banner87

Erdoğan: Rusya ile ilişkilerimizi diğer ülkelerin dayatmalarına...

Türk Akım'ında deniz kısmının tamamlanması töreninde Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Putin ortak basın açıklaması düzenliyor.

Erdoğan: Rusya ile ilişkilerimizi diğer ülkelerin dayatmalarına...

Türk Akım'ında deniz kısmının tamamlanması töreninde Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Putin ortak basın açıklaması düzenliyor.

19 Kasım 2018 Pazartesi 15:23
Erdoğan:  Rusya ile ilişkilerimizi diğer ülkelerin dayatmalarına...

31.5 milyar metreküp Rus doğal gazını Türkiye ve Avrupa'ya taşıyacak TürkAkım'ında deniz kısmının tamamlanması törenine Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin katılıyor. Erdoğan ve Putin ortak açıklama yapıyor.

Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları:

"Öncelikle Sayın Putin ve heyet üyelerine bir kez daha ülkemize hoş geldiniz diyorum" diyerek sözlerine başlayan Erdoğan, "Sizleri ülkemizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz" dedi.

'Teknik açıdan zorlu bir projeyi hayata geçirerek sektörün çıtasını daha yukarı taşıdığımaz inanıyorum" diyen Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:

- Türk Akımı inşallah 2019'da faaliyete geçecek.

- Kıyıköy'deki alım terminalinin inşaatı hızla devam ediyor.

- Türkiye transit risklere maruz kalmadan kendisinin ve Avrupa'nın doğalgaz taleplerini karşılayabilecek.

- Bizim için Rusya uzun vadeli işbirliği yapabileceğimiz güvenilir bir dost ve önemli bir doğalgaz tedarikçisi.

- Doğal gazın önemi artıyor. Burada önemli olan ekonomik olarak hayata geçirilebilir olmasıdır. Doğal gazı nereden nasıl temin edileceğine saygı duyulmalıdır.  Türkiye Rusya'dan 1987'den bu yana 387 metreküplük doğal gaz alımı gerçekleştirmiştir. Bu tablo enerji alanındaki ilişkilerimizin her türlü sınamayı geçmiş olduğuna şahit. Bizim için rusya Federasyonu uzun vadeli işbirliği yapabileceğimiz güvenilir bir dost ve önemli bir doğal gaz tedarikçisidir. 

- Biz Rusya ile ilişkilerimizi diğer ülkelerin dayatmalarına göre belirlemedik. Hem bölgemizde hem de küresel alanda barışın ve istikrarın temini için Rus dostlarımızla çaba harcadık. Özellikle Suriye'de önemli katkılarını gördük. Akkuyu Nükleer Santral projesini de Rusya ile hayata geçiriyoruz. 

- Hedefimiz 100 milyar dolarlık ticaret hacmidir. Turizmde ilk 9 ayda 5,1 milyon Rus turist ile yeni bir rekora da imza attık. 2019'da karşılıklı Kültür ve Turizm Yılı olarak kutlayacağız. Etkinlikler halklarımızın birbirini iyi tanımalarına vesile olacaktır. 

Erdoğan'ın konuşmasının ardından ise Putin konuştu.

Putin Erdoğan'a 'neden olmasın?' dedi

Putin'in konuşmasından satırbaşları şöyle

-100 milyar dolarlık ticaret hacmi ile ilgili Çin ile ulaşacağız. Türkiye ile neden olmasın. 

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.11.2018 15:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CUMHURUN DİKKATİNE ..!! 2018-11-19 16:29:12

Rusyaya ABD den daha ÇOOK yakınçağ. Abd kalleştir 8 sene gözümüzün içine baka,baka pkk teröristlerini en ağır moderen yeni teknoloji silahları ile donattı ve profösyonel,bir pkklıterörist ordusu kurdu orta doğunun en büyük kürt ordusunu kurdu eğitti profösyönel askerler gibi kıyafetlendirdi .Dahası da var abd askerleri içinde annesi,babası kürt,TÜRK asıllı ABD dede doğmuş büyümüş Türkçe,kürtçe bilen ABD ORDUSUNUN ASKERLERİ VAR BU ABD ASKERLERİ Türkçe,kürtçe konuşuyorlar ve P kklı teröristleri tam bir profösyönel asker gibi eğitiyor,yetiştiriyor konuşma dil zorluğu çekmiyorlar.Yurt dışında bulunan TÜRK vatandaşları olarak tanıdıklarınızın bir çok TÜRK kürt ailenin ABD doğmuş çocukları ABD askeri casusluk bile yapıyorlar.Gerçi sizlerde KESİN biliyorsunuzdur ama sayıları öyle yabana atılak gibi DEYİL Ve şu anda suriyedeler ABD işit bahanesi ile ÜLKEMİZİ bölmek parçalamak için suriye ve ırakta bu gün doğu ve güney doğuyu yarında ırak suriye irandan..sonra TÜRKİYENİN şimdilik doğu ve güney doğusu,derken tamamını ele geçirmek orta doğunun en büyük SÖZDE kürt devleti kürt hükümeti kürt KANALİZASYON,,ÜLKESİNİ KURMAK ve ABD en büyük askeri üstünü inşaa etmek istiyor ki israile toprak almak ABD rusyaya yakınlaşmak göz dağı vermek aslında sadece rusya DEYİL çine ve değer ABD geçinemeyen ülkelere göz dağı vermek maksadı .Ama önce İlk paralosu TÜRKİYE Yİ BÖLMEK ÇPARÇALAMAK KANALİZASYON ülkesi SÖZDE 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK maksadı. Tabiki bu olasılıkları hümümetimiz,devletimiz olarak her türlü olasılıkları biliyor tahmin ediyorsunuzdur ama en büyük Tehlike ABD askerlerinin içinde ABD doğmuş TÜRK,kürt,profösyönel Türkçe kürtçe bilen binlerde askeri var şu anda suriye ve ırakta.Hükümetimizden devletimizden ÖZELİKLE siyasetçilerden ricamızdır bir kerecik olsun bize inanın güvenin ve araştırma yapın ABD askerlerinin gizli ajanları ABD askerlerinin içinde çasız dolu Türkçe kürtçe bilen bir kerecik olsun ABD aranıza,mesafe koyun,yüzümüze gülüyor ARKAMIZDAN terörist pkkla..kuyumuzu kazıyor 46 SENEDİR ABD yaşayan vatandaş olarak ABD ÇOOK iyi tanıyanlardanız. Yetkililere SESLENİYORUZ.!!

Misafir Avatar
aliskanlik atlayin bakam 2018-11-19 16:35:17 @CUMHURUN DİKKATİNE ..!!

amerika bir yirtici kapladir siz bir cakalsiniz bozkurt cakali amerikaya domala domala sizden hal birakmadi simdi rus ayisina domalin sklmeye alismissiniz onun bunun kicini yalayin insan olmayin sakin ha size yakismaz orta asyali tecel tuceler

Beğenmedim! (3)
Avatar
REİS 2018-11-19 15:58:45

KUDURANLAR KISKANANLAR KURBAN OLSUN SANA REİS.ARKANDAYIZ HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ.SANDIKLARI PATLATACAĞIZ.

Misafir Avatar
reis,adındaki kişi..! 2018-11-19 23:31:42 @REİS

zibidi..ysk..olmasa % 44 dahi seçimlerde alamayacaktınız..
sandıklarda hep hile vardı..2000 sandık hileli çıktı.
ysk.ye millet beddua ediyor..
belediye seçimlerinde ysk.hile yapmazsa % 90 şehirler akp.ye oy vermeyecektir.
verirlerse vebal boyunlarına olsun..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
millet akp.yi istemiyor..reis,e.cevap.. 2018-11-19 23:28:39 @REİS

reis,,arkandayız ,değil,,arkandayım..de..
millet akp,ye artık lanetler beddualar ediyor.
keşişler ve papanın artıkları arkanda olabilir.
suriyeliler arkada olabilir..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Reis,adındaki yorumcuya... 2018-11-19 23:26:40 @REİS

REİS,,önce sen sidikli deve gibi kurban olda görelim..
pislik..millet mecbur mu insanlara kurban olsun..
sıkıyorsa SEN KURBAN ol..lanet olsun sana..
şeytanlar sizden daha kibardır..neyini kıskanacak millet..
millet ve sıkıntı içinde rahat eden akp..çevresi,,imamları,,suriyelileri..
onlar oy versin şehirlerde ...milletten oy isteme,,bre zındık..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
reisin köpegi 2018-11-19 20:00:15 @REİS

yakında reis her sokagan başına ve sonuna turnike koyucak eve giriş ve çıkış ücretli olucak götveren ücret ödemiyeyim dedigin anda dışarda kaldın diye 3 kat ücret alacak haberin varmı yavşak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
REİS'e cevap 2018-11-19 19:28:21 @REİS

Ulan salak biz sizin neyinizi kiskanacagiz. ulkeyi girtlagina kadar borca batirip ekonomiyi cokerttiginizi mi? aptalca dis politikalarla ulkenin itibarini sifirladiginizi mi? egitimi, hukuk sistemini cokertiginizi, FETO ile yuruyup PKK ile muzakere ettiginizi mi? TBMMyi, kuvvetler ayriligini devre disi birakip ucube bir tek adamlik sistemini getirdiginizi mi? ulkeyi kutuplastirdiginizi mi? tecavuzun ahlaksizligin cinayetlerin kol gezdigi rantin kayirmaciligin, yalan talan vs. vs. zirve yaptigi bir ulke haline getirdiginizi mi? O yuzden deyil mi ki REISin televizyonlarda muhalefet liderinin karsisina cikamayacak duruma gelmesini mi kiskanacagiz? butun bunlar yuzunden sizin saltanatiniz yakinda sona erecek yoksa biz onu mu kiskanacagiz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bizde senin arkandayiz 2018-11-19 16:37:39 @REİS

artik bizde sizin arkanizdayiz eger siz sandiklari patlatamasaniz bilinki biz sizi patlatacazz gresi unutmayin o gun

Beğenmedim! (1)
Avatar
REİS 2018-11-19 23:35:50

SİZ ZATEN HER SEÇİMDE ENAYİ GİBİ KANDIRILIYORSUNUZ GERİ ZEKALILAR. KK 10 SEÇİMDİR YENİLİYOR AMA HER SEÇİMDEN SONRA ÇIKIP BU SEÇİMİN TEK KAYBEDENİ ERDOĞAN DIR DİYOR.SİZ DE EŞŞEK GİBİ İNANIYORSUNUZ.KURBAN OLUN REİSE.