtını verdi.

Erdoğan Meclis'i terk etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM'nin açılışının 98. yılı dolayısıyla özel gündemle toplanan Genel Kuruldaki tartışmalara ilişkin soruya, "rezalet" yanıtını verdi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 15:46
Erdoğan Meclis'i terk etti

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, özel gündemle toplanan Genel Kurul'daki görüşmeleri izledikten sonra Meclisten ayrılmak üzere Şeref Holü'ne geldi. Erdoğan, gazetecilerin Genel Kurul'daki tartışmalara ilişkin soru üzerine "rezalet" dedi. 

Erdoğan, daha sonra, TBMM Başkanvekili Ahmet Aydın tarafından resmi törenle uğurlandı.

erdoğan meclisi terk etti ile ilgili görsel sonucu

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 16:18
Anahtar Kelimeler:
TBMMErdoğanCumhurbaşkanı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Göto Terör Örgütü 2018-04-23 16:21:49

Dinci hırsızlar gidici görünüyor bayağı eylenceli bir hal aldı.

Misafir Avatar
ege 2018-04-24 10:58:00 @Göto Terör Örgütü

DOLAR YIL SONUNDA EN AZ 7 TL OLACAK----- adlı yorumcuya---------- çakalların hayeli. avı aslan avlasında önümüze düşsün misali. sizi gidi hainler sizi. Türkiyeye ABD AB nin açtığı ekoomik savaştan medet umuyorsunuz. bu ülkenin ekmeyi suyu havası burnunuzdan gelsin. hainler pis amellerinize ulaşamayacaksınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NO akp NO akp 2018-04-24 00:19:10 @Göto Terör Örgütü

yetti gari artik oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DOLAR YIL SONUNDA EN AZ 7 TL OLACAK 2018-04-23 21:37:58 @Göto Terör Örgütü

https://www.youtube.com/watch?v=01iw1vl4mZQ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Batarken büyüme rekoru kıran tek ülkeyiz ! 2018-04-23 19:54:17 @Göto Terör Örgütü

https://www.youtube.com/watch?v=r1_uQgMTZWI

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR" 2018-04-23 19:35:16 @Göto Terör Örgütü

https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP güle güle 2018-04-23 19:17:13 @Göto Terör Örgütü

Her hikayenin bir sonu vardır!
Mutlu ya da mutsuz! Biter bir şekilde..
Ama önemli olan hikayenin nasıl bittiği değildir!
Kendisidir hikaye!
artik yeni Mutlu Hikayeye baslama vakti CHP ve IyI parti Hikayesi cok yakinda basliycak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 19:13:54 @Göto Terör Örgütü

akp bay bay
her filmin bir sonu var
her hikayenin bir sonu var
akp icinde oyle
artik CHP zamani artik IYI parti zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-04-23 17:06:42 @Göto Terör Örgütü

Atatürk'ün Açtığı Üretim Devi Fabrika'nın Acıklı Hikayesi
https://www.youtube.com/watch?v=t_LCAMb7ot4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-23 17:05:53 @Göto Terör Örgütü

Kilicdaroglunu Baronlara karanlik guclere yedirtmeyiz olumune kilicdaroglu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Padisahlik ve Hilafet Rahmetli oldu 2018-04-23 17:02:20 @Göto Terör Örgütü

YASASIN CUMHURIYET

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 17:00:42 @Göto Terör Örgütü

akp bay bay

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bunak Şeyh 2018-04-23 16:46:37

Yolcudur abbas bağlasan durmaz.

Avatar
Zübük 2018-04-23 16:03:39

a ka pe baskani tayyip TBMM inde sadece biatcilarin oldugunu muhalefetin de gercekleri yüzüne haykiracaklarini hesaba katmamis. Üzüldügü baska bir sey kongrede oldugu gibi biatcilar kazik gibi ayakda beklememeleridir.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-23 17:16:42 @Zübük

Parlementoya saygi duymayan devre disi birakan baskanlik secimi ile parlementoyu tasviye edecek bir kisin orada bulunmasi zaten utanc verici.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp liler cok bitkin duruyor 2018-04-23 16:27:06 @Zübük

resime bakinca sanki cokkkk uzun tatil ihtiyaclari var gibi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-04-23 16:24:55 @Zübük

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 15:58:51

Ankara'da makam ve mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak Şapka düşecek kel görünecek milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları yaptınız boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor kazdığınız kuyuya kendiniz düştünüz yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor Vatandaş uyandı artık sandıkta hesaplaşacak İYİ günlere

Misafir Avatar
resme bakinca akp liler 2018-04-23 16:24:12 @Vatandaş uyandı

panik havasinda gibi baya bi dusunceli bakiyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Vatandaş uyandı x****cvp 2018-04-23 16:00:20 @Vatandaş uyandı

senin beynin zehirlenmis bi habersin.

Beğenmedim! (9)
Avatar
gele me 2018-04-23 16:11:07

tabiki terk eder tek adam diktatör rejimini getirdigini bilmediler ve son meclis oldugunu son basbakan oldugunu meclisin hic bir görevinin olmadigini bilmiyorlarmi daha milletvekilerin iki yil vekil olma haklari varken erken secim karari oy kaybi korkusundan alindi

Avatar
52 2018-04-23 16:11:37

artık bitti türk ulusu bağımsızdır ve tek adam rejimine karşı anlayın artık bunu eyyy akpliler bizler türk olarak meclis ile yönetilmek ve çok sesliliğe inanan insanlarız *ve 16 senedir hükümete artık yeter diyoruz düşün milletin yakasından sömürdünüz ülkeyi ve milleti ne hesap veriyorsunuz millete nede anayasa tanıyorsunuz türk kelimesini dahi düşmansınız ey akp sizler bu vatana kambur ve yük sünüz**

Misafir Avatar
34 2018-04-23 19:53:04 @52

16 senedir diyorsunuz, bir 16 sene daha dersiniz.

sonu gelmiş de bilmem ne olmuş da... siz kendinize inanıyor musunuz? şaka mısınız?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 16:02:25

İktidarın oyunu bozuldu makam mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan iktidar duvara tosladı. Şimdi biz ne yaptık telaşındalar. Lokma büyük geldi midelerine oturdu. Çırpınmayın boşuna HALK iktidarı kurulacak Algı operasyonları ile boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor şimdi seçim zamanı. Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Milli iradeden kaçamayacaksınız vatandaş sandıkta hesaplaşacak Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman. İYİ günlere

Vatandaş uyandı :
EN ÖNEMLİ SORUN EKONOMİK “Size göre Türkiye'nin en büyük sorunu nedir?” sorusuna verilen cevaplar şöyle: Ekonomik sorunlar (yüzde 48.6), PKK terörü (yüzde 38.8), işsizlik (yüzde 36.7), FETÖ terörü (Yüzde 24.7), eğitim sorunu (yüzde 20), Suriyeliler (yüzde 17.7), yolsuz­luk (yüzde 12.1). Her şey ayan beyan ortada daha siz masal anlatmayın pembe tablolar çizmeyin algı operasyonlarını bırakın artık mızrak çuvala sığmıyor Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Şapka düşecek kel görünecek Ankara'da makam ve mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek hesap zamanı geldi İYİ günlere

Avatar
evet akp liler 2018-04-23 15:58:46

15 vekilin IYI partiye gecmesini fazlasiyla abartti herkes once kendi evinin onune bakmali

Misafir Avatar
34 2018-04-23 19:53:58 @evet akp liler

kiralık milletvekili aranıyor. çok acil 20 tane.

Beğenmedim! (13)