Flaş Haber
Kapat

Flaş gelişme... Erdoğan, Almanya'ya gidiyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 7-8 Temmuz'da Almanya'ya ziyarette bulunacak.

Flaş gelişme... Erdoğan, Almanya'ya gidiyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 7-8 Temmuz'da Almanya'ya ziyarette bulunacak.

19 Haziran 2017 Pazartesi 12:13
718 Okunma
Flaş gelişme... Erdoğan, Almanya'ya gidiyor

Ayrıntısı gelecek


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2017 12:19
Anahtar Kelimeler:
Recep Tayyip Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmaz 2017-06-19 17:20:34

Ulan pust bu ulke seninmi sadece senmi vatanseversin.Gercek vatansever neymis gelsana chp ogretsin Gercek vatan severlik paralari sifirlamaksa,kola 700 binliralik saat takmaksa,kasalardan,ayyakkabilardan dolar fiskirmaksa;Yalandan darbeler yapip bu bize Allahin lutfu demekse,yerebatsin sisin gibi vatansever.

Avatar
Husnu 2017-06-19 14:53:29

Turk halkına denen trol...fantezilerinle baş başa kal tatmin ol ..biz bu palavralara karnımız tok ..adalet ve demokrasi istemek her Turk bireyin hakki...sen istemiyorsan def olup gidersin

Avatar
Yilmaz 2017-06-19 19:51:03

Cocukmu kandiriyorsunuz bunca Zaman iktidarda olan parti kim, ne istedilerde vermedik diyen kim birde kalkmis Allahini Seven diyorsunuz gülünc olmayin lütfen

Avatar
Türk HALKINA 2017-06-19 12:45:06

CHP adelet yürüyüşü yapıyor ve tüm dünyaya sesleniyor, "dünya duysun, Türkiyede adalet yok gelin bizi işgal edin." bu hain eyleme destek veren vatansever varsa tez zamanda lütfen evinize dönün. E 5 İ OTOBANI da işgal ederiz deyip bıçağı kemiğe dayandırmak isteyen bu chp ülkemizi yıkmaya tam hızıyla ve gücüyle başlamıştır. Biz Tür halkı olarak vatanımıza sahip çıkacağız. CHP numaradan fetö diyor kendileri fetönün ve ABD nin emrinde hareket ediyor. Kardeşlerim LÜTFEN BU ŞER Lİ YÜRÜYÜŞTEN ÇEKİLİN. ALLAH INI SEVEN, VATANINI , BAYRAĞINI SEVEN BU YÜRÜYÜŞE DESTEK VERMEZ. BU BİR BÖLÜNME İŞGAL HAREKETİDİR

Misafir Avatar
müptela 2017-06-19 17:24:47 @Türk HALKINA

senin adalet anlayışın

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bülent 2017-06-19 15:59:28 @Türk HALKINA

Biz senden vatanimizi ve bayragimizi daha cok sevdigimiz icin adalet yürüyüsüne destek veriyoruz. Hassittir seni AkTrol seni, ula nekadar aliyorsun AkTrol maasi yavsak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ramazan 2017-06-19 15:54:51 @Türk HALKINA

Yahu arkadas sen hangi okul mezunusun ve hangi cagda yasiyorsun? Biraz mantikli ol ve düsün. Kilicdaroglu baska ülkelere cagri yapti da bizmi duymadik gelin bizi kurtarin diye? Bu adalet yürüyüsü Demokratik haktir. Yahu biraz Türkiye üzerine oynanan oyunlari görün. Ege'de 18 ada Yunanlilar tarafindan isgal edildi neden Tayyip'in ve akp'nim sesi cikmiyor? Korkuyormusunuz Yunandan?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
izzet 2017-06-19 14:46:22 @Türk HALKINA

kopyala yapıştır...iyi zanaat...her yerde aynı yazı..bozuk dil bilgisi ile..normaldir..trollerin en yüksek sınıfı Ali okuludur galiba..küfür,iftiradır işleri.
tek tek tir dişleri..hahahahaaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
medet 2017-06-19 14:43:48 @Türk HALKINA

yürüyüşu destekliyoruz.millet olarak..tabiiki aramızda çürük yumurtalar bozuk saatler çıkacaktır..yürüyenlere de dua ediyoruz..ADALET İÇİN HAK İÇİN..İNSANLIK İÇİN..GELECEK İÇİN MUTLULUK İÇİN yürüyorlar..kendi nefisleri için değil...Allah kolaylık versin yürüyenlere..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
refik 2017-06-19 12:55:36 @Türk HALKINA

kim kimi simdiye kadar oyle isal etmiski yalanci trol
ne diyeceinizi sasirmis beinsiz tavuklar gibi saa sola azi yazdiriorlar size her yazdiinizda yalanci aysiyetsizce alcaliyorsunuz kisiliyiniz bitmis insan deilsiniz siz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türk Halki 2017-06-19 12:54:01 @Türk HALKINA

Allahini Vatanini Bayragini seven, Fetöye karsi olan herkes bu yürüyüsü desteklemeli. Hala AKP Fetöyle isbirligi yapmaktadir. Onun icin Fetöye karsi cikan Fetönün bir terör örgütü oldugunu bas bagiran insanlar hapishanelerde yatmaktadir. 15 Temmuz bir AKP+Fetö ortakligidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emin koç 2017-06-19 17:29:32

Hamburg'a gelmesin OROSPU çocuğu.