banner87
Flaş Haber
Kapat

İnce bombayı ne zaman patlatacak?

24 Haziran seçimlerinin akşamında Muharrem İnce'nin sessizliğine ilişkin birçok iddia ortaya atılırken, konuya ilişkin bir iddia da Uğur Dündar'dan geldi.

İnce bombayı ne zaman patlatacak?

24 Haziran seçimlerinin akşamında Muharrem İnce'nin sessizliğine ilişkin birçok iddia ortaya atılırken, konuya ilişkin bir iddia da Uğur Dündar'dan geldi.

26 Temmuz 2018 Perşembe 09:27
İnce bombayı ne zaman patlatacak?

Dündar, bugün yayımlanan "24 Haziran gecesi neler yaşandı?.." başlıklı yazısında,CHP'den İnce'ye veri akışı yapılamadığını belirtirken, bu konuda susmasına ilişkin, "Kanımca partisini daha zor duruma düşürmemek için merakla beklenen ayrıntılara girmedi. Büyük olasılıkla bunları anlatmayı, yani bombayı patlatmayı olağanüstü kurultaya bıraktı" iddiasında bulundu.CHP'den İnce'ye veri akışı yapılamadığını belirtirken, bu konuda susmasına ilişkin, "Kanımca partisini daha zor duruma düşürmemek için merakla beklenen ayrıntılara girmedi. Büyük olasılıkla bunları anlatmayı, yani bombayı patlatmayı olağanüstü kurultaya bıraktı" iddiasında bulundu.

"Bu konuşmalardan, 24 Haziran gecesi CHP Genel Merkezi'nin Muharrem İnce'ye sağlıklı değerlendirme yapabileceği veri akışını sağlamadığı, Adil Seçim Platformu çöktüğünden, Anadolu Ajansı ve YSK ile başbaşa bırakıldığı anlaşılıyor. Ama tüm bu nedenler o geceki suskunluğuna yeterli mazeret teşkil etmiyor!" diyen Dündar, CHP Genel Merkezi'nin seçim sonrası kendini hedef aldığını belirterek, şu ifadeleri kullandı:

Bir bilgi aktarayım:

“24 Haziran sonrasında CHP yönetim organlarından birinin toplantısında, seçildiği ildeki tüm delegelerin olağanüstü kurultay için imza verdikleri bir milletvekili çıkıp ‘SÖZCÜ Gazetesi, Halk TV ve Uğur Dündar kampanya süresince CHP aleyhine, Muharrem İnce'nin lehine çalıştılar' diyebiliyor!..”

Bu vekilin 24 Haziran seçimleri öncesinde Abdullah Gül'ün CHP tarafından çatı adayı gösterilmesi için olağanüstü uğraş verdiği herkesçe biliniyor!..

Bu sözler, o geceki “ince yalnızlık” konusunda çok şey anlatıyor!..

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.07.2018 11:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lahey 2018-07-26 10:30:40

Valla seçim den önce takdir ediyordum...seçimden sonra gözümden düştün..sen de boş çıktın..göz göre göre akp hile yaptı ve sen bir karşılık veremedin ...

Misafir Avatar
CHP nin patronu CIA VE FBI dır. 2018-07-26 12:43:19 @Lahey

chp liler sizi kullanoyorlar. vatanınıza milletinize, dostlarınıza değerlerinize karşı sizi kışkırtıyorlar.. uyumayın chp bir Türkiye parisi değil. DEĞİŞİM NARALARI GÖZ BOYAMADIR.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KORKMAYA BAŞLADIM chp li 2018-07-26 12:36:50 @Lahey

Kurultay krizindeki CHP, Büyükada'da ikna kampı kurdu! Delegeleri tehdit ediyorlar
CHP'de işler iyice karıştı... CHP’nin eski kurmaylarından 81 yaşındaki Önder Sav, Kartal Belediyesi’nin Büyükada tesislerinde, delegeleri kurultay ikna etmeye başladı. Deniz Baykal ise Halk TV’yi muhaliflere açtı. Öte yandan hem Kılıçdaroğlu tarafından hem de muhalifler tarafında delegelerin, belediyede çalışan yakınları üzerinden tehdit edildiği öğrenildi. Kılıçdaroğlu tarafı “İmza verirsen işten atarız”, muhalif kanat ise “İmza vermezsen işten atarız” diyor. Delegeler Aziz Kocaoğlu, Erdoğan Toprak ve Tekin Bingöl tarafından bu metotla ikna edilmeye çalışıyorlar.
.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Lahey x----hadi lahey 2018-07-26 10:50:59 @Lahey

Yanıt: @Lahey x----Lahey gel seni yapalım istermisin? seni chp nin başına oturtalım. istermisin?
sen oturduğun yerde kıvranır durursun CHP artık bir yağlı kazık olmuş. oturmak isteyen bilmeden layey hadi seni yapalım len.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @Lahey x--------------benzerliğe bakınız 2018-07-26 10:46:41 @Lahey

t: @Lahey x-------------- EŞŞEK KUYURUĞU HAVA DA DOLAŞIRKEN BİR DEN BİR
AT eşeği DÜZMÜŞ. EŞEK HAMİLE KALMIŞ!. EŞŞEK BAŞLAMIŞ ORMANDA ASLANA BAĞIRMAYA HAKARETLER ETMEYE.... ASLA TUTMUŞ HAMİLE EŞEĞİ SORMUŞ NE LEN BU CİYAK CİYAK BAĞITIYOSUN? EŞŞEK DEMİŞKİ SEN NERDEYDİN KUYRUĞUMU SANA KALDIRMIŞTIM O ARA BİR AT BANA ATLADI . SANA ÇOK KIZMIŞIM . ASLAN DİYOR EŞŞEYE ULAN SEN NE SALAKSIN SENİN YANIDA BİLE DURULMAZ EŞŞEĞİ SÜRMÜŞ KATIRLAR AHIRINA. . ŞİMDİ BU LAHEY SALAĞI AYNEN EŞŞEK KAFASINDA. KAFAYI AK PARTİYLE BOZMUŞ. EŞŞEĞİN ASLANLA BOZDUĞU MİSALİ.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
NEDENİ BELLİ 2018-07-26 10:41:24 @Lahey

Neden sessiz?
TACİZ ciye prim verilmeyeceğinden korkuyor.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-26 10:52:48

SIDIK ZORUYLA BU KADAR OLUYOR DEMEK.BEKLIYELIM,KURULTAY SONRASI ELBETTE TUTARLI AÇIKLAMA YAPACAKTIR.BENCE
BU SESSIZLIK HAYIRLI OLACAK.ÇÜNKÜ DEĞİŞİMDEN INCE VE KILIÇDAROĞLUNUN ANLAYIŞLARI FARKLI.BEKLEYECEĞIZ.

Avatar
aydın 2018-07-26 10:34:35

tacizci,yalancı,kufurbaz,adam satan, muhafazakar kadını umuzlarından tutacak kadar edepsiz,hilebaz,halkın parasını swist otelde kat kapatarak harcayan,donkişotu atam diye satmayın,adam nüsvetteleri,chp bu kadarmı ucuz parti

Misafir Avatar
tr 2018-07-26 22:41:22 @aydın

aydın denen o.ç senin ananın götünden sikerim piç kurusu dürüst oll

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıro 2018-07-26 14:00:25 @aydın

Ulan Aydın ibne sin ama ilk defa doğru bir söz yazdın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-26 10:35:21 @aydın

utanır insan bu adamın peşinde gitmeye,neymiş iyi demogogmuş

Beğenmedim! (7)
Avatar
Dengbej 2018-07-26 14:04:13

CHP ye bir kez dahi oy vermemiş ibineler kalkıp CHP hakkında sayın Kemal Kılıçtaroğlu hakkında ileri geri yorumlar yapıyorlar.Bu yorumları gören bazı süzme cahil CHP liler de oyuna gelip bir eleştiride onlardan geliyor.Kendi kendinize bir sorun AKP ve sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ı en çok zora sokan onun ve partisinin yanlışlarını ispatlı bir şekilde dile getiren tek bir kişi var oda sayın Kemal Kılıçtaroğlu dur.Dolayısı ile Kılıçtaroğlu nun varlığı ezilenlerin,azınlıkların,zulüme uğrayanların,Cumhuriyetin,Demokrasi nin,Hukuk ve Anayasanın da ayaklar altına alınmasına karşı bir savunma,bir koruma bendidir.Kılıçtaroğlu CHP nin başından giderse her iddaya varım CHP nin oyları Baykal zamanki yüzde 15 ile 19 arasında gidip gelecek.Çünkü demokrasinin beldireği azınlıkları partide tutan Kılıçtaroğlu nun varlığıdır.1950 lerden sonra chp hiç başarılı olamamışken bunu SAYIN KILIÇTAROĞLUNA mal etmek şerefsizliktir,adiliktir. ”Birlik ve beraberlik; ölümden başka her şeyi yener.”

Misafir Avatar
L 2018-07-26 22:44:47 @Dengbej

Sen chp ye vere vere bir hoş olmuşsun orosbı evladı

Beğenmedim! (0)
Avatar
sen kendi verini kurmadinsa sorun sende 2018-07-26 10:02:25

BAGİSLAR LA VATANDAŞLAR İNCENİN BANKA HESABİNA 25 MİLYON 800 BİN TL PARA YATIRILDI.BU PARANIN 1 MİLYON TL KENDİN ÖZEL VERI BİLGİ SİSTEMİ AKIŞINI KURABİLİRİM. SENİN BU SİSTEMİ KURMANI ENGELEYENMİ VARDI.DEMEK İŞİNİ CİDDİYE ALMAMIŞSİN İNSANLARI SUCLUYORSUN BIRAK BU İŞLERİ KENDİNİ ELEŞTİR. SENİN KURMAY BU İŞLERİ İYİ BİLİR.NERDEYDİNSEN ORDA BAĞIMSIZ BİR VERİ SİSTEMİ KURABİLİRİM SEN GENEL MERKEZDEN BAĞIMSIZ HAREKET EDİYORUDÜN.SEÇİMDEN ÖNCE 50 000 AVUKATLA SECİM KURULUN ÖNÜNDE OLACAKTIR. GECE YARISI OYLARIN % 30 SAYILMAMİŞ İNCE ADAMIM KAZANDI TEBRİKLER DİYEREK RİNGDE HAVLUSUYU ATTIN. BİRDE İNSANLARI SUCLİYORSUN KENDİNİ ELEŞTİR.

Avatar
BASARSİZLİGİNİZİ BAŞKASINA YUKLEYIN 2018-07-26 11:41:36

SECİM GECESİ SWİSS HOTEL'DE ÜST BÖLÜMÜNÜ KURMAYLARİNİZLA BİRLİKTE TUTMUSUNUZ.ZATEN GENEL MERKEZDEN BAĞIMSIZ BAŞKAN ADAYI HAREKET ETTİNİZ.SWİSS HOTEL YADA NERDEYSENİZ ANADOLU AJANSI AJANS OLUŞTUR VERİ DİREK AKMASİ BİR SİSTEM KURABİLLİRDİNİZ VATANDAŞ İNCENİN BANKA HESABİNA 25 MİLYON 800 BİN TL PARA YATIRDI SADECE 1 MİLYON TL BU SİSTEM KURULURDU. YÜZLERCE İNSAN ÇALIŞIRDİ. SENİN EKİBİN SINIFTA KALMIŞ.YADA KURMAY EKİBİN SENİ KANDIRMİS.SEN BASARSİZLİGİNİZİ OLMUŞUN. ŞİMDİ GENEL MERKEZE SUÇ ATIYOR.ARKADAŞLARIN SENİN BASARSİZLİGİN.25 MİLYON 800 BİN TL NEREYE HARCADIM.SECİM BOYUNCA GİRİTİGİN İLLERDE MASRAFLARİ GENEL MERKEZ İL BAŞKANLARI BELEDİYE BAŞKANLARI MASRAFLARINI KARŞILADI.PARA NERDEYSE GETİR SOKAK ÇOCUKLARI HAYVANLAR İÇİN LOSEMLI çocuklar için harcayalim bu para senin paran deyil.

Misafir Avatar
pinokyo saray isletmesi kemal 2018-07-26 22:49:40 @BASARSİZLİGİNİZİ BAŞKASINA YUKLEYIN

İftira atma onun bunun çocuğu . piç kurusu kemelini övme bana

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRK KIZI 2018-07-26 11:53:28

İNCE İNCE HESAP YAPSA NE OLUR YAPMASA NE OLUR.HALK OLARAK BİZDEN ONA İNCE BİR HESAP YAPTIK .YÜRÜÜ ANCA GİDERSİN DEMEK GİBİ,

Misafir Avatar
nane 2018-07-26 22:53:05 @TÜRK KIZI

sahtekar koltuk sevdalısı kemalin trolleri iş başında demekki iyi yalamalar adiler

Beğenmedim! (0)
Avatar
BU CHP 2018-07-26 12:05:23

Bu CHP de herkes bir BOMBADIR. uzak durun. uzak durun yoksa elinizde patlar. . chp çağın siyasi virüs bulaştıran partisidir. toplum için vatan için çok tehlikelidir.