banner87

Fatih Portakal'dan Erdoğan'ın idam sözlerine tepki

FOX TV Ana Haber Bülteni sunucusu Fatih Portakal, canlı yayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Manisa mitinginde sarf ettiği, 'Eğer ellerinden gelse tıpkı Menderes gibi bizi de darağacına çıkartacaklar ama hamdolsun milletimiz izin vermiyor' sözlerine tepki gösterdi.

Fatih Portakal'dan Erdoğan'ın idam sözlerine tepki

FOX TV Ana Haber Bülteni sunucusu Fatih Portakal, canlı yayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Manisa mitinginde sarf ettiği, 'Eğer ellerinden gelse tıpkı Menderes gibi bizi de darağacına çıkartacaklar ama hamdolsun milletimiz izin vermiyor' sözlerine tepki gösterdi.

29 Mayıs 2018 Salı 16:10

Portakal, Erdoğan'ın 'Ellerinden gelse bizi de Menderes gibi darağacına çıkartacaklar' sözlerini şu ifadelerle eleştirdi:

'İtirazım olan bir cümle var, herkesin itirazı olması gerekir. 'Ellerinden gelse bizi de Menderes gibi darağacına çıkartacaklar...' Böyle bir şey yok. Nereden çıkartıyorsunuz bunu? Hangi konuşmalardan sonra böyle bir cümleyi kurabilme cesaretini o kalabalığın önünde gösteriyorsunuz çok merak ediyorum. Soru sorabilsem sayın cumhurbaşkanına 'neden böyle bir cümle kurma ihtiyacı duydunuz' diye sormak isterim. Artık o devirler bitti, insan öldürmek ve idamdan bahsediyoruz... Ortada böyle bir şey yokken neden böyle bir cümle kurma ihtiyacını hissediyor kendisinde bilmek isterim gerçekten; ama soru sorma imkanımız yok.'

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2018-05-29 16:26:56

Iktidarda kalabilmek icin milleti ikiye bölüp yarısını düşmanlaştıran bu iktidar Selçuklu tokadi Osmanlı tokadi darken okkalı bir Cumhuriyet tokadı yiyecegi belli

Misafir Avatar
erty artıgı trolü ne müjde 2018-05-29 21:34:41 @CHP'li

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
darbe girişimi 2018-05-29 18:20:13 @CHP'li

Bu portakal da soruyor, nereden çıkartıyorsunuz. Sanki darbecilerin maksadı Erdoğanı köşeye çekip nasihat etmekti. Böyle adamları sınalgıya çıkartıp konuşturanların da maksatları bellidir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-29 17:41:10 @CHP'li

OYUM CHPye

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-29 17:16:24 @CHP'li

salak cahapeli dingil aç arastır pislik sizi gördükçe tüküresim geliyor.. anguslar

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
ERTY'ye cevap 2018-05-29 17:13:55 @CHP'li

CHP'ye camur atma pis troll, senelerdir PKK ile FETO ile dusup kalkan sizdiniz CHP deyil,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-29 16:59:32 @CHP'li

CEHEPE ZİHNİYETİNE SADECE ŞUNU SÖYLÜYORUM BU AMERİKAN YALAMASININ ARKASINDAN GİTMEYİN SİZİN SİZNİYETİNİZİ VARYA.. .. ADAM PKK YE TESEKKUR ETTİ UTANMADAN SIKILMADAN ATATÜRKÇÜYÜM DİYE GEZEN CEHAPELİLER ALKIŞLADI BU ADAMI SİZİN ZİHNİYETİNZE CAF CUF ÇEKEYIM.. ÇAKALLAR

Beğenmedim! (14)
Avatar
menderes uzerinden siyaset 2018-05-29 16:19:13

yapilmamali EKONOMIYE COZUM BULUNSUN

Avatar
KOYUN ITHALATI PATLADI 2018-05-29 16:25:57

TURKIYE YILIN ILK 3 AYINDA
2018 DE 125 BIN KOYUN ITHAL ETTIK

Avatar
SIGIR ETI ITHALATI 2018-05-29 16:49:22

2017 DE 1.640 TON baska ulkelerin ciftcisi kazaniyor

Misafir Avatar
aracıların kazığını yemeye devam mı? 2018-05-29 18:21:40 @SIGIR ETI ITHALATI

Et ithal etmeyip fiyatı şişirilmiş et mi yemek istiyorsunuz?

Beğenmedim! (5)
Avatar
ciftci deyince 2018-05-29 16:50:31

MUHARREM INCE

Avatar
2017 de ilk 3 ayda 2018-05-29 16:50:05

103 ton misir ithalati yapmisiz

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-29 17:10:04

ESKI DEFTERLERDEN MEDDET UMUP MADUR EDEBIYATI YAPMASIN.KIMSE INANMIYOR.MEMLEKET BIR EKONOMI ÇIKMAZINDA.OYSA IKTIDAR MUHALEFETLE ELELE VERIM ÇÖZÜMLER ÜRETMEKLE YÜKÜMLÜ SAHSI IKTIDAR HIRSINI BIR KENARA BIRAKMALI.SANKI
BU DÜNYAYI BEN YARATTIM SEVDASINDAN VAZ GEÇMELI.GERÇEK HAYATA DÖNMELİ.G3RÇEKLERIN ACI ŞURUBUNU MILLETE ÌÇÌR
KENDINDE REFAH İÇİNDE YAŞA.SONRA BANA DIKTATÖR DIYORLAR DE.SORU SORULAMAYAN TEK ALLAHTIR.BUNUN BILINCINDE OL.YALAKALARIN POHPOHLARIYLA DEVLET YÖNETMEK YAKIŞIKSIZDIR.MEMLEKETTE ADIL PAYLAŞIM YOK.BIR KISIM YAĞ BAL IÇINDE YÜZERKEN BIR KISIMIDA PANTOLON KEMERINDE SIKACAK DELIK KALMADIĞINDAN,AÇLIKTAN KARNINI TUTARAK GEZI-
YOR.

Avatar
Mustafa Kemal 2018-05-29 21:29:28

Algici tayyip is basinda yine;)

Misafir Avatar
erol 2018-05-29 23:43:20 @Mustafa Kemal

idamdan korkuyor pic aslında hak ediyor

Beğenmedim! (0)