banner87

Hadsiz çıkış! Hilal Kaplan, seçmeni hedef aldı

Sabah yazarı Hilal Kaplan köşe yazısında Muharrem İnce seçmenini hedef aldı. Kaplan, 'Tek başına kendi partisinden % 8 fazla oy alan İnce, bu gidişle yakında siyaset sahnesinden tamamen silinecek. Geride "81 ilde, 7 bölgede, Muharrem İnce' diye sayıklayan 'şizofrenler' kalacak gibi' diye yazdı.

Hadsiz çıkış! Hilal Kaplan, seçmeni hedef aldı

Sabah yazarı Hilal Kaplan köşe yazısında Muharrem İnce seçmenini hedef aldı. Kaplan, 'Tek başına kendi partisinden % 8 fazla oy alan İnce, bu gidişle yakında siyaset sahnesinden tamamen silinecek. Geride "81 ilde, 7 bölgede, Muharrem İnce' diye sayıklayan 'şizofrenler' kalacak gibi' diye yazdı.

01 Ağustos 2018 Çarşamba 14:33
Hadsiz çıkış! Hilal Kaplan, seçmeni hedef aldı

Hilal Kaplan'ın "Muhalefetin halleri" (01 Ağustos 2018) başlığıyla yayımlanan yazısının ilgili bölümü şöyle: 

"Tek başına kendi partisinden % 8 fazla oy alan İnce, bu gidişle yakında siyaset sahnesinden tamamen silinecek. Geride "81 ilde, 7 bölgede, Muharrem İnce " diye sayıklayan 'şizofrenler' kalacak gibi" 

 " Muharrem İnce , bir süre gerçekten Erdoğan'a rakip olabileceğini sandı. O yüzden 24 Haziran akşamının hüsranı ile insan içine bile çıkamadı.

Süreci doğru yönetemedi. "Parti örgütü gereğini yapar" dedi. "İstemem, yan cebimekoyun" diyerek örgütü de harekete geçiremedi. Kılıçdaroğlu'na rakip olduğunu ilan ederek işi sağlam tutmak yerine, kaçak dövüştü. Son anda televizyonlara çıkıp çağrı yaptı ama rüzgârın yönünü değiştirmeye yetmedi.

 Seçimden önce İnce'nin adaylığının Kılıçdaroğlu için bir "kazan-kazan" olacağını yazmıştık. Gelinen noktada bir taşla iki kuş vuran Kılıçdaroğlu, hem İnce'yi rakip olarak elemiş görünüyor hem de partideki koltuğunu sağlamlaştırmış oluyor. Bir sonraki kongrede, İnce taraftarı delegeleri de tasfiye ederse, değmeyin keyfine!

Olan yine CHP seçmenine oldu. Tek başına kendi partisinden % 8 fazla oy alan İnce, bu gidişle yakında siyaset sahnesinden tamamen silinecek. Geride "81 ilde, 7 bölgede, Muharrem İnce " diye sayıklayan 'şizofrenler' kalacak gibi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.08.2018 15:01
Anahtar Kelimeler:
Hilal KaplanMuharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe 2018-08-01 19:13:39

deve sidiğini içen sapıtyo

Avatar
Perihan karatas 2018-08-01 17:49:25

Ya sen kafanı kapatsan ne olur ruhun ölü sen kendine dindar mi diyorsun terbiyesiz uslupsuz kadın müsveddesi şizofren olan hastalarımızla dalgamı geçiyorsun beyinsiz bugün böyle konuşma hakkini nereden buluyorsun dilerim Allah'tan pisliginizde boğulursunuz sen kendini yazarlı zannediyorsun yazık senin gibi cahillere kalem verenlere yazıklar olsun

Avatar
abc 2018-08-01 16:19:10

Şimdilerde Bunlar Revaçta,Küfürlü yazmak istemem ama Bunun gibileirn hakkında Aklımdan geçenleri anlayan anlamıştır zaten

Avatar
Don 2018-08-01 17:44:01

Donunun altından kara kilotu gözüküyor

Misafir Avatar
O karalik 2018-08-01 23:05:24 @Don

beyin rengini temsil ediyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
APATİ 2018-08-01 16:13:49

Bacım asıl şizofren kendi geleceğini bir adamın iki dudağı arasına bırakan aslında oyuldukça bundan zevk alan hayat pahallılığını en çok hisseden kendi celladına aşık olarak Stokholm sendromu yaşayan beyin yerine iki tel taşıyan sizin meşhur ampul kafa seçmenleriniz!Sende başını kapatmaktan beynine oksşjen gitmediği için hastalıklı bir ruh halindesin!Bence sen CHP seçmenini düşüneceğine zavallı kendi seçmenini düşün bir müddet sonra onları dizginleyemeyeceksiniz!CHP seçmenini tuzu kuru sen tuzu yaş olan kendi garibanlarına bak!!

Avatar
Kendini 2018-08-01 17:26:26

bilmez kösnük, mahalle zillisi, garanti kocasindan baska bir seyhin zevcesidir

Avatar
İ Haber 2018-08-01 16:37:35

Bu tarihi anlamamış salaklarda geldikleri gibi gidecekler. İşte arkadaşlar, beyin yeterince oksijen alamazsa, böyle salaklar önümüze çıkıyor

Avatar
ahmet 2018-08-01 15:20:31

buraya ağzından pislik dökülenler yazmasın okumaya utanıyoruz burayı bayan kardeşlerimizde okuyor lütfen rica ediyorum yazmayın arkadaş herkes düşüncesini yazabilr saygılı olmak zorundasınız

Misafir Avatar
Koyar 2018-08-01 22:56:02 @ahmet

Yok arkadas, böyle gazeteci tiplere hak ettigi dersi vereceksin veya anladigi dilden konusacaksin. Bunlari yetmiyorsa Esek yagi ile sey yapacaksin. Anladin mi dostum? Sen uyumaya devam et.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tr 2018-08-01 21:57:11 @ahmet

İyi güzel söylemişsinde Ahmet kardeş= Bu kdın gazeteci degilki, Gazeteci bozuntusu bu tipler. Bunun gibilri bir ahırda toplayıp sabah akşam yemlemek lazım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asıl şzofren bu haberi verendir 2018-08-01 18:09:11 @ahmet

CHP li seçmene şizofren demiyor dikkat ediniz bu gidişle İnceye oy verenler gidecek geride sadece şizofrenler kalacak diyor. şizofrende bu beyinsiz gazeteci tipleridir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-08-01 17:42:59 @ahmet

sen işine bak kızım o rüşvet alan bakanları neden yargılamadınız.önce onun cevabını belgelerle açıkla ikna olalalım.

Beğenmedim! (0)