banner87

Erdoğan 'uçan Saray' ile Paris'e uçtu!

Katar Şeyhi tarafından Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hibe edildiği öne sürülen ve tartışmalara neden olan VIP uçak bugün ilk kez kullanıldı.

Erdoğan 'uçan Saray' ile Paris'e uçtu!

Katar Şeyhi tarafından Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hibe edildiği öne sürülen ve tartışmalara neden olan VIP uçak bugün ilk kez kullanıldı.

10 Kasım 2018 Cumartesi 15:34
Erdoğan 'uçan Saray' ile Paris'e uçtu!

Katar Şeyhi Temim bin Hamed Al Sani’nin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a VIP donanımlı özel uçağını geçtiğimiz Ağustos ayında hediye ettiği ortaya çıkmıştı. Sabiha Gökçen Havalimanı’nda giydirilen Boeing 747-8 tipi uçak bugün ilk kez kullanıldı. Erdoğan beraberindeki heyetle birlikte Fransa’ya yeni uçağıyla hareket etti.

DEĞERİ 500 MİLYON DOLAR

Normalde 400 yolcu kapasitesi bulunan uçak, özel donanımıyla 76 yolcu taşıyabiliyor. Uçağın tahmini değeri 500 milyon dolar olarak telaffuz ediliyor. 15 Eylül tarihinde İsviçre'nin Basel kentinden İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'na inen uçak, o günden bu yana THY'nin bakım hangarında özel bir bölümde bakım ve boya işlemleri için tutuluyordu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yalan dünya 2018-11-10 16:03:40

Türbülansların en kuvvetlisine denk gelirsin ihşaalah.........

Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-11-10 17:18:45 @Yalan dünya

'Atatürk: Türklerin Babası' belgeseli
https://www.youtube.com/watch?v=tpUx1nA3WqU

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalan dünya 2018-11-10 16:04:58

Ağamız elin malıyla dünyaya hava atıyor....Allahım ne utanç verici........

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-11-10 17:15:00

Arapların artığıyla geçinen adam TC nin cumhurbaşkanı olamaz.El şeyiyle gerdeğe giren bu artıkçı benim ülkemin cumhurbaşkanı olamaz.

Misafir Avatar
. 2018-11-11 03:45:06 @Antalyalı Attalos

Atatürk Dinsiz Değildir !!!! Atatürk Dine Değil,Din tüccarlarına Karşıydı...
https://www.youtube.com/watch?v=yof7T2RFSFA

Beğenmedim! (1)
Avatar
UÇAN TABUT ..!! 2018-11-10 16:07:58

Uçan TABUT ..Paramparça olacak LEŞİNİ bile bulamayacaklar uçan TABUT.

Avatar
İLK VE SON BİNİŞİ OLSUN UÇAN TABUTU OLSUN . 2018-11-10 16:05:06

Uçan sarayı ..UÇAN TABUTU OLACAK..!! bir gün gelecek ki umut ederiz o gün geç olmaz uçan sarayı düşecek ve uçan tabudtu olacak nereye düştüğünü bulamayacak vahşi havanlara yem olacak ilk ve son binişi olsun .

Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR . 2018-11-10 16:49:00

Eyyy tayyip LAN,,Bu gün olmazsa yarın, yarın olmazsa birgün eninde sonunda İMAMIN TAHTAHTADA UÇAN TABUTUNA BİNECEKSİN.Bir gün gelecek unutulacak GİDECEKSİN, mezarına bir çocukların bile seni ziyarete gelmiyecekler.Ve CEHENDEMİN DİBİNDE ÇAYIR, ÇAYIR yanarak hesap vereceksin günahların,ağır basacak dini politikaya alet ettiğin için ÇOCUKLARI GENÇLERİ VE SUÇSUZ İNSAN OĞULLARINI KATLETİĞİN İÇİN yanacaksın eyyy tayyip bu gün olmazsa yarın ü,yarın olmazsa eninde sonunda İMAMIN TAHTADAN UÇAN SARAYINA BİNECEKSİN. Belkide binmek bile kısmet olmayacak uçan tabutun düşecek LEŞİN,,param parça olacak işiz bir yerlerde düşecek param ,PARÇA OLACAK leşin..bile bulunamayacak bir fatiha okuyanin bile olmayacak.

Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR . 2018-11-10 17:15:07

Eyyy tayyip LAN,,Bu gün olmazsa yarın, yarın olmazsa birgün eninde sonunda İMAMIN TAHTAHTADA UÇAN TABUTUNA BİNECEKSİN.Bir gün gelecek unutulacak GİDECEKSİN, mezarına bir çocukların bile seni ziyarete gelmiyecekler.Ve CEHENDEMİN DİBİNDE ÇAYIR, ÇAYIR yanarak hesap vereceksin günahların,ağır basacak dini politikaya alet ettiğin için ÇOCUKLARI GENÇLERİ VE SUÇSUZ İNSAN OĞULLARINI KATLETİĞİN İÇİN yanacaksın eyyy tayyip bu gün olmazsa yarın ü,yarın olmazsa eninde sonunda İMAMIN TAHTADAN UÇAN SARAYINA BİNECEKSİN. Belkide binmek bile kısmet olmayacak uçan tabutun düşecek LEŞİN,,param parça olacak işiz bir yerlerde düşecek param ,PARÇA OLACAK leşin..bile bulunamayacak bir fatiha okuyanin bile olmayacak.

Avatar
Tayyibin UÇAN TABUTU . 2018-11-10 17:12:37

Bu adam TÜRK CUMHURİYETİ TARİHINE KARA SAYFALARLA YAZILACAK.Yaptığı katliamlarla,yediği haramlarla,SÖZDE müslümanlık yaparak müslüman olduğunu iddia ederek insanları kandırdığı,için ama Tanrısını kaldıramadığı için TÜRK VATANINA İHANET ETTİĞİ İÇÜN VATAN HAYİNİ OLDUĞU İÇİN TÜRK ULUSUNUN VERGİLERİNİ öz çocuğuna sıfırlatığı,için yetim ,fakir,fıkara,ÖKSÜZ hakkı,yediği,için İSLÂMİYETİN KUTSAL KİTABI KURANI MEYDANLARDA MEVKİİ,MAKAM ÖZELİKLE MENFAATLERİ İÇİN DİNİ SİYASETE ALET ETTİĞİ İÇİN KURANI ABDESTSİZ MEYDANLARDA BU DİYEREK AŞAĞILAYIP BU DİYEREKTEN İSLÂMİYETİN KİTABI KURANI GAZETE PARÇASI GİBİ ,GİBİSİDE FAZLA SALIYARAKTAN MENFAATLERİNE ,İHTİŞAMINA GÖSTERİŞİNE ALET ETTİĞİ İÇİN ,NAMUSU ŞEREFİ ÜZERİNE yalan yere yemin ettiği,için pkklı..teröristlerle OSLADA ,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE VEE EN SON DOLMABAHÇEDE KANALİAZASYON SÖZDE ÜLKESİ 4 LÜ KÜRTİSTANI KÜRT DEVLETİ HÜKÜMETİ KURDUĞU İÇİN Türk VATANIMIZI böldüğü için teröristlere tırlarla,silah yollayıp bir ÇOOK mahsum bebek,çocuk,yaşlı-genç demeden ÖLÜMLERİNE SEBEBİYET VERDİĞİ için bir ÇOOK MEHMETÇİKLERİMİZİN ŞEHİT düşmesine sebebiyet verdiği için.hadabir ÇOOK günahları hıyanetleri ve TÜRK VATANİ, TÜRK ULUSU HAYİNLİĞİ YAPTIĞININ HANGİ BİRİNİ SAYSAKKİ dile kolay tam 17 SENEDİR TÜRK ULUSUNA HAKARET İÇEREN KONUŞMALARININ DA HANGİ BİRİNİ yazsakki bitmez .Dolayısı ile bu aklı dengesi DELİ gömleği,,GİYECEK iyileşmesi mümkün olmayan son SEFAYA GELMİŞ ruhsağlığı bozuk deli yaratığın hangi bir İHANETİNİ yorumlasakki bitmez DOLAYISI ile bu hata ruhlu aşağılık KOPLEXLİ adama diyoruzki o uçan saray TABUDUN OLACAK ÖYLE,VEYA BÖYLE BİR ŞEKİLDE ENİNDE SONUNDA İMAMIN TAHTADAN UÇAN SARAYINA BİNECEKSİN ett tayyip yalancı SÖZDE müslüman müslüman olduğunu iddia eden İBLİS..öksüzlerin,yetim hakkını..yiyen hasta mahlük ö bür tarafa HİİÇ birşey götüremeyeceksin.