banner87

İnce: Benim korkum yok!

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Elazığ'da halka seslendi. İnce, 'Erdoğan eski defterleri açma bak altında kalırsın, benim korkum yok' diye konuştu.

İnce: Benim korkum yok!

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Elazığ'da halka seslendi. İnce, 'Erdoğan eski defterleri açma bak altında kalırsın, benim korkum yok' diye konuştu.

17 Haziran 2018 Pazar 15:57
İnce: Benim korkum yok!

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Elazığ'da halka seslendi. 

İnce'nin konuşmalarından satır başalrı:

Siyasetçiler her gitti yerde hemşehrilerim diye hitap eder ama sizin şapkayı Türkiye'ye ben meşhur ettim.

Türkiye'nin devasa sorunları var. Türkiye'nin bu büyük sorunlarını yorgun bir adam çözemez. Türkiye'nin bu sorunlarını çözmesi için taze bir kana ihtiyacı var.

Edirne'den Elazığ'a bir gönül köprüsü kurdum. Benim anlayışımda insanları sınıflandırmak yok. Benim anlayışımda millet bir bardak çay içmeye para bulamazken, kilosu 4 bin beş yüz liraya çay içmek yok.

Cumhurbaşkanı olduğumda Marmaris'teki yazlık sarayı engelli çocuklara vereceğim.Bu ülkenin çocukları için uğraşacağım. Yurtlarda büyüyen çocuklarımız var, 18 yaşından sonra sokağa atılıyor. Onların hepsini devlet güvencesine alacağım

O bana "Bay Muharrem" diyor, ben ona "Bay bay Recep" diyorum.

Senin bu sefer emeklilik dönemin, emeklilik. Bizim zihniyetimizde sen, ben, o yok, biz var biz.

atıl kalan sanayimizi devreye sokacağız, tarım alanlarımızı, denizlerimizi ne yazık ki kullanamıyoruz. Her mahalleye kıraathane açarak olmaz bu iş. E gündüz keki yedin akşam ne yiyeceksin?

Muharrem'in sloganı: Hak, hukuk, adalet Erdoğan'ın slohabı: Çay, kek, oralet

Türkiye'yi bir ucundan bir ucuna geziyorum, Erdoğan herhalde 25 civarında miting yaptı, biz 96 miting yaptık.

Herkes diyor ki; "Kafaları basmaz" ama ilkokul mezunu FETÖ kandırıyor.

Benim dönemimde Erdoğan'da rahat edecek. Cumhurbaşkanı yandaş gazetecilerle konuşmayacak, gençlerle konuşacak. Her mahalleye kreş açacağız. En düşük emekli maaşı 1500 lira olacak, çiftçiye mazot 3 lira olacak, asgari ücret 2 bin 200
Danıştay üyesi benim alehimde tweet atıyor, kaymakam milletvekili adayının mikrofonunu tutuyor, general Erdoğan'ın beni eleştirdiği toplantıda alkışlıyor.

 24'üne kadar herkes 3 kişiyi ikna edecek.

Yalova'da oyumu kullanıp Ankara'ya gideceğim, YSK'nın önüne. Emin olun bu iş TAMAM

Erdoğan eski defterleri açma bak altında kalırsın, benim korkum yok.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 18:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
..... 2018-06-17 16:02:20

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???

Misafir Avatar
emlakçılar kiracıları perişan etti.. 2018-06-17 23:27:10 @.....

emlakçılar milleti yontuyor..soyuyor..bunları kaldır muharrem bey..
sana hem oy verilir hem dua edilir.
500 liralık ev 1300 lira oldu..
akp.milletin anasından aldığı sütü burnundan getirdi.
emlakçılarda çok zulumkar..avanta alacaklar diyee.
MERAL HN..İLE MUHARREM BEY size aileler olarak sesleniyoruz.
emlakçıları kaldırın...inşAllah başa geleceksiniz..ikinizden birisi..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 21:47:27 @.....

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/999790/Muharrem_ince__istersen_
gel_bir_de_Sevim_Tanurek_cinayetini_arastiralim.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-17 21:46:52 @.....

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/999790/Muharrem_ince__istersen_gel_
bir_de_Sevim_Tanurek_cinayetini_arastiralim.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 20:31:27 @.....

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 20:29:54 @.....

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/611475/30_milyonu_muhtac_hale_
getirdiler.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 20:12:20 @.....

ERBAKAN HOCA TAYYİP ERDOĞAN'I ANLATIYOR bir saat sonra @Trabzonlu Hayati dayı
https://www.youtube.com/watch?v=8YGC_ud_tME

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ak PARTİ Türkiyenin yoludur 2018-06-17 19:25:50 @.....

pkk terörüne hayır, fetöye hayır , selahattin demirtaşı desterkleyen kurtarmak isteyen chp ye hayır, iyi p hayır: VATANIN PARTİSİ AKP İLE DEVAMMMM.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
aynen. 2018-06-17 19:22:50 @.....

Köyde kış boyunca beslenen tosunu ilk baharda dışarı bırakırsınya oooooo zıplar koşa toprağı boynuzlar . biraz sonra sahibi gelir kulağından tutar boyunduruğu boynuna koyar haydı tosunum oyun bitti şimdi tarla sürmeye der öküzü kara sabana koşar . öküz haydı bakalım patrona hizmet. et. ince aynen bir ara oynamaya zıplamaya bağırıp çaığrıp eylenmeye bırakıldı. kazanırsa zaten sahipleri Türki,yeyi yıkma işine koşturacak. kazanmasada siyasi çöplüye.

Beğenmedim! (9)
Avatar
texas 2018-06-17 16:11:44

butun akp lilerin savcilarin yargiclarin hakimlerin valilerin lincci magandalarin (HDP lilere saldiran magandalarin) malina mülküne el koyup tümünü hapse atmak gerek

Avatar
ice 2018-06-17 18:35:50

geliyor geliyor sayin ince geliyor .milletimizin evladi namuslu dürst siyasetci geliyor

Misafir Avatar
. 2018-06-17 21:33:01 @ice

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/611475/30_milyonu_muhtac_hale_
getirdiler.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bilal Erdoğan gemicikleri büyüttü!.. 2018-06-17 21:28:08 @ice

https://www.youtube.com/watch?v=9Du33DtrV10

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yaşa muharrem 2018-06-17 17:46:23

Eski defterleri 1993ten itibaren açarsak altında kalır Onur'da yemez şeyi

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-17 16:01:55

abbas yolcu

Avatar
Okur 2018-06-17 17:17:54

Elazigi duyunca benim aklima Bahceli' nin Elazigdaki ,sn cumhurbaskanimiza hakaretleri geliyor,hani simdi kanki oldularya,o zaman Bahceli soyle sesleniyordu Erdogana : sn Erdogan sende mertlik ve seref isportaya dusmus" peki Erdogan daha once kankisi Bahceliye nasil sesleniyordu,oda aynen soyle sesleniyordu:( eyyyyy bahceli) diye bagirarak soze baslamismiydi onu bilemem,bildigim akabinde soyle devam ediyordu: Bahceli sen bozkurtlarlami geziyirsun,biz esrefi mahluuuuuuk olan( yani buyuk ihtimal,u harfini gucu yettigince bagirarak ve uzatarak soylemistir) gerci niye boyle bagirarak,sesini yukselterek konusuyor anlam verebilmis degilim ama,oysa ayni Erdogan,Van minut pereze,sn perez senin sesin cok yuksek cikiyor,sesinin cok yuksek cikmasi sucluluk pisikolojisinin geregi,insan ister istemez soruyor,sesinin yuksek cikmasi sucluluk pisikolojisiyse,kendisi her zaman her yerde niye bagira cagira konusuyor,neyse konumuza donelim,nerde kalmistik,he Erdogan bahceliye diyorduki ben bozkurtlarla dolasmiyorum,esrefi mahluk olan insanlarla dolasiyorum,simdi can alici soru,sn Erdogan mi esrefi mahluk olan insanlari terketti,yoksa Bahceli mi,bozkurtlarini mi terk etti de ortak oldular,birbirlerine,boyle hakaret edenler ortak oldular,vay efendim,millet ittifakini nasiiiiilllll kurarsiniz diyorlar,rahmetli inonude yokki,bunlara" hadi canim sende" desin,rahmetli Erbakanda olabilir,oda soyle derdi " hadi oradan,hadi oradan" peki Erdogan ne derdi" boyle bir sey soyledigimi iddia edenler ,namussuzdur,serefsizdiir"........ Bir baskadir benim memleketim,havasina ,suyuna.....

Avatar
Aydin 2018-06-17 16:27:16

Hdp e azıli atatürk dusmani

Misafir Avatar
kac gunn Ataturk e riza nur dan iftira at 2018-06-17 18:28:06 @Aydin

sonrada Ataturk un savunucusu ol yuhhh sana yaziklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-17 18:27:16 @Aydin

hdp secim icin haziden para aliyor iktidar parti akp ye git tum sorunlarini ilet ali cengiz oyunlarini yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin itine 2018-06-17 17:53:29 @Aydin

Daha öncede yazdim,senin gibi yalaka ATATÜRK ün adini pislik agzina alma.agzin reyiziyin yali kokuyor,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Murtazaaa 2018-06-17 16:48:25 @Aydin

Atatürk düşmanı sen ve senin partin AKP'dir. Çamur trol...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-17 16:47:54 @Aydin

hdp mher yerde sinsi sinsiataturk duşmanlıgı yapıyor almış 4-5 sol görünümlü aday.soa bürünmüş karayılan,butun katliamları ataturkculer yapmış diye bagırıyor bu bop taşronları

Beğenmedim! (8)
Avatar
Önce millet 2018-06-17 18:45:31

Ulan amcıkağazlı eski defterleri diyorsu kahpe pezevenk 16 yıldır bu ülke şaha kalktı yükseliyor ve yükselmeye devam ediyor ak partinin eski defteri yokki ama sizin çok uzun ciltli eski defteriniz var varda var bu millete yıllarca zülüm sergilediniz islama savaş açtınız geriledikçe gerilettiniz bu güzelim ülkeyi siz kemalistler yedikçe yediniz kasalarınızı doldurdunuz güya cumhuriyeti kurdu dediğiniz sarhoşu göklere çıkardınız o sathoş ki ülkesi savsştan çıkmış vatandaşları açken pezevenk sarhoş fransız ermenisi bir terzi tutmuş kavat bi giydiğini bir daha giymemiş kahpe dölü..bu ülkenin gelişmesini önlemiş..ama şimdi bir vatan evladı çıktı ülkeyi uçuruyor vatandaşlarına ikramiyeler dağıtıyor..ülkesi için gecesinş gündüzüne katıyor..ALLAH başımızdan eksik eylemesşn...amin...

Misafir Avatar
. 2018-06-17 21:31:57 @Önce millet

Temel Karamollaoğlu AKP'yi çok sert eleştirdi: Ne bulmuşlarsa satmışlar...
https://www.youtube.com/watch?v=Hamdj7mSrXQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
16 yıldır bu ülke şaha kalktı 2018-06-17 21:30:17 @Önce millet

diyorsunda herseyi satarakmi ???

Beğenmedim! (1)