HDP'nin Ayhan Bilgen kararı

HDP MYK'sı Ayhan Bilgen'in istifasını değerlendirdi.

HDP'nin Ayhan Bilgen kararı

HDP MYK'sı Ayhan Bilgen'in istifasını değerlendirdi.

28 Kasım 2018 Çarşamba 16:01
HDP'nin Ayhan Bilgen kararı

Grup Başkanvekili Ayhan Bilgen'in istifa talebini değerlendiren HDP MYK'sınden Uludere  için komisyon kurma kararı çıktı.

Ayhan Bilgen, Uludere Katliamı davasının AİHM sürecinde yaşanan ihmaller nedeniyle partideki görevlerinden istifa talebinde bulunmuştu. Dün toplanan HDP Merkez Yürütme Kurulu, Bilgen'in talebini gündemine aldı. 

Parti yönetimi, Bilgen’in görevlerine devam etmesini istedi.

Toplantıda ayrıca, Uludere Davası'nın AHİM sürecinde yaşanan ihmalleri araştırmak, ihmali olanları açığa çıkarmak ve gerçeği kamuoyuna duyurmak için yönetici ve milletvekillerinden oluşan bir araştırma komisyonu kurulmasına karar verildi

Anahtar Kelimeler:
Ayhanbilgen HDPMyk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
insan haklari 2018-11-28 21:31:03

kürtlerin anasini avradini bacilarini,ölülerini,dirilerini,esikteki,besiktekilerini insan haklarina uygun bir sekilde sikerim

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-29 11:11:17 @insan haklari

sende onu yapacak sik varmı a.k.m. götü gudetenyo.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Zaza Salih 2018-11-28 21:42:11

İnsan Hakları; ağzına,yüreğine sağlık.
Adamsın,Adam !!!!
Bir Zaza olarak, Senin ile kürt denen boklar için aynı duyguları paylaştığımızı bilmeni isterim.
Bende bu dünyadaki bütün kürtleri sikmeye aday olduğumu beyan ediyorum.

Misafir Avatar
aslanım zazalar 2018-11-29 11:12:32 @Zaza Salih

bu küfürlerin üzerine erganide silme hdp alacak belediye başkanlığını adayımızda emekli askerdir hadi bakalım hodri meydan.

Beğenmedim! (6)
Avatar
arkadaslar sakin kürtlere zerre inanmayin 2018-11-28 18:51:00

inanin simdiye kadar tek bir tane dahi serefli kürt görmedim
kürtler serefsiz yigini oldugu icin aralarinda kendilerini ermeni,yahudi,suryeni serefsizleri cok rahat hissediyor
heleki zazalara yaptiklari haksizliklari gördükten sonra artik iki cihan bir araya gelse tek bir kürde dahi zerre ne sevgim nede saygim olamaz

insAllah kürtlerin arasinda bir hastalik cikarda tek bir kürt denen pic kurusu bu yer yüzünde kalmaz

adi oruspu cocugu sürüleri

Misafir Avatar
soyunu sopunu siktiyimi 2018-11-28 21:25:39 @arkadaslar sakin kürtlere zerre inanmayin

kurdler seni9n anani avdini kizinimi siktide sefersizler avradini siktiyim soysuzu

Beğenmedim! (9)
Avatar
GELE ME 2018-11-28 16:14:07

Osmanlida oyun bitmez hergün yeni yeni suc uydurup KÜRTLERI Öldrup iceri atiyorlarlar yasalari tanimiyorlarmis kendilerini bagliyamazmis baglamiyorsa nicin imzaladin kabul etin cignemek icinmi yakinda BM INSAALAH DEVREYE GIRERDE BU KÜRTLERI BU ISKENCEDEN ÖLÜMDEN GAZAPTAN KURTARIR

Avatar