HDP ile 'Komünist Başkan' arasında ittifak görüşmesi!

'Komünist Başkan' olarak bilinen Ovacık Belediye Başkanı Fatih Maçoğlu'nun Tunceli için adaylığını açıklaması kentte tüm hesapları alt üst etti.

HDP ile 'Komünist Başkan' arasında ittifak görüşmesi!

'Komünist Başkan' olarak bilinen Ovacık Belediye Başkanı Fatih Maçoğlu'nun Tunceli için adaylığını açıklaması kentte tüm hesapları alt üst etti.

11 Ocak 2019 Cuma 08:46
HDP ile 'Komünist Başkan' arasında ittifak görüşmesi!

31 Mart'ta yapılacak yerel seçimler için aday belirleme sürecinin devam ettiği HDP’de Tunceli sancısı yaşanıyor.

GazeteDuvar'da yer alan habere göre; CHP’nin adayını ilan ettiği ilde HDP de aday belirlemek için halk oylaması yaptı. Oylama sonucunda isimler belli oldu ancak açıklanan ilk 41 merkez içinde Tunceli'nin yer almaması dikkat çekti. Edinilen bilgiye göre bunun nedeni Ovacık Belediye Başkanı Mehmet Fatih Maçoğlu’nun da Tunceli’den adaylığını ilan etmiş olması.

MAÇOĞLU İÇİN İTTİFAK GÖRÜŞMELERİ YAPILDI

HDP kulislerinden edinilen bilgiye göre ittifak için Maçoğlu ve destekleyen gruplarla ittifak görüşmeleri yapıldı. Bu görüşmelerde eş başkanlık sistemi uygulayan HDP Maçoğlu’nun da yer alacağı “3lü Başkanlar Kurulu ile ili yönetme” önerisinde bulundu.

Bu öneri kabul görmedi. Tunceli’de 2 ilçede ittifak kapsamında HDP’nin aday çıkarmaması önerisine de sıcak bakılmadı.

MUHALEFETİN 3 ADAYI BİRBİRİYLE YARIŞABİLİR

Edinilen bilgiye göre görüşmeler henüz bitmiş değil. Ancak eğer bir sonuca ulaşılamazsa Tunceli’de muhalefet arasında CHP, HDP adayı ve Maçoğlu’nun bulunduğu 3’lü bir yarış olacak.

AKP ENDİŞESİ

Bu tablonun kentte risk yaratabileceğini belirten bir HDP yöneticisi “Dersim’i AKP alırsa ancak böyle alır” yorumunda bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rs 2019-01-11 09:23:03

Fatih bey bence siz PKK nın beslemesi bir parti ile ortak olmayın. Yakışımaz bu halk sizi böyle daha çok seviyor.

Misafir Avatar
yoldaş 2019-01-11 12:16:38 @rs

yaşasın türkiye kominist partisi işçi partisi ödp hdp sp yaşasın btp diğerlerini at gitsin çöpe tezek bunlar tezekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp hdp İP bunlar hendekçi eikiyaların---c 2019-01-11 12:14:28 @rs

Lan oglum git burada san aekmek cikmaz götverenlik yapip iftira atma ki serefsiz oldugunu anlamiyalim. Ak it gazetesi , sigirsürüsü seni bekliyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp hdp İP bunlar hendekçi eikiyaların 2019-01-11 10:43:25 @rs

chp hdp ikiside Faşist emperyalist kesime hizmet ediyor. chp, hdp, ip bunlar eşkiya dostu

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
malik 2019-01-11 09:25:27 @rs

fetönün beslemesi parti başımızda ama

Beğenmedim! (2)
Avatar
adamımmmm 2019-01-11 09:09:02

sana her şey yakışır.hdp ile herkesle ittifak yap yerinede ovacığa el verdiğin senin gibi bir yoldaşı koy ve yola devam et.damlaya damlaya göl olacağız belediyeciliğimizle yayacağız duruşumuzu yaşasın halkların demokratik insanı .akplilerde belediyecikik bizde diyiyorlardı görsünler belediyeciliği ve onlar dindar baksınlar bakalım kim kitaba göre iş yapıyor.

Misafir Avatar
@adamımmmm x----- elestiri 2019-01-11 12:55:37 @adamımmmm

neden hdp yi yamalamaya calisiyorsun onu anlamadim? Maçoğlu'nun bastona ihtiyaci yok , firsatcilik yapiyorsun!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Halk ittifaki yeterde artarbile !!!####### 2019-01-11 12:53:11 @adamımmmm

Yaptiginiz halk ittifaki en dogru secenek düzenin hic bir partisi ile ittifak yok Vatanain asil sahibi halk ile ittifaka devam digerlerinin cani cehenneme!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp hdp aynı işi yapıyor---cevap 2019-01-11 12:26:09 @adamımmmm

Yalancinin a.ina pkkliar koysun!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-11 09:22:11 @adamımmmm

CHPDEN UZAK DURALIM
ÇARE BİZİZ
ULUSALCI PARTİ GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-11 09:19:56 @adamımmmm

ADAM BÖLÜCÜLERLE İŞBİRLİĞİ YAPIYOR SEN VATAN HAİNİ MİSİN?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
chp hdp aynı işi yapıyor 2019-01-11 09:19:37 @adamımmmm

Bu chp G doğuda hendekçileri destekledi. hendek kazanlara alkış tuttu. G doğuda pkk y tadım eden belediyeleri savundu chp. İstanbulu CHP alırsa emin olunki pkk ya İstanbulda dozer verirler, kepçe verirler. İstanbulu Teörün cırıt yeri yaparlar. AMAN AMANNN. CHP den uzak duarlım.

Beğenmedim! (6)
Avatar
ülkücü aydın 2019-01-11 09:54:59

siz akp'ye geri bir parti diyosunuz ama dünyanın en çağdışı kalmış komünizmi dünyanın en katil görüşünü savunurken beyin özürlü olduğunuzun farkında değilsiniz hatta kendinizi ilerici diye tanımlayan zavallı koyunlarsınız

Avatar
Dersimli Yörük Türkmen 2019-01-11 16:12:54

Dersimi kulaktan dolma bilgilerle duyan arkadaslara biraz dersimi anlatmak istiyorum.
Dersim cogunlugu Zaza ve Türkmenlerden olusmaktadir. Kürtce konusanlar bir Asiret disinda gene Türkmen ve Zaza kökenlidir ve kürtceyi sürgünlerde ögrenmistir.
Sivasta,Marasta ve diger bir cok yerde halen kürtce konusurlar(knusmak zorunlulugunda birakilmislardir)

Avatar
Dersimli Yörük Türkmen 2019-01-11 16:15:44

Dersimde kürcülük yaaklarina yatanlarin % 99 u ermeni kirintilaridir. diger %1 ide Dersimin gerizekali Dersimlilerin tabiri Dersim Zazacasi ile Salaxaneri(Türkcesi ile Salaklari) dirlar.
érnek Dersimli bir Türkmen olan ve urt disinda yasiyan bir Ailenin tüm cocuklari yillarca kürtlerin götünü yaladilar ve gencliklerini buna heba ettiler ve Dersimli her Türkmen perfekt Zazaca konusur ama ne ilgintir bu cocuklari tek bir gün Zazaca ögrenmediler kürtler icin kiclarini yirtan bu soysuzlar gecen gün Anne ve Babalarini bir yaslilar yurduna tikadilar ve halen yüzsüzce kürtlerin götünü yaliyorlar.

Avatar
Dersimli Yörük Türkmen 2019-01-11 16:17:57

Dersimo Türkmenim dedigimde agizlari salya ile dolanlarin ermeni oldugnu bildigimden onlari tek tek pesindeyiz ve inanin hic biri cezasiz kalmadi. Ben Dersimli bir Türkmenin gecen sene Bulgaristandaki Akrabalarimi ve tüm Türkiyedeki diger Akrabalarimi ziyaret ettim. Sarikamisa gönüllü gidip sehit olan akarbalarim mezarlarini ziyaret ettim. Dersimde Türkleri yok saymak icin ermeni götveren tohumlarinin yemedigi bok kalmadi .

Avatar
bide akpli iskenderuna bak. 2019-01-11 09:10:41

İstifalara istinaden yazılan
cevher cevheri rahmetlik dedesi hacı ömerden örnek almamış. o lkesinin çıksrı için savaşmış ama torunu çıkar ve makam için kaydolmuş partiye demekki ,hayırlı olmuş sonradan çıkarı için partiyi satabilirdi ,ulusoya gelelim rahatsızsan neden kurucu heyetine girdin ,bundan sonra senin ulusoy otobüslerinede günvenip binilmez belki onlarda hastadır. .hükümet sana ne dedi ise bizde başa gelince sana aynısını diyeceğiz .sen anladın ne dediğimizi trabzonlu Gizle

Misafir Avatar
rojin 2019-01-11 09:14:54 @bide akpli iskenderuna bak.

İSKENDERUN Akçay 342 nolu sanayi imarı olmayan önlem alınacak bölge kapsamında parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikası uydudan girin görün 341 nolu parsele girmiş,17 nolu parsele girmiş+milli emlak arazisine girmiş ve Abdullah SAĞIROĞLU (kardeşleri Yusuf sağır,Mehmet sağır )adında bir sempatizanın sağıroğlu mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz( babası Mehmet boz )burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer sanayi imarsız yarısı hazine arazisi kimyasal atıklar dereye atılıyor hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek .

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
huju 2019-01-11 09:13:14 @bide akpli iskenderuna bak.

Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karşıki dağlar cenderme 2019-01-11 09:12:39 @bide akpli iskenderuna bak.

bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö semp

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-01-11 10:58:59

Tarafsız dahi araştırsanız komünizm 100 milyon silahsiz sivil insan katletti.stalin,mao,ho amca,lenin ve che'nin toplamı bu evet.ama hala dunyada bu katil mahlukatları pışpışlayan bir dunya medyası var.fasizmle mukayese edildiginde koekunc bi fark.ama hala sirin gosterilmeye calisiyolar acaba neden.bi arastirin bulacaksınız.sadece tek hatasi sivil yahudileri oldurmek olan hitler kavgasinda tamamen haklıydı köleliğe baskaldirisdi emperyalizme diz cokturmekti.soylendigi uzre sermayenin en korktugu sınıf komunizm degil fasizmdir.bundan dolayi fasizmi dunya medyasinda hep ocu olarak sunarlar capulcu komunizleride dik duruslu.sizin gibi hicbisey bilmeyen genc insanlari kandirir iste bu paspas bıyıklılar aslinda kendileride ne yaptigini bilmeyecek kadar cahil ve maşadır.sermayenin ucuz köpeğidir