Gaziemir, İnce'nin yollarına güller döktü...

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İzmir ziyaretine muhteşem bir coşkuyla karşılandı, yollarına güller döküldü.

Gaziemir, İnce'nin yollarına güller döktü...

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce İzmir ziyaretine muhteşem bir coşkuyla karşılandı, yollarına güller döküldü.

27 Mayıs 2018 Pazar 14:14
Gaziemir, İnce'nin yollarına güller döktü...

Adnan Menderes Havalimanı’nda binlerce İzmirli tarafından karşılanan İnce’nin yollarına gül döküldü.

Havalimanı kavşağında köprünün üstünden Gül ve karanfiller yağdı. Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol, “Hepimizin Cumhurbaşkanı Sayın Muharrem İnce Güzel İzmir’imize hoşgeldiniz” yazılı pankartı köprüye asarak İnce’yi selamladı.

İnce, İzmirlilere teşekkür etti.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 15:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-27 14:36:18

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Misafir Avatar
millete gelince para yok 2018-05-27 16:41:13 @MUHARREM INCE BEY diyorki

https://odatv.com/iste-cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayi-1506171200.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Allah elbet mazlumun hakkını soracaktır. 2018-05-27 16:28:52 @MUHARREM INCE BEY diyorki

GÜNAH YA..TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKI VAR O PARADA..nasıl bir düşünce ve vicdan..?

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-27 14:30:28

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-27 15:05:51 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Muharrem İnce İzmir/Menderes Mitingi - 27 Mayıs 2018 - HD
https://www.youtube.com/watch?v=8a3wvUzguT4

Beğenmedim! (0)
Avatar
HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE HAS BAHÇENİN BÜLBÜLÜ MUHAREM İNCE . 2018-05-27 14:46:59

Heyyyy teyyo LA..SIKI DUR ,SIKI TÜRK ULUSUNUN KALBİNİN İNCE GÜLÜ GELDİ İZMİRE İNCE ,İNCE MUHAREM İNCE KALBİMİZİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ İNCE MUHAREM İNCE .HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE KALBİMİZİN BÜLBÜLÜ MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE HAS BAHÇENİN BÜLBÜLÜ HASBAHÇENİN GÜLÜ MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE ..GÜLER AÇAR GÜLÜNCE MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE TÜRK ULUSUNUN GÜLÜ MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE GÜLER AÇAR GÜLÜNCE HAD BAHÇENİN İNCE GÜLÜ İNCE MUHAREM İNCE .Kesin teyyo kafayı üşütmüştür kıskançlığından hasislik komasına girmiştir .. MUHAREM İNCE RĞZGARLARI ESİNCE GÜLER AÇAR İNCE ,İNCE HADBAHÇENİN GÜLÜ ,BÜLBÜLÜ GÜLÜNCE MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR GÜLÜNCE MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE KISKANANLAR ÇATLASIN ,ÇATLASINDA PATLASIN .HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ GÜLER AÇAR GÜLÜNCE İNCE ,İNCE MUHAREM İNCE .

Avatar
Aslan 2018-05-27 14:53:28

SON NEFESIMIZ TUKENINCEYE SENINLEYIZ MUHARREM INCE ❤

Avatar
adem 2018-05-27 15:01:27

Hedefe koş, cihada koş, yardıma koş, ama ORTAK KOŞMA !
Fidan büyüt, garip doyur, çocuk besle, ama KİN BESLEME !
Satıcı ol, alıcı ol, kalıcı ol, bulucu ol, ama BÖLÜCÜ OLMA !

Avatar
HASBAHÇENİN İNCE GÜLÜ ,MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE .HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE . 2018-05-27 15:01:35

Senin yollarına gül az be gülüm MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR GÜLÜNCE NUR YÜZÜNDE MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE CANIM ,KANIM FEDA OLSUN YOLLARINA YÜZÜN GÜLÜNCE BE GÜLÜM MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE KANIM ,CANIM FEDA YOLLARINA TEK GELİNCE ,MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE .KALBİMİN İNCE GÜLÜ HAD BAHÇENİN BÜLBÜLÜ MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE.

Avatar
HASBAHÇENİN İNCE GÜLÜ ,MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE .HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE . 2018-05-27 14:56:44

Senin yollarına gül az be gülüm MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR GÜLÜNCE NUR YÜZÜNDE MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE CANIM ,KANIM FEDA OLSUN YOLLARINA YÜZÜN GÜLÜNCE BE GÜLÜM MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE KANIM ,CANIM FEDA YOLLARINA TEK GELİNCE ,MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE HAS BAHÇENİN İNCE GÜLÜ MUHAREM İNCE .KALBİMİN İNCE GÜLÜ HAD BAHÇENİN BÜLBÜLÜ MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE.

Avatar
MUHARREM İNCE İZMİR'DE 30 03 2017 2018-05-27 15:03:57

https://www.youtube.com/watch?v=LNyGsljlnHc