banner87

Erdoğan’dan koalisyon açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan seçim sonrasında koalisyona yeşil ışık yaktı. Erdoğan katıldığı bir radyo programında, ''300'ün altında kalırsa o zaman bir koalisyon arayışına gidilebilir'' dedi.

Erdoğan’dan koalisyon açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan seçim sonrasında koalisyona yeşil ışık yaktı. Erdoğan katıldığı bir radyo programında, ''300'ün altında kalırsa o zaman bir koalisyon arayışına gidilebilir'' dedi.

20 Haziran 2018 Çarşamba 22:17
Erdoğan’dan koalisyon açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan yeterli sayıda milletvekili çıkarılamaması durumunda koalisyona gidilebilir açıklaması yaptı. Erdoğan, ”300’ün altında kalırsa o zaman bir koalisyon arayışına gidilebilir” dedi.

“KOALİSYON OLABİLİR'”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Mehmet’in Gezegeni Seçim Özel” programında Gezegen Mehmet’in sorularını yanıtladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, özetle şu ifadeleri kullandı:

”Cumhurbaşkanının partisinden kopması diye bir şey yok. Yeni dönemde partili cumhurbaşkanlığı süreci var. Tarafsızlığa gelince o başka bir şey. Bir diğer konu parlamento içinden istediğiniz kişiyi kabinenize alırsınız ama üyeliği düşer. Dışarıdan da alabilirsiniz. Yemin etmek artık ben partili değilim demek değil. Tarafsız davranacağına yemin etmektir. 16 Nisan’la birlikte bunlar kalktı. Burada en önemli olan parlamentodan alacağı kişi artık parlamento üyesi olmayacak. Mesela şu anda yeni bir şey duydum. Şu anda başkanlık yarışında olanları yardımcısı olarak atayacağını söylüyor.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 22:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
istemiyoruz tamam 2018-06-20 22:23:52

ananıda al git

Misafir Avatar
Akp.ye oy vermeyiz..URFALI AZİZ 2018-06-21 09:18:20 @istemiyoruz tamam

bu yazar ...kelime oyunları ile akp.ye oy istiyor.. kim millete bu güne kadar zarar verdiyse kanun önünde cezasını çekmelidir.. tek veya çoğul.fark etmez. MHP.zaten parti değilki..onun bunun ayağının altına girmiştir..aynısı bbp.dir. oylarımız meral akşener,e dir..urfalılar ve antepliler ve adıyamanlılar akrabalarımızla İYİ partiye oy vereceğiz.....akp. kazanırsa 1 hafta sonra ZAMLAR GELECEKTİR..OY YOK AKP.YE

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM yok ol git 2018-06-20 22:30:03

şimdi korumalar işsiz kalacak aç ve sefil

Avatar
Dursun 2018-06-20 23:20:29

Mezara da gitseniz TARİH arkanızdan gelecek en yakında Kenan Evrenin loduğu gibi..12 eylülü yaptı krallar gibi "her boku, ünvanı aldı" % 92 ile Anayasa onaylattı Milleti titretti korkuttu İmam hatipleri Tayyipleri eli tesbihlileri büyüttü bunlar onların talebeleri..Burjuvalaşamamış kapital hayranı islamcılar...Avrupa yalkaları Amerikan takitcileri Rus uşakları bunlar halk düşmanları TARİHLERİDE bir..Çiller Ağar Tayyip Fetuş hepsi yiyici kan emici..

Misafir Avatar
vatandaşlar... 2018-06-21 09:23:57 @Dursun

bir fatihaya muhtaç olacaklar inşaAllah..akp.den kim ölse kesinlikle fatiha okumayacağız.hakkımızı helal etmeyeceğiz..Cehenneme kadar yolları var..
yedikleri içtikleri millete çektirdikleri asla unutulmaz..joleli 200.bin lira maaş alıyor..
ingiliz memet 700.bin lira maaş alıyor..haramdan anlamaz bunlar.
ismail ağa cemaatı niye bunları bildiği halde kınamıyor..diğer cemaatlar neden bunlara oy veriyor..cübbeli millete akıl verene kadar hak ve doğruyu neden söylemiyor..haramdır..milleti sıkıyorsun demiyor akp.ye..nedennn?
akp.ye oy ver..sonra seçim masraflarını keyf masraflarını saray masraflarını senden tahsil etsin ey vatandaş..uyan..artık.
kendine zarar verdiğin gibi başkalarınada zarar veriyorsun..akp.ye oy vermekle..
anap gibi% 7,e indir akp.yi..sarayları gör..onlar keyf içinde sen azap içindesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ne oldu 2018-06-20 22:29:00

senelerce ülke koalisyonla yönetildi sen buna şiddetle karşı çıkmıştın çok mu sıkıştın ki koalisyona bile razısın senin derdin partin isterse 50 m.vekil çıkarsın umrunda değil yeterki başkanlık benim olsun diyorsun inşAllah üçün birini alırsın

Avatar
Er ka 2018-06-20 23:32:53

Hani koalisyon kötü idi

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-20 22:26:26

akp elveda

Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 22:26:03

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Avatar
gele me 2018-06-20 23:56:18

erdogan bak 16 yildir gece gündüz koalisyon kötütür koalisyon olmasin diye secimleri iptal etti yeniden secime gitti kaybedecegini anlayinca koalisyon cok iyidir demeye basladi AKP nin akibeti DYP ve mesut yilmaz ve tansu cillerin akibetinin aynisidir bu secimde hemde millet erdogani hic hatirlamiyacak bile ve AKP Diye bir partiyide hatirlamiyacak Türk milletti hersaman son anda dogru karari verir