Gürsel Tekin'den flaş çıkış

CHP'li Tekin sert çıktı...

Gürsel Tekin'den flaş çıkış

CHP'li Tekin sert çıktı...

08 Şubat 2019 Cuma 10:30
Gürsel Tekin'den flaş çıkış

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin twıtter hesabından CHP’de yaşanan süreçle ilgili açıklama yaptı.

CHP’li Gürsel Tekin’in de sosyal medyadan “Siyasette, sokakta çalışma yaparken, aday belirlerken, kampanya yürütürken en önemli unsur demokratik ilkelere uymak ve halkın sesine kulak vermektir. Süreçle ilgili değerlendirmemi pazartesi günü paylaşacağım” demesi dikkat çekti.

Son Güncelleme: 08.02.2019 16:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kars 2019-02-08 11:05:30

hadi lan ordan!tabanın sesi'ne kulak verdinmide kars il başkanını orada tutuyorsun.kendin gibi konuşmayı bilmeyen bir cahili orada tutmakla kimin sesine kulak verdin.sende belediye yönetecek çap nerede tanımıyormuyuz seni gölenin cahili!kardeşlerin belediyelerden iş takibi yaparak trilyonlar götürüyorlar bilmiyormuyuz sanıyorsun cahil herif!!

Avatar
Cengiz cansız 2019-02-08 10:47:43

Sn tekin bir nisanı bekleyin lütfen

Avatar
özgür ulaş 2019-02-08 11:43:32

herkes bilsinki 19 mayıs 2019 hareketi 1 nisan sabahı ilk adımını atacaktır....

olağanüstü kurultay tarihini veriyorum 19 mayıs 2019 pazar...

Avatar
Rs 2019-02-08 11:12:46

Gürsel Bey Kılıçdaroğlu tarafından harcanman çok yakın bunu bilmeni isterim.

Avatar
IBBB 2019-02-08 12:23:23

Sn. Kilictaroglu Istanbul da Maltepe, Atasehir ve Bakirkoy icin atadigi adaylar nedeniyle Sn. Imamoglu nun kazanmasini engellemistir. Bu 3 ilce belediye baskanlari halkin vicdaninda aklanmadilar, gorev suresince kendi ve yakinlarina calistilar. Simdide atayanlar icinmi calisacaklar.?

Avatar
Muhalif 2019-02-08 13:12:11

Böyle konuşa konuşa tiyatro sergileyerek birşey yaptıklarını sanıyorlar. Mart seçimlerini de bağışladılar. 31 Marttan sonra bir süre suspus olup sonra tekrar konuşmaya başlarlar. Leyleğin ömrü laklakla geçermiş.

Avatar
Ulan aptal 2019-02-08 23:26:33

Bu partiye simdiye kadar gönül verdik ama bakiyoruz ki cikarcilar bir bir hortlamaya basladilar enden beni veya cevremi aday göstermedin diye bir bir istifa edip kari degistirip parti degistiriyorlar sahtekarliklarini ortaya koydular defolup gitsinler acaba kim agizlarina bir paarmal bal caldi bilingual bakalim ve onlari halk gerekeni yapacaktir

Avatar