banner87

Halk AKP Genel Başkan Yardımcısı ve milletvekillerini yuhaladı

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda Diyarbakır Milletvekili adayı Mehdi Eker ile beraberindeki AKP Diyarbakır Milletvekili adayları yuhalandı.

Halk AKP Genel Başkan Yardımcısı ve milletvekillerini yuhaladı

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda Diyarbakır Milletvekili adayı Mehdi Eker ile beraberindeki AKP Diyarbakır Milletvekili adayları yuhalandı.

05 Haziran 2018 Salı 08:48
Halk AKP Genel Başkan Yardımcısı ve milletvekillerini yuhaladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Diyarbakır ziyaretinde AKP’liler halka seslenmek istedi.

Milletvekili adayları konuşma esnasında vatandaşlar tarafından yoğun bir şekilde yuhalandı.

Diyarkapi.com’un haberine göre; AKP’liler, artan tepkiler üzerine konuşmasını kısa keserek platformdan ayrılmak zorunda kaldı.

Tepkilerin AKP’nin Diyarbakır milletvekili adaylarına yönelik olduğu iddia edildi.

İşte o görüntüler:  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sercan 2018-06-05 09:52:26

Kahrolsun akp işleri güçleri yalan sahtekarlik

Misafir Avatar
Testa 2018-06-06 18:51:38 @Sercan

Ege 2 gram aklın yok gerçekten. Bu ülkenin başına 16 yıl önce sen bile geçsen şu an elinde "LG" telefon olurdu. Dünya global şekilde hareket edersen sen de edersin. Ekonomin bir şekilde aynı yönde devam eder. Gerçekten gidip eğitim hayatına ilk okuldan tekrar başlamanı tavsiye ederim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Sercan x---ege 2018-06-05 18:12:09 @Sercan

anıt: @Sercan x----- belkide AKP nin kentsel dönüşüm evinde oturuyorsun . en azından sobadan kurtuldun kaloriferli evdesin, en azından sularınız 24 saat akıyor, en azından elinde bir LC telefon ve internetin var, en azından bir kaç kez uçağa bindin, en azından bilgisayar kullanıyorsun, en azından cebinde paran var her istediğini istediğin yerde istediğin zaman buluyorsun. BURNUNDAN GELSİN BUNLAR. 16 YIL ÖNCE BUNLAR IN HİÇBİRİ SENDE YOKTU NANKÖR KEDİ.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Burhan 2018-06-05 09:53:56

Ulan fitne arıyorsanız havuz medyasının yalan dolan haberlerine bakin

Misafir Avatar
Testa 2018-06-06 18:52:18 @Burhan

IMF'ye olan borcumuz dağları deldi yalnız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen. 2018-06-05 18:15:08 @Burhan

Bu güzel hayat devam etsin diyorsan AKP diylim, yook 16 yıl evvelki kıtlık yokluk susuzluk karaborsa hastanesiz ve bankasız İMF ye borçlu bir ülke istiyorsanız CHP YE İYİ PARTİYE HDP YE OY VERİNİZ. karar sizin .

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ULKEMIZIN DILI 2018-06-05 12:19:11 @Burhan

TURKCEDIR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
RESMEN 2018-06-05 12:17:51 @Burhan

YUHALANMIS

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2018-06-05 09:55:23

Akp li ler salyalı köpek gibi her yere saldırıyor

Avatar
KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK 2018-06-05 13:38:20

halk hadi ssss diyor oda sevgili diyarbakır diyor

Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-06-05 09:23:53

.

Avatar
kahrolsun chp 2018-06-05 09:06:56

ARAS KİMİN AVUKATI

CHP Ankara milletvekilleri Murat Emir, Ali Haydar Hakverdi ile avukatlar Erol Aras ve Efe Dikbıyıktan oluşan heyet, Adalet Bakanlığı ek hizmet binasına gelerek incelemelerde bulundu. Gazetecilere açıklamalarda bulunan Murat Emir, hukukçu milletvekilleri ve Ankara Barosundan iki hukukçu ile Gülenin ABDden usulüne uygun istenip istenmediğini araştırmak üzere Bakanlığa geldiklerini belirtti. Ancak heyetteki isimler soru işaretlerine yol açtı.

Misafir Avatar
ahmet 2018-06-05 09:30:36 @kahrolsun chp

kahrolsun hırsız akp

Beğenmedim! (0)
Avatar
fitneci gazetecilik budur şte. 2018-06-05 09:07:43

İDDA edilmiş. bu haberciliğe bakınız. soytarılık değilde nedir?

Misafir Avatar
ahmet 2018-06-05 09:42:29 @fitneci gazetecilik budur şte.

akp nin adayları demeye gerek yok.hdp barajı geçerse akp sadece 1 milletvekili çıkarır.tabi onuda salim ensarioğlu almazsa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher 2018-06-05 11:25:36

sahtekarliğa gerek duymak ramazanda da günah mı.