banner87

Gökçek:Cumhur İttifakı Ankara'yı size teslim etmeyecek

Ankara eski Belediye Başkanı Melih Gökçek, Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Yeter ki Cumhur İttifakı olsun.

Gökçek:Cumhur İttifakı Ankara'yı size teslim etmeyecek

Ankara eski Belediye Başkanı Melih Gökçek, Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Yeter ki Cumhur İttifakı olsun.

05 Kasım 2018 Pazartesi 08:59
Gökçek:Cumhur İttifakı Ankara'yı size teslim etmeyecek

Son zamanlarda hakkında yeniden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı olacağı yönünde söylentiler çıkan, ve adı Milliyetçi Hareket Partisi ile de anılan Melih Gökçek'in, kendi adına Ankara'da anket yaptırdığı iddia edildi. Gökçek söz konusu iddiaları sert bir dille yalanladı.

İDDALARA SERT CEVAP VERDİ
Melih Gökçek, Ankara'da kendi adına anketler yaptırıp, diğer adayların oylarını düşük gösterdiğini iddialarını ortaya atan Sözcü gazetesi yazarlarından Saygı Öztürk'e çok sert yanıt verdi.

Anket iddialarını yalanlayan Gökçek'in açılaması şöyle:

"Yeter ki Cumhur İttifakı olsun. AK Parti ve MHP'nin üzerinde anlaştığı aday kim olursa olsun, Allah'ın izniyle ittifakın adayı, muhalefetin müşterek adayına açık ara fark atar ve seçimi alır.

Melih Gökçek, Mehmet Özhaseki ve Süleyman Soylu'nun arasına fitne sokamazsın. Sizin tek ümidiniz ittifakın olmaması üzerine... İnşallah Cumhur İttifakı yerelde devam edecek ve bu ittifak yırtınsanız da Ankara'yı size teslim etmeyecek. "

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-11-05 10:36:35

seytana sormuşlar melih i tanırmısın demiş benim ustam olur

Misafir Avatar
hilelere dikkat... 2018-11-05 18:41:30 @aydın

hilelere dikkat...ankara izmir ist.bursa adana.vesair iller için HİLELERE DİKKAT.YSK..DOSTLARI OLUR. bilginize.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalan dünya 2018-11-05 10:50:29

Bunlarda hic utanma yok..Kovuldu ama yemeye doymadigi icin tekrar ilani ask ediyor..Elinizi cekin artik milletin cebinden...Gözünüzü Toprak doyursun....

Avatar
Dayı 2018-11-05 09:16:42

Bu menfaati için vatanı bile satacak olan ağının hemşerisi it niye hala havlar hav hav hav yoksa yine bir menfaati mi vardır. Vardır ya düzenbaz it yavrusuna bir belediye isterse ondan aç itler padişahlığım kan bu ah karısını bile derebeyine vermeye razı olan bu koyunlar olmasa ah cumhuriyet bunların ipini nasıl kısa tutuyor bak

Avatar
Kara Fatma 2018-11-05 10:24:51

Yükselen eflasyon, işsizlik rakamları ve ekomik kriz her vatandaşı etkiledi. Esnaf siftahsiz dükkan kapatılıyor kredi mal ve vergi borcunu nasıl ödeyeceğim diye kara kara düşünüyor. Gençlerimiz işsizlikten ve ailelerine yük olmaktan bunaldı, karamsar. İşçi, memur ve emeklileri ay sonunu getiremiyor ve gırtlağa kadar borçlu. Çoluk çocuk perişan. Önlenemeyen dolar/euro yükselişi nedeniyle üretici iş yavaşlattı ve yakında işçi çıkartmaya başlayacak. Köylü mahsulü para etmiyor ya ürün ekmiyor yada il ve ilcelere göç etti köle gibi çalışıyor. Her alanda üretim durdu ve işsizlik rakamları fırladı. VATANDAŞ PERİŞAN. Anlayın artık. Bırak ev, araba, beyaz eşya, mobilya almayı, biz dar gelirli vatandaşların nefes alacak hali kalmadı. Vergi indirmenin nedir bize faydası? cebimizde paramız kalmadı. Bu faizlerle kredi mi çekelim? Ya sonra nasıl ödeyeceğiz? Ankaradaki bir eli yağda bir eli balda olan beyler duyun artık vatandaş enflasyon canavarı ile boğulmaktan yoruldum artık. MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN. Uçurum kenarındayız.

Avatar
Laz 2018-11-05 12:59:44

Dunyanin en adi en yavsak adami kim deseler......bundan baska yoktur adi cahil

Avatar
Muhalif 2018-11-05 11:25:42

Fazla telaşa gerek yok. Adayları jet fadıl bile olsa yine kazanırlar.

Avatar
yolun sonu gorundu 2018-11-05 14:54:37

bence maymun uyandi millet ekmek derdinde

Avatar