İhbar eden Erdoğan

HDP Eşgenel Başkanı Sezai Temelli, Diyarbakır'da çok sayıda siyasetçi ve gazetecinin gözaltına alınmasıyla ilgili ihbarı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığını söyledi.

İhbar eden Erdoğan

HDP Eşgenel Başkanı Sezai Temelli, Diyarbakır'da çok sayıda siyasetçi ve gazetecinin gözaltına alınmasıyla ilgili ihbarı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığını söyledi.

11 Ekim 2018 Perşembe 13:35
İhbar eden Erdoğan

Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcılığı'nın, çok sayıda Kürt siyasetçi ve gazetecinin KCK yapılanması içinde olduklarına dair "Firar" kod isimli bir kişinin ihbarıyla düzenlenen operasyonda gözaltına alınması, HDP’de en yüksek perdeden tepki çekti. 

Temelli, dün gözaltına alınanlara desteğini açıklamak üzere, partisinin Diyarbakır il başkanlığında basın toplantısı düzenledi.

Son günlerde devam eden operasyonlara gözaltı demenin mümkün olmadığını belirten Temelli, "Alışılagelmişin dışında bir operasyonla karşı karşıyayız. Tüm Türkiye kamuoyunu duyarlı olmaya davet ediyoruz. Hukuktan yasadan yana hiçbir kırıntı kalmamıştır. En vahşi yöntemlerle arkadaşlarımız gözaltına alındılar. Bu gözaltı sahneleri iktidarın nasıl bir Türkiye hayali kurduğunu bize gösteriyor" dedi

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-10-11 14:04:10

Diktatörlük yetmedi simdide ispiyonculuga baslamis!

Avatar
Emine 2018-10-11 15:46:40

Ispiyoncu RTE.

Misafir Avatar
emine hanim 2018-10-11 19:31:17 @Emine

kabahat hdp de inek olup ahira girmesinleer!

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2018-10-11 14:07:41

yaşasın öcalan de terörist başına sonrada haksızlık yapılıyor de,kripto adam,bu sezai teMEli ile hdp yi asırı solcu yapılmaya çalışılıp sonrada vurun komistlere diye algı yaratılacak,bu AJANDIR,YETMEZ AMA EVETCİ

Misafir Avatar
lazim faresi aydin 2018-10-11 19:21:03 @aydın

sen temelinin boku bile olamasin o bir yigit insandir mazlumun sucsuzun yanida yer aliyor bir suru tehlike tehdite rahmen sen orospu gibi yalpaliyorsun buralarda

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-10-11 14:08:33

BU BOP TAŞRONUDUR,GÖREVİDE HDP Yİ KOMİNİST ALGISI YARATIRIP ,SOLCULARI TERÖRE ÇEKTİRİP YOK ETİRECEK

Misafir Avatar
lagim faresi aydin 2018-10-11 19:24:01 @aydın

git kendi zavali haline bak hdp yi o kadarmi cok dusunuyorsun alcak herif senede 365
gun ne kadar igren laflarin manupulelerin varsa hdp yi karalamak icin yaziyorsun simdide hdp yi sola cekeceklermis te terorist yapacaklarmis kavat hdp ye yuzlerce sefer terorist diye yazan sen deilmisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-10-11 18:07:55 @aydın

Ulan oruspu aydin,

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-10-11 14:09:21

KURT GENÇLERİNİN%99 U NAMAZ KILAR ORUÇ TUTAR BURDA KOMİNİSTLİK TUTARMI AJANLAR

Misafir Avatar
lagim faresi aydin 2018-10-11 19:27:19 @aydın

kurd genclerinin yuzde doksan dokuzu namaz kilar amma senin gibi surtukler onunde secdeye domalirsa tam okali bir hayirli is icindir senin dediyin rahatina bak domal sen yeterki yalanci

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-10-11 14:10:10 @aydın

KÜRT GENÇLERİ KOMİNİZMİ BENİMSEMİ AJAN %99 U NAMAZ KILAR

Beğenmedim! (2)
Avatar
Okur 2018-10-11 14:14:17

Velev ki Erdogan ihbar etti;kanunsuzlugu bildirmek neden yadırganıyor sn. Temelli?..

Misafir Avatar
Okur beyefendiye ! 2018-10-11 14:28:08 @Okur

Ekonomiyi düzeltsin,, bu ülkede MIT ve kolluk gücleri ne is yapar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Daret Dik 2018-10-12 08:44:41

elinde kuran dilinde yalan işte size .......................................................n....????????

Avatar
aydın 2018-10-11 19:46:50

BU YETMEZ EVETCİ SEZAİ DAH DÜN ÖCALANA METİYELER DÜZÜYOR,SONRADA BİZ SUÇSUZUZ DİYOR, BUNLAR AJANDIR AMAÇLARI HDP Yİ SOLCU GÖSTERİP SOLU TERÖRE ÇEKMEKTİR,KOMİNİST PARTİSİNİN KURULMASI İÇİN İKİ VEKİL VERDİLER,VE DESDEKİYORUZ DEDİLER,