banner87

HDP'den dengeleri değiştirecek çıkış!

HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, yerel seçimlerde İstanbul, Ankara ve İzmir'den aday çıkarılmayabileceğinin sinyalini verdi.

HDP'den dengeleri değiştirecek çıkış!

HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, yerel seçimlerde İstanbul, Ankara ve İzmir'den aday çıkarılmayabileceğinin sinyalini verdi.

06 Aralık 2018 Perşembe 00:25
HDP'den dengeleri değiştirecek çıkış!

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, yerel seçimlerde İstanbul, Ankara ve İzmir'den aday çıkarılmayabileceğinin sinyalini verdi. Artı Gerçek'e konuşan Buldan, AK Parti'nin gerilemesi için, aday profilinin uygun olması halinde, CHP-İYİ Parti adayını destekleyebileceklerini söyledi.

"3 BÜYÜK KENTTEN ADAY ÇIKARILMAYABİLİR"
'HDP İstanbul, Ankara, İzmir’de aday çıkarmayacak mı?' sorusuna yanıt veren Buldan, "Bu konuda henüz verilmiş bir kararımız yok. Komisyonlarımız çalışmalarını tamamlamak üzere. İstanbul, Ankara ve İzmir gibi yerlerde halkımızın istediği demokrasi güçlerinin tamam dediği, bizim adayımızdır dediği bir insan varsa biz onu destekleriz" 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2018-12-06 03:46:12

CHP Her yerde adaylari ile yarismalidir sagici dinsoslu sahtekarlardan CHP ye fayda gelmedigi gibi oy da gelmez

Avatar
PEZEVENGE CEVABIMDIR 2018-12-06 02:51:28

anadolulu adiyla yorum yapan yorumcuya cevabimdir BÜTÜN KÜRTLERDE SENIN ANNANIN VE AVRADININ MÜNASIP YERINE SOKSUN

Misafir Avatar
evet aynen . 2018-12-06 09:20:05 @PEZEVENGE CEVABIMDIR

ALLAH cc doğrudan yanadır. doğru eğilir kırılmaz. biz doğrunun yanındayız kardeşlerim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYAN BE KARDEŞİM 2018-12-06 09:14:16 @PEZEVENGE CEVABIMDIR

şimdi anladıkmı hdp ile chp nin kardeşliğini? şimdi anladıkmı pkk ile chp nin yakınlaşmasını? şimdi anladıkmı CHP nibn Türkiye düşmanlığını. hani bunlar bir araya gelmezdi? hani hdp pkk lıydı chp onlara yanaşmazdı? hani , hani len? BİR KEZ DAHA SÖYLÜYORUM CHP, HDP, İYİ PARTİ ve SAADET bunlar tek merkezden yönetiliyor. bunlar siyaset değil ihanet yapıyor, bunlar siyaset yapmıyor Türkiyeye saldırıyorlar.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Anadolu 2018-12-06 00:57:52

Adayini al münasip yerine sok.

Avatar
tayyip İN AZRAHİLLERİ . 2018-12-06 05:07:32

Büttün samimiyetimle itiraf ediyorum söyliyorum,yorum atıyorum bizlerler evet bizler hepimiz sözleştik aslında DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LİDERİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMHURBAŞKANİ TÜRK ULUSUNUN EBEDİ ULU ÖNDERİ AZİZ GAZİ EBEDİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKCÜLER MLİYONLARCA KEMAL ATATÜRKCĞLER OLARAK toplantı yaptık karar VERDİK hepimiz DOĞU VE GÜNEYDOĞUDA akp genel BAŞKANI ve SÖZDE CUMHUR BAŞKANI T ayyipin partisi DEYİL şehirlerde ilçelerde DEYİL büyük şehir belediyeciliği ilçeler HİİİÇ bir yerde kazanmasın diye oyumuzu ((**HDP**)) VERECEĞİZ DOĞU VE GÜNEY DOĞUYU tayyip denilen hasta ruhlu adama YAR ETMİYECEĞİZ ASLINDA BİZLER PARTİLİ DEYİLİZ ÜLKEMİZİ TÜRK VATANINI tayyip ve 7 den 77 diye hanedanlığından kurtarmak için elimizden gelen her türlü mücadeleyi KANIMIN ,CANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK GEREKEN MÜCADELEYİ yapacağız önüne kesmek için BUNDAN DOLAYI bütün samimiyetimizle söyliyoruz OYUMUZ DOĞU VE GÜNEY DOĞUDA (((((***HDP***))))lilere tek tayyibi doğu ve güney doğuda alt etmek için.Partili deyiliz siyasetle alâkamız yok HDP tilileride uzaktan yak7ndan alâkamız yok bizim sorunumuz DİKTATÖR tayyip le hırsız tayyiple KATLİYAMCI tayyiple KATİL tayyip le VATAN HAYİNİ tayyip le bundan dolayı OYUMUZ HEMDE BİNLERCE ,BİNLERCE OYUMUZ HDP TİYE.Çünki onlar istanbul,izmir,ankarada bile kazansalar tayyip denilen ruh hastası KESİN yine kuyum adar.HDP liler yeterince bunaldı nefes aldırmıyor tayyip azını açan içinede, kötüyeyse hemen terörist damgası vurup hapise attırıyor satılmış nam6suz yargıya hakimlere savcılara .Zaten bu delipisikopat tayyip ne demişti gariban SUÇSUZ paşalar için ben bu davaların SAVCISIYIM demişti .Unutma tayyip biz TÜRK ULUSU SENİN SADECE SAVCIN OLAYACAK (((**AZRAHİLİN OLACAĞIZ**)))Şu anda nekadar hapiste SUÇSUZ günahsız yere tıkladığın gariban insancıkların intikamını gariban KEMALKILINÇTAROĞLUNUN BİZ TÜRK ULUSUNUN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA ÇALDIĞIN PARALARINI FİTİL FİTİL BURNUNDAN GETİRECEĞİZ KEFEN TABUT MEZAR ALACAKSIN 7 DEN 77 DİYE SÜLALENE biz öyle 3 beş DEYİL milyonlarca DĞNYA MUCİZESİ DÜNYA LİDERİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR BAŞKANI TÜRK ULUSU BİZLERİN İLK VE SON EBEDİ ULU ÖNDERİ AZİZ GAZİ EBEDİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKCÜLER MLİYONLARCAYIZ tayyip birimi ünümüzü KATLETSEN HAPİSE ATSAN BİTMEYİZ ÇÜNKİ MİLYONLARCA,MİLYONLARCAYIZ hangi birimizi içeri atacak,hangi birimizi KATLEDECEK DESTAN YAZACAKSIN .Az kaldı biz aslında SANA DESTAN YAZACAĞIZ öyle bir destanlı sorgusuz sularız YARGILAMADAN seni menderes gibi ŞDAM ETMEZSEK NAMERTİZ O KADAR DOLUYUZKİ 17 SENENİN İNTİKAMINI KESİN ALACAĞIZ tayyip İSTİKLAL YA ÖLÜM DİYEREKTEN İKİNÇİ BİR KURTULUŞ SAVAŞI BAŞLATMAYAN NAMERTTİR tayyip Bundan sonra biz KATLEDECEĞİZ gezi olaylarındaki ÇOLUĞU, çocuğu gençleri katlediode DESTAN yazdık dediğini unutmadık nasıl DESTAN yazılırmış göreceksin nokta

Misafir Avatar
yip İN AZRAHİLLERİ . x------- cevap 2018-12-06 09:17:48 @tayyip İN AZRAHİLLERİ .

yyip İN AZRAHİLLERİ . ----- sen ve senin kafadakiler ancak sizi kullanan ağa babalarınızın altına yatarsınız, siz ancak sizi kullananların bokunun üstünü örtersiniz, siz ancak küstahlık yparsınız. ve öylecede geberip gidersiniz. yürüüüü iradesi onuru satılmış tayfası yürrrüyün.

Beğenmedim! (3)
Avatar
ülkücü aydın 2018-12-06 09:04:08

hdp dengemi değiştirebilecek kapasitedemi la kaypak editör:)?zavallıların partisinden ne olur

Avatar
aydın 2018-12-06 11:24:14

bunların amacı küskün mhp li seçmeni chp den uzaklaştırmak,mhp li seçmen akp işbirligine kızgın,bu yuzden chp ye verebilir ancak hdp den uzak durulursa ,bunu gören derin güçler hemen kripto hdp ye açlık grevi başlattı,ve hdp ye chp ye yaklaş denildi,aynı hendek olayı

Misafir Avatar
aydın 2018-12-06 11:58:49 @aydın

bu kriptolar halkı kutuplaştırmak için varlar,amaç halkı kutuplaştırıp akp nin ekmegine yag sürmek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-12-06 11:25:05 @aydın

bu kriptoların amacı chp ile terörist başını aynı kareye sokmak

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-12-06 12:01:03

bir tarftan olso da görüşmeler yapıyorlar diger yandan halkı kutuplaştırın görevini yerine getiriyorlar,binlerce katliam emrini vermiş terörist başını piyasay çıkarıyorlar,ve sonnrada chp yi desdekleyecegiz,düşünün tezgahı

Avatar
narmanlı 2018-12-06 12:10:02

TERÖRE HAYIR ARTIK İSTEMİYORUZ .YALANDAN KİMSE ÖLMEZ AMA TERÖRDEN BEZDİK 20 YAŞINDA ASKERLERİMİZ ÖLMESİN ENPATİ YAPMAK LAZIM.AMA BİRİLERİ SEVMEDİKLERİ PARTİYİ AYNI KAREYE SOKMAYA ÇALIŞIYORLAR. ERGENOKONDA BALYOZ DA OLDUĞU GİBİ YALANLARI UYDURUP MİLLETİ İNANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR YARGI KARAR VERDİ. KİŞİ NE DEMİŞTİ BARSAKLAR TEMİZLENİYOR YALAN ÇIKTI KOYDULAR MI BARSAKLARINA YALANCI DİNCİLER GÜYA PKK İLE MASAYA OTURANLAR KİM.