İlk duruşmadan itibaren söyleyecekleri çok önemli

Tuncay Özkan, Demirtaş'ı ziyarete gitti.

İlk duruşmadan itibaren söyleyecekleri çok önemli

Tuncay Özkan, Demirtaş'ı ziyarete gitti.

30 Nisan 2017 Pazar 11:36
1094 Okunma
İlk duruşmadan itibaren söyleyecekleri çok önemli

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ı cezaevinde ziyaret eden CHP Milletvekili Tuncay Özkan, "Müthiş düşünceleri var. İlk duruşmadan itibaren söyleyecekleri çok önemli" dedi.

CHP Milletvekili Tuncay Özkan, cuma günü, HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş’ı tutuklu olduğu Edirne F Tipi Cezaevi’nde ziyaret etti.

Demirtaş’la görüşmesine ilişkin düşüncelerini Twitter hesabından paylaşan Özkan, “Adalet,özgürlük,barış için müthiş düşünceleri var. İlk duruşmasından itibaren söyleyecekleri çok önemli” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.04.2017 11:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 14:58:26

1-
Çavuşoğlu: Esad ile Olması Mümkün Değil
————-
Türkiye’mizin gerçek düşmanarı olan ABD ve AB zaten AKP ile olmaz diyor ; ve ama sanıyorum saplarla samanları birbirine karıştırıp, en sonunda 15 Temmuz darbesindeki açık yardımlarıyla ispatlı can dostlarınız, yakın komşularınız olan Rusya, İran, Irak ve Suriye’yi de illAllah ettirip, ”Sizden ne köy, ne de kasaba olur ve sizden gelecek komşuluk hayrı da Allah’dan gelsin dedirterek ve bu konudaki bıkkınlık restlerini de kendinize, daha doğrusu Türkiye’mizin yüksek çıkarlarına bu resti çektirecek ve zaten bitik duruma çok şükür (!) getirmiş olduğunuz ekonomimize, yeryüzünde ki tüm düşmanlarınızı bir araya getirebilme başarısı göstererek, ekonomimize en sonun da en ölümcül darbeleri vurdurtarak hem kendi yönetiminizi ve hem de ülke ekonomimizi viraneye çevireme yüksek başarısıyla yani bu konuda yeryüzündeki tüm dost ve düşmanlarınızı, kendi yönetiminizi ve ülkemizin Ali çıkarlarını yok etmek, batırmak üzere birleştirip bir araya getirebilme

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 14:59:59

2-
başarı rekoru ile tarihe geçmeye aday durumundasınız da, durun bakalım bu büyük nihai başarıya ne zaman o yakışıklı imzalarınızı atacaksınız (?!) … Bu büyük başarınızı (!) , ülkemiz adına endişelenerek ama bu konuda yapılabilecek bir çare de bulamadığımız için ibret noktaları çıkarmak üzere bekleyip, görenlerden olacağız sanıyorum !!!… ALLAH AKIBETİNİZİ DAİM ETSİN !!!…
------------------------------------------------
Rus gazetecilere hitaben gerçekleştirdiği konuşmada sn. Çavuşoğlu,
“Biz seküler bir Suriye olmasını istiyoruz. ” demiş.
(Malcolm-xx’in bu konudaki dostça, iyi niyetli ve yapıcı bir eleştirisidir saygılarımla sunmak isterim, kabul buyurursanız :
AKP zihniyetinin, Türkiye’deki laik , seküler düzeni, ısrarla reddeden mezhepçi -ispatlı-
uygulamaları varken ve siyasal islamcı bir düzeni savunuyor görünürken, Türkiye’de AKP nefsine ağır gelen bu konuda, seküler Suriye’yi ne adına ve ne hakla isteyebiliyorsunuz ki ?! Siz başka ülkelerin düzen belirleyicisi misiniz Allah aşkına

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 15:01:09

3-
Bırakınız ve saygı göstermeyi öğreniniz de, bu seküler Suriye kararını, Suriye’nin onurlu halkının kendisi karar versin bu önemli konuda daha doğru ve daha adil olmaz mı ?! … Bir zamanlar Türkiye’nin laik düzenine, asil Türk Milleti’nin kendisi mi karar vermişti ve sonradan da bu laik düzenin çiğnenmesine de, başka komşu ülkelerin hariçten yönetimleri mi, yoksa AKP yönetimi mi, Türk Milli iradesinin yarısını yok sayarak karar vermiş ve uygulamıştı acaba ? Bu önemli tespitleri ve dostça uyarıları bir düşünelim lütfen ?! … Seçimlerde kendimiz çağırdığımız bir AGİT’e, seçim sonuçları konusunda rapor hazırladı diye adamlara yapmadığımız kalmadı maalesef maşaAllah ?! )
———-
Sn. Bakan devamla,
”Gerçekçi olalım, bu saatten sonra bunun Esad ile olması mümkün değil. Herkesin kabul edeceği bir geçiş hükümetinin olması lazım. ” demiş.
(Yine buna karar verecek olanların Suriye halkı olduğunu ne zaman kabul edeceksiniz acaba ?! Türkiye’de de milli iradenin yarıdan fazlası bu AKP ile olmuyor; tüm

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 15:04:37

4-
Türkiye’yi kucaklaması ve mezhepçi olmaması gereken bir Milli Mutabakat – geçiş – Hükumeti şart diyor ve bunu da başka ülke yönetimleri filan da söylemiyor, doğrudan Türk milleti’nin yarıdan fazlası söylüyor açıkçası ! Ama ”Atı alan Üsküdar’ı geçti kardeşim, yürüüü.. !” emrivakileriyle bu haklı talepleri dinleyen var mı peki ?! )
———
Sn. Bakan,
”Suriye’de hiç kimse dışlanmamalı” dedi.
(Malcolm-xx:
AKP, başkalarını da, kendi yurttaşları olan 20-25 milyonluk Alevi vatandaşlarını, AİHM kararına rağmen dışladığı gibi dışlayacağını zannediyor sanırım ?! Hani, ”Filancayı da kendim gibi bilirim” denir ya o misal ! Birisine, bir konuda haklı bir söz söylemek için, öncelikle kendi bahçemizin temiz tutulması gerekmiyor muydu acaba ?! )
———-
Rusya ile Esad konusunda farklı düşündüklerini aktaran Bakan Çavuşoğlu,
(Sn. Bakanım, siz sadece Rusya’yla sn. Putinle olsa iyi, bu konuda sanıyorum Türk Milleti’nin yarıdan fazlasıyla da farklı düşündüğünüzü unutuyorsunuz galiba ?! Haa.. bu konuda, ”Sayın

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-30 15:04:59

5-
CHP genel başkanıyla aynı düşüncelere sahibiz elhamdülillah !” deseniz, ” EyvAllah, haklısınız” derim ama, milletin yarısı sizinle bu konuda hemfikir değil, kime ne diyorsunuz ki ?!…
Saygılarımla.

Avatar
A.A. 2017-04-30 15:33:55

Özkan,"Selahattin Demirtaş'ı Cuma günü ziyaret ettim. Türkiye'nin birliği, bütünlüğü için... Adalet, özgürlük, barış için müthiş düşünceleri var.

----------------

İÇERİ GİRENLERDE HEP MÜTHİŞ FİKİRLER OLUŞUYOR NEDENSE ?!... ONDAN ÖNCE NEDEN OLUŞMUYORSA BU FİKİRLER ?!...

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-04-30 18:55:04

demirtaş dednilen foseptik TERÖRİST VEKİL (( SÖZDE )) ÖNCE 56 kişininnVAHŞİCE KATLEDİLMESİNE SEBEP OLAN KURBAN BAYRAMINDAKİ KANUŞMAMSININ FATURASININ HESABINI NEYE HALLA ÖDEMEDİ KAREKTERSİZ ADİ ŞERFSİZ geçmiş kurban bayramında katletirdiği çocuklar 15 ve 16 yaşlarında kurban dağıtmaya çıkan doğu ve güney doğulu açıkcası foseptik demirtaşın katletirdiği kürt halkının çocuklarıydı .Kürtler TÜRK LER ayrımı yaparak konuşmaktan hoşlanmıyorum TÜRK VATANI HEPİMİZİN DİR .TÜRK KİMLİĞİ TAŞIYORUZ TÜRK VATANI HEPİMİZİN .Dolayısıyla bu konuşmasında büttün şehri mubarek bayramda altı üstüne getirdirti bunun faturasını daha ödemedi ne mazalar kaldı ne dükkanlar ne evler ayaklandırdı şehri kürdü k ü rte vurdurdu . Öyle kolay kolay çıkmak yok demirtaş .Çıktığı zaman yatığı hapisliğinin İNTİKAMINI alacağını biliyoruz CHP ÖZKANDA B..OK YEMİŞ utanmaz karektersiz sanamı düştğ TERÖRİSTİ ZİYARET ETMEK TÜRK VATANI HAYİNİ TERÖRİST SEVİCİ UTANMAZ ŞEREFSİZ BİRDE SEN TÜRK VATANI KURTARICISI KURUCU ULU ÖNDERİM KUTSALIM DÜNYA MUCİZEKİ TÜRK MİLLETİNİN VELİ NİMETİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN PARTİSİNİ TEMSİL EDİYORSUN ŞEREFSİZ ADİ KAREKTERSİZ KAHPE TERÖRİSTLE DÜŞÜP KALKAN TERÖRİST SEVİCİ KALLEŞ BELDÜMADAL ŞAHSİYETSİZ SENDEN VEKİL OLSA NE YAZAR tuncay özkandenilen sözde vekil hemen şimdi istifa et istifa kalleş kakpe yaratık mahlük .

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-04-30 19:59:43

Pkklı teröristi giden teröristin pkklı vekil olmadığı ne malüm utanmaz şerefsiz kahpe kalleş CHP TİLİ namusuz karektersiz ne işin var senin pkklı teröristle bu sözde vekil demirtaşın kardeşi pkklı terörist biliyormusun katana ocaklara ateş düşürdü adi vekil bozuntusu foseptik hangi yüzle pkklı terörist ziyaretine gidiyorsun pkklı terörist ziyaretine giden zihniyetinde TÜRK VATANINI MİLLETİNİ (( BÖLME PARÇALAMA MÜTÜİŞ İSTEKLERİ VE KESİN DÜŞÜNCELERİ VARDIR )) BÖLME PARÇALAMA PLANLARI BİLE VARDIR ŞEREFSİZ CHP Lİ VEKİL .Kılınçtaroğlu pkklı terörist vekillerine sayip ol haddini bildir .Sen nasıl genel başkansın .? Biz ÜLKÜCÜLERİN genel başkanı satılmış bunak bahçeliyi geçtin satılık bahçeliyi uzücuz mahlük bahçeliyi geçtin ben ÜLKÜCÜ BAYAN OLARAK KINIYOR VE KABUL EDİLEMEZ DİYORUM TERÖRİST ZİYARETİNİ YUH ARTIK BU yaşıma kadar hiç ne duydum ne okudum aşikare terörist pkklı ile aynı zihniyeti palaşan CHPTLİ ZİHNŞYET KESİN SENİN CHP VEKİLİNDE PKKLI TERÖRİST NOKTA ADİ ŞEREFSİZLER BELHÜMADALLAR TÜRK VATANI MİLLETİ İHANETCİLERİ BÖLÜCÜLERİ KAREKTERSİZ ŞEREFSİZLER NAMUSUZLAR .