HDP'den 24 Haziran Seçimleri için flaş açıklama

HDP Sözcüsü Ayhan Bilgen, Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turunun muhalefet açısından bir ortaklaşmayı beraberinde getireceğini belirterek, “Tüm isimlerden bağımsız söylüyorum. Birinci turda bize oy veren seçmenlere ikinci turda aynı olgunlukla cevap vereceğiz” dedi. Bilgen, tek gündemlerinin yüzde 10 barajını geçmek olduğunu kaydetti.

HDP'den 24 Haziran Seçimleri için flaş açıklama

HDP Sözcüsü Ayhan Bilgen, Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turunun muhalefet açısından bir ortaklaşmayı beraberinde getireceğini belirterek, “Tüm isimlerden bağımsız söylüyorum. Birinci turda bize oy veren seçmenlere ikinci turda aynı olgunlukla cevap vereceğiz” dedi. Bilgen, tek gündemlerinin yüzde 10 barajını geçmek olduğunu kaydetti.

05 Haziran 2018 Salı 10:06
HDP'den 24 Haziran Seçimleri için flaş açıklama

HDP'li Bilgen, CHP'nin cvumhurbaşkanı adyaı Muharrem İnce'nin ikinci tura kalması durumunda HDP'nin CHP'yi destekleyeceği iddialarına ilişkin olarak, "Bizim kimseyle yazılı mutabakat metnimiz yok" diye yanıt verdi.

Bilgen, HDP Parti Genel Merkezi'nde basın toplantısı düzenledi. Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın önceki gün Diyarbakır’daki "konuşmasına prompterin bile dayanamadığını" kaydeden Bilgen, “Tarihi gerçekleri ters yüz eden mesajlar verildi. 2015 yılında seçim yapıldı ama Cumhurbaşkanı HDP’ye verilen oyların HDP’yi şımarttığını ve HDP’nin halkı sokağa döktüğünü ifade etti. 2015’te şımarıp 2014’te halkı sokağa dökmek mümkün değil. Bu teknoloji henüz icat edilmedi” diye konuştu. Bilgen, Erdoğan’ın HDP’nin Diyarbakır’da olmayan saat kulesini yıktığını söylediğini de ifade etti.

Erdoğan’ın HDP’yi kriminalize etmek için algı operasyonu yaparak önemli bir seçim taktiğini devreye soktuğuna işaret eden Bilgen, “Hem diğer muhalefet parti tabanlarının HDP’ye yönelik dayanışma duygusu kırmak, HDP’yi kriminalize etmek, HDP’nin barajı geçmesini engellemek hem de ikinci turda muhalefetin dayanışma, ortaklaşma sergilemesini engellemek için partimiz ve adayımız kriminalize edilmektedir” diye konuştu. Demirtaş’a yapılan ziyaretlerin Erdoğan’ı çok rahatsız ettiğini ifade eden Bilgen, “Pınarhisar cezaevi türbe miydi ki oraya ziyarete gidiyordu insanlar? Şimdi Edirne ziyaretleri neden bu kadar rahatsız ediyor” dedi.

Bilgen, Muharrem İnce’nin ikinci tura kalması durumunda HDP’nin İnce’yi destekleyeceği konusunda bir mutabakat olup olmadığı sorusuna, “Bizim kimseyle yazılı mutabakat metnimiz yok ama toplumun bir mutabakatı var. Toplumun bütün partilerden beklediği net bir tavır var. Bizim şu anda biricik gündemimiz barajı geçmek, baraj altında kalmamak” diye konuştu. Bilgen, ikinci turda herhangi bir koltuk paylaşımı hesabıyla değil, hangi aday ikinci tura kalırsa kalsın bir ortaklaşmayı beraberinde getireceğini belirterek, “Partimize yönelik yüzde 10 barajına yönelik dayanışma ne kadar değerliyse ikinci tur dayanışması da o kadar değerli olacaktır. Tüm isimlerden bağımsız olarak söylüyorum. Birinci turda bize oy veren seçmenlere biz de ikinci turda aynı olgunlukla cevap vereceğiz” değerlendirmesini yaptı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-06-05 10:10:56

o kadar barajı geçmek istiyorsanız pkk yı red edin ajanlar dilencilik yapmayın,HDP ,ÖNDER APO PKK YI YÖNETİYOR DİYECEK,SELAHATİN DEMİRTAŞ PKK ATERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL ,YANLIZCA SİVİL HALKA EYLEM YAPMASINA KARŞIYIZ DİYECEK ,BUNCA ASKERİMİZ KATLEDİLECEK,SİZ BAK HA AKP GELİR YOKSA BİZE OY VERİN DİYECEK TAM BOP TAŞRONU SÖYLEMİ,SOLU TERÖRE ÇEKECEK KORKUTARAK AHLAKSIZ PİSLİKLLER

Misafir Avatar
ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ TAKSİM. 2018-06-11 12:30:20 @aydın

GEZİ OLAYLARINDA CHP HDP birlikte AKM yi işgal ettiler. hem ATATÜRKÜN RESMİ ASILI HEMDE pkk paçavrası ve apo eşkiyasının resmi. NASIL ORTAKLIK BU BİRİ AÇIKLASIN LÜTFEN. HDP CHP VE YAVRULARI İYİ PARTİ. bunları tokatlıyoruz oylarımızla. vatandaş en büyük güçtür. vatanın en büyük savunucusu halktır. bizden olmayan chp, hdp ve iyi aprtiği def edeceğiz sandığa gömeceğiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 00:46:24 @aydın

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bahceli-konyada-bos-salona-konustu-h96749.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 14:39:54 @aydın

https://odatv.com/iste-torunlariniza-anlatacaginiz-eski-turkiye-08061828.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yah aydin nikli 2018-06-09 14:39:03 @aydın

her kuşun eti yenmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AAA NİNEYA BAK BİZİM ULUSALCI AHMET ABİNİN SAYFASI 2018-06-09 09:26:51 @aydın

NI PAYLAŞIYOR ! KİHKİH !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk‘e İftira Atan Rıza Nur zavallısı.. 2018-06-09 04:17:27 @aydın

http://ahmetsaltik.net/2015/02/08/ataturke-iftira-atan-riza-nur-zavallisi/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin vatan partili aydin kendine begeni boncugu 2018-06-08 01:50:03 @aydın

dagitan aydin ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ diyorsun
ve ATATURK e atanızın i.....i dünyaca bilinmekte diyorsun perincek bey bunu biliyormu ????

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydin vatan partili sana diyom 2018-06-08 01:40:36 @aydın

Ataturk e hakaret ve iftira attigini perincek bey biliyormu ???

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-08 01:31:25 @aydın

Muharrem İnce'nin rekor kıran reklam filmi ! bir saat sonra
https://www.youtube.com/watch?v=57pydQq8YAQ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-06-07 12:34:48 @aydın

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
(((( İBNELER DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ İBNELER )))) 2018-06-07 12:32:51 @aydın

İBNE-SİYONİSTLER TÜM DÜNYANIN ''A'' SINA KOYUYOR !
VE BU İBNE-MANYAKLIĞI TÜM İNSANLIK SEYREDİYOR AQ ! :(

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
N A T O = S İ Y O N İ Z M 2018-06-07 12:30:20 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-07 12:21:19 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-07 12:20:31 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CEHENNEM FOSEPTİK A.Ş. DEN ALTTAKİ SİYONİST'E !!!! 2018-06-07 12:18:35 @aydın

MEMLEKETİN HALİ = AL BİR SİYONİSTİ VUR ÖTEKİ SİYONİSTE AQ.... :(((
KUTSAL TÜRK MİLLETİ BİRGÜN UYANACAK VE SÜLÂLENİZİ SİKECEK !!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
atanızın ibneliği dünyaca bilinmekte 2018-06-07 01:34:24 @aydın

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21)

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-06 11:15:20 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-06 11:15:01 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-06 11:14:40 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-06 00:08:03 @aydın

https://odatv.com/haberturkte-konusan-aksenere-gorulmemis-destek-05061846.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Erdoğan'ın Prompter'i 2018-06-05 22:58:59 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=3vtvNu1i7-k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-05 22:58:10 @aydın

AKP ELVEDA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ - 3 2018-06-05 16:47:40 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=55g7Ku9Pt6c

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ - 2 2018-06-05 16:46:22 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=pztEcMey80Y

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ - 1 2018-06-05 16:43:01 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=K8YQW1KbKcI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Erdoğan'ın Prompter'i 2018-06-05 16:21:33 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=3vtvNu1i7-k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞAHİN K 2018-06-05 16:20:59 @aydın

kimse yohmu lan şaapacak ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANIT UZMANI 2018-06-05 16:18:44 @aydın

pardon anahtarımı unutmuşumda ! he buldum , tekrar iyi günler !
hee bide bidaki gelişimde nineninde anıtını dikelim ! tşk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aydin senin ZEKA YAŞIN KAÇ? 2018-06-05 16:12:06 @aydın

merak ettik

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DEDECİK kendisiyle 2018-06-05 16:10:27 @aydın

yazisiyor vah vahhh aydin ve ruh ikizi DEDECIK vah vahhh komedi otesi bu adam komedyen mi ne ???

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
GARDIROPÇULUK aydin in en sevdigi is 2018-06-05 16:08:27 @aydın

ne yazikki Aydin in kafasindaki peruk dustu kel gorundu aynen takke dustu kel gorundu misali bi bakmisiz Aylin olmus AYDIN Ahahaha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
GARDIROPÇULUK aydin in en sevdigi is 2018-06-05 16:04:18 @aydın

Gardrop dan farkli farkli kostumleri giyerek suslenip puslenerek bayan kiliganada girerek peruk takarak aylin ismini kullanarak yurt gazetesinde yorum bolumunde dolasip yazip ciziyordu ahahaha adam her kiliga giriyor Ahahaha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DEDECİK 2018-06-05 15:52:52 @aydın

bu arada ''Aydın beyin nezaketine sığınırım'' biraz hırgür olduda :)
ne yapalım beyni yıkanmış ve SİYONİZME MAYMUN edilmiş milletimizle uğraş içerisindeyiz... ben gider ! Saygılar. ;)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=KFm4411ViOk 2018-06-05 15:46:01 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAKIŞIKLI DEDE 2018-06-05 15:40:28 @aydın

NİNE BANA ACAYİP AŞIK YALNIZ !!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin sende iftira atma hastaligi 2018-06-05 15:38:44 @aydın

kufur etme hastaligi var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GARDIROPÇULUK senin isin aydin 2018-06-05 15:37:16 @aydın

farkli niklerle chp ye demedigini birakmiyorsun hatta Terzi bile olmustun ahaha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydin kiyafetini 2018-06-05 15:35:11 @aydın

degistirince sadece kiyafetin degisiyor yuz ayni yuz AHLAK AYNI AHLAK o yuzden ben burdayim diye hep siritiyorsun dememismiydim bak simdide CHP ye neler diyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-05 15:32:07 @aydın

CHP YE NELER DIYOR IFTIRACI SENI AYIP BE AYIP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YEMEZLER YEMEZLER 2018-06-05 15:30:39 @aydın

SONRADA YAN CEBIME DESENE AHAHAHA SEN ATATURK E KURBAN OL ATATURK VATAN DIR VATAN

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:15 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:15 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:14 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:14 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:14 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:28:14 @aydın

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ATATURK E BEGENMEDIM BONCUGU 2018-06-05 15:28:09 @aydın

DAGITAN VATAN PARTILI AYDIN DAN
ADAM PROXY MI KULLANIYOR BUNA BENZER BISEY KULLANIYOR OLMALI

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
YEMEZLER NİNE YEMEZLER !!!!!!!! 2018-06-05 15:26:42 @aydın

BIRAKIN ARTIK ŞU UĞUR DÜNDAR ''GARDIROPÇULUĞUNU''

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-05 15:25:40 @aydın

ATATURK VATANDIR VATAN

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
aydin nikli 2018-06-05 15:24:14 @aydın

sen ATATURK e Kurban ol

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
begenmedim boncugu vatan partili aydin dan 2018-06-05 15:23:31 @aydın

EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK bir saat sonra @aydın
İŞGAL YILLARINDA TÜRK DEVLETİNDEN KARELER! | TÜYLER ÜRPERTİCİ
https://www.youtube.com/watch?v=3GN37zE0vdo
Beğen (1) Beğenmedim! (22)

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Mustafa Kemal ATATÜRK Biyografi 2018-06-05 15:21:26 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=pjma8PN-peg

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-05 15:12:13 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-05 15:11:49 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-05 15:10:35 @aydın

İŞGAL YILLARINDA TÜRK DEVLETİNDEN KARELER! | TÜYLER ÜRPERTİCİ
https://www.youtube.com/watch?v=3GN37zE0vdo

Beğenmedim! (30)
Misafir Avatar
İzmir...1922 2018-06-05 15:07:56 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=NrRHifKYSwI

Beğenmedim! (26)
Misafir Avatar
millet uyuduktan sonra bile 2018-06-05 15:04:30 @aydın

burda millete verip veristiriyorsun bizi aptalmi sandin ??

Beğenmedim! (32)
Misafir Avatar
"gözlerim üzerinde" 2018-06-05 15:03:39 @aydın

bu VATAN SAHIPSIZ DEGIL AYDIN ANLADIN MI ???

Beğenmedim! (39)
Misafir Avatar
aydin gercek ATATÜRK'ÇÜLER uyumuyor 2018-06-05 15:01:21 @aydın

KAHROLUN ALTTAKİ SAHTE ATATÜRK'ÇÜLER !!!! diyorsunda aydin o yuzdenmi ATATURK E KAC GUN DEMEDIGINI BIRAKMADIN ??? umarim bir gun yargilanirsin

Beğenmedim! (41)
Misafir Avatar
KAHROLUN ALTTAKİ SAHTE ATATÜRK'ÇÜLER !!!! 2018-06-05 14:49:17 @aydın

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-05 14:47:13 @aydın

GENÇLİĞE HİTABE
https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
aydin bu habere yapismis kalmis 2018-06-05 14:44:25 @aydın

en sevdigi sey kufur iftira hakaret

Beğenmedim! (55)
Misafir Avatar
aydin kiyafetini 2018-06-05 14:42:31 @aydın

degistirince sadece kiyafetin degisiyor yuz ayni yuz AHLAK AYNI AHLAK o yuzden ben burdayim diye hep siritiyorsun

Beğenmedim! (54)
Misafir Avatar
hahaha 2018-06-05 14:40:36 @aydın

aydin begenmedim boncuklari dagitiyor kendinede begendim boncuklari

Beğenmedim! (50)
Misafir Avatar
aydin sen var ya 2018-06-05 14:39:48 @aydın

sen nefret kin suçu işliyorsun birde iftira hakaret suçu işliyorsun

Beğenmedim! (41)
Misafir Avatar
aydin bence gercekten bir psikologa 2018-06-05 14:37:29 @aydın

gorun kufur hastaligi diye bi hastalik var birde iftira etme hastaligida var

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
bu aydin neymis ya 2018-06-05 14:35:54 @aydın

burda herkese ahlaksizca verip veristiriyor CHP IYI PARTI SAADET PARTISINE DEMEDIGINI BIRAKMIYOR ATATURK DE NASIBINI ALDI YORUMCULARA HAKARET
TEK SAVUNDUGU AKP VE VATAN PARTISI

Beğenmedim! (49)
Misafir Avatar
NECİP-ONBAŞI yani AYDIN 2018-06-05 14:32:41 @aydın

naptin 185 kilon biraz eridimi ???

Beğenmedim! (53)
Misafir Avatar
ANIT UZMANI ikizi AYDIN 2018-06-05 14:30:38 @aydın

AHAHAHAHA

Beğenmedim! (57)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek e OY 2018-06-05 14:29:19 @aydın

YOK

Beğenmedim! (58)
Misafir Avatar
KUŞUM AYDIN siam ikizi aydin 2018-06-05 14:28:34 @aydın

kotu soz sahibinindir kendi kendine begeni boncugu dagitan vatan partili aydin kih kih

Beğenmedim! (60)
Misafir Avatar
AYDIN SAVCILIGADA SOYUNMUSUN 2018-06-05 14:26:17 @aydın

SUCU OLAN TABIKIDE YARGILANMALI ILK ETAPTA SEN
NEDEN MI ????ATATURK E HAKARET IFTIRA
HDP YE GELINCE HDP SAKINCALIYSA NEDEN MECLISTE ???IKTIDAR PARTI AKP SIKAYETIN VARSA GIT AKP YE SUCLU VARSA BU POLISIMIZIN ORDUMUZUN SAVCILARIMIZIN GOREVI

Beğenmedim! (53)
Misafir Avatar
AKP 2018-06-05 14:22:54 @aydın

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz kimbilir kac sene ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
ANIT UZMANI 2018-06-05 14:09:52 @aydın

BENCE ACELE AYDIN'NIMIZIN ANITINI DİKMELİYİZ ARKADAŞLAR !
HATTA HER ŞEHRİMİZDE EN AZ BİR TANE AYDIN ANITIMIZ OLMALI !

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KUŞUM AYDIN 2018-06-05 13:59:32 @aydın

AYDIN'NIMI SEVMEYEN TOP OLSUN AYOOL !!!!!
HEMEN FUN-CLUB'E BENİDE ÜYE YAPIM AQ !!!!!
alttaki pis nineyede hoşt ! diyorum ! dede koysun sana ayool..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
UTANMAZ AYDIN 2018-06-05 13:21:18 @aydın

7 /24 CHP IYI PARTI SAADET PARTISI VE TUM YORUMCULARA IFTIRA HAKARET EDIYORSUN AYIP BE INSANDA UTANMA OLUR

Beğenmedim! (61)
Misafir Avatar
NECİP-ONBAŞI ŞAHİN K 2018-06-05 13:19:22 @aydın

sercan a kufreden hepsi AYDIN NIKLI USER

Beğenmedim! (57)
Misafir Avatar
''AYDIN'' HAYRANLARI FUN-CLUB 2018-06-05 13:12:07 @aydın

insan kendine hayran olurmu aydin yeme bizi senin ruhunda NARSISTLIK DE MI VARDI ???

Beğenmedim! (60)
Misafir Avatar
kendine begeni boncugu dagitan 2018-06-05 13:10:30 @aydın

vatan partili aydin kih kih

Beğenmedim! (56)
Misafir Avatar
yenice 2018-06-05 11:38:22 @aydın

aydın piçi benim yenice kerhanesinde benim siktiğim senin anandı sekerim

Beğenmedim! (56)
Misafir Avatar
''AYDIN'' HAYRANLARI FUN-CLUB 2018-06-05 11:05:37 @aydın

AYDIN BEYCİM ; SİZİN HAYRANINIZIM , YAZILARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM ! MODA DEYİMLE ''İYİKİ VARSINIZ'' ;)

Beğenmedim! (1)
Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:31:50

.

Avatar
PKK HAYRANI Y-CHP'LİLER !!!! ::)))) !!!! SİKTİRİN 2018-06-05 15:31:50

.

Avatar
tc 2018-06-05 10:24:24

Sivan ibo megri megriyide unutma aydin kardes

Misafir Avatar
evet ya unutmadik 2018-06-05 13:24:23 @tc

OSLO gorusmeleri dolmabahce gorusmeleri habur olayi birde pyd de miydi neydi ulkemizden suriyeye gecerken lahmacun yemisti demi

Beğenmedim! (0)
Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-07 12:20:50

.

Avatar
Yenice 2018-06-05 10:24:08

Aydın totosu sikerim o gotunu pezevenk

Misafir Avatar
YENİCE KERRANESİNDE NE GÜNLERİMİZ GEÇTİYDİ AH AH ! 2018-06-05 10:58:37 @Yenice

senin anan hangisiydi şekerim ???

Beğenmedim! (2)
Avatar
Sercan 2018-06-05 10:22:58

Siktigimin aydını konuşup durma faşist nanos bu picin yorumlarını kaale almayın

Misafir Avatar
bu vatan partili aydin 2018-06-05 13:17:30 @Sercan

belden asariya agza alinmiycak sekilde yaziyor gecende ATATURK ICIN DEMEDIGINI BIRAKMADI RIZA NUR DAN IFTIRALAR ATTI BIR INSAN ULU ORTA CINSEL ICERIKLI KUFUR EDEBILIRMI ??? psikolijik sorunlarimi var ne ?? millete verip veristiriyor chp ve iyi partiye az saldirmiyor yetmedi birde ATATURK E IFTIRA HAKARET ETTI SONRADA GIDIP ATATURK REKLAMI YAPIYOR KENDINE BILE KUFREDEN BIRI

Beğenmedim! (42)
Misafir Avatar
NECİP-ONBAŞI 2018-06-05 11:14:08 @Sercan

DİKKAAAT !!!!! BACAKLAR OMZAAA !!!!! ::)))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ŞAHİN K 2018-06-05 11:09:57 @Sercan

kim kimi sikiyür aq ??? durun bende geliyomm...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SERCAN YOSMASI ; OROSPU ANANIN CEBİNİ VERSENE !!!! 2018-06-05 10:54:46 @Sercan

fazla bişi yapmicam , sadece KANIRTA KANIRTA SİKİCAM !!!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
ÖMER 2018-06-05 12:52:43

İNADINA HDP

Misafir Avatar