İnce'den Erdoğan'a cami yanıtı! Ayetli uyarı...

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Kahramanmaraş'ta halka seslendi. İnce, 'Seçim yaklaştı İnce camiden çıkmıyor diyor. Seçimden önce camide fotoğrafın var mı diyor. Fotoğraf çekmeye değil Allah'a ibadet etmeye gidiyoruz. Camiye gitmemden neden rahatsız oluyorsun. Ben 5 vakit namaz kılmıyorum ama her cuma namaz kılıyorum. Arada bir sabah namazı kılarım. Sana mı soracağım camiye giderken. Neredeyse şunu diyecek. Sen Allah'ın tahsildarı mısın? Onun adına mı konuşuyorsun kimsin sen? Üzülüyor. Müslümanın camiye gittiğini görünce mutlu olması lazım. Niye gidiyor acaba diyor. Camiden elini çek. Orası meydanlarda konuşulacak bir yer değil. Sana bunları açıklayacak değilim' dedi.

İnce'den Erdoğan'a cami yanıtı! Ayetli uyarı...

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Kahramanmaraş'ta halka seslendi. İnce, 'Seçim yaklaştı İnce camiden çıkmıyor diyor. Seçimden önce camide fotoğrafın var mı diyor. Fotoğraf çekmeye değil Allah'a ibadet etmeye gidiyoruz. Camiye gitmemden neden rahatsız oluyorsun. Ben 5 vakit namaz kılmıyorum ama her cuma namaz kılıyorum. Arada bir sabah namazı kılarım. Sana mı soracağım camiye giderken. Neredeyse şunu diyecek. Sen Allah'ın tahsildarı mısın? Onun adına mı konuşuyorsun kimsin sen? Üzülüyor. Müslümanın camiye gittiğini görünce mutlu olması lazım. Niye gidiyor acaba diyor. Camiden elini çek. Orası meydanlarda konuşulacak bir yer değil. Sana bunları açıklayacak değilim' dedi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 14:09
İnce'den Erdoğan'a cami yanıtı! Ayetli uyarı...

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Kahramanmaraş'ta halka seslendi.

Muharrem İnce'yi dinlemek için meydanda coşkulu bir kalabalık toplandı. Sıcak havaya rağmen meydanı dolduran Kahramanmaraşlılar, İnce'yi "TAMAM EDEE" yazılı dövizlerle karşıladılar.

İnce'nin konuşmasından satır başları şöyle:

Klasik numaradır bu daraltacaksın alanı ki daha fazla kişi gözükecek. Benim buna ihtiyacım yok. Açın burayı.

Dolarla kavga etti dolar yükseliyor, euroyla, faizle kavga etti yükseldi. İnce ile kavga etti İnce yükseliyor.

Ekranlarda bağıran bir cumhurbaşkanı değil, yol gösteren. Yandaş gazetecilerle ekrana çıkan değil gençlerle gelecek konuşan bir cumhurbaşkanı. Alman,İngiliz,Fransız gençleri nasıl oluyorsa benim gençlerim de öyle olacak. Refah içinde yaşayacaklar. Gençlerimiz olimpiyatlarda madalya alacak.

'CUMHURBAŞKANI OLDUĞUMDA DİN DERSİNİ ŞÖYLE YAPACAĞIZ' 

Erdoğan diyor ki dindar ve kindar bir nesil yetiştireceğim. Dindar nesile ihtiyacım yok ama bu ailenin işi. Cumhurbaşkanı olduğumda din dersini şöyle yapacağız. Muhafazakar bir aile çocuğuma iki saat din dersi yetmez, fıkıh, kelam, hadis, siyer dersi istiyorum derse devlet olarak biz baş üstüne diyeceğiz. Öbürü de istemiyorum diyorsa vermeyiz. Ama bütün çocuklara yabancı dil, matematik öğreteceğiz.

"Ben cumhurbaşkanı olduğumda Erdoğan'ı eleştirirken general beni de alkışlayamaz"

Ben cumhurbaşkanı olduğumda Erdoğan'ı eleştirirken general beni de alkışlayamaz. Erdoğan orduyu överken alkışlayabilir buna itirazım yok. Allah'tan korkmaz kuldan utanmaz bir yalancı bu. Erdoğan diyor ki orduyu eleştirirken alkışlıyormuş. Orduyu överken değil beni eleştirirken alkışlıyor. Ben tatar böreği demedim diyor nereden uyduruyorsun diyor. Gösterelim videoyu.

CAMİ YANITI

Seçim yaklaştı İnce camiden çıkmıyor diyor. Seçimden önce camide fotoğrafın var mı diyor. Fotoğraf çekmeye değil Allah'a ibadet etmeye gidiyoruz. Camiye gitmemden neden rahatsız oluyorsun. Ben 5 vakit namaz kılmıyorum ama her cuma namaz kılıyorum. Arada bir sabah namazı kılarım. Sana mı soracağım camiye giderken. Neredeyse şunu diyecek. Sen Allah'ın tahsildarı mısın? Onun adına mı konuşuyorsun kimsin sen? Üzülüyor. Müslümanın camiye gittiğini görünce mutlu olması lazım. Niye gidiyor acaba diyor. Camiden elini çek. Orası meydanlarda konuşulacak bir yer değil. Sana bunları açıklayacak değilim.

'PUTİN SENİ KEKLİYOR'

Putin demiş ki ona büyük devletlerin böyle sarayları alametifarikasıdır demiş. Rusya bizim kuzey komşumuzdu şimdi güney komşumuz. Rusya her bir tarafımızı sarıyor. Putin Türkiye'nin etrafını sarmakla meşgul. Erdoğan'a da sen Saray'ında oyalan diyor. Seni de gazlarım diyor. Putin seni kekliyor.

'HAVA DURUMU BİLE ERDOĞAN'DAN FAZLA İZLENMİŞ'

Geçenlerde Erdoğan konuşurken bir kanalda 'Asteriks' 'Yaparsın aşkım' var bir kanalda hava durumu var. İzlenmesine baktım Erdoğan 34.sırada. Millet bıkmış artık. Hava durumu bile Erdoğan'dan fazla izlenmiş.

'ERDOĞAN SANA İSRA SURESİ 37. AYETİ HATIRLATIYORUM' 

Kibir var böyle. Büyük adam o. Erdoğan'a İsra Suresi 37. ayeti hatırlatıyorum. Bak ne diyor. Yeryüzünde kibirlenerek yürüme. Çünkü sen yeri asla yaramazsın. Çünkü sen dağlara asla erişemezsin. Erdoğan, bu kibiri bırak.

Ev kadınlarının sigorta primleriyle ilgili çalışma yapıyoruz. Ama çocuk bakımlarıyla ilgili sorunu çözmemiz lazım. Her mahalleye kreş açacağız. O kreşlerde de sadece kadınları çalıştıracağız.

"Dün Erdoğan İstanbul'a üzerinde Türkiye Cumhuriyeti yazan uçakla geldi"

Ben dün buraya bir uçakla geldim. Parayı nereden buldum? Sizin paralardan. Yapılan bağışlardan kiraladım geldim. Dün Erdoğan İstanbul'a üzerinde Türkiye Cumhuriyeti yazan uçakla geldi. Devletin helikopterini kullanıyor. Bense sizin verdiğini paralarla kullanıyorum. Kanun kullanamazsın diyor. Adam kanun tanımıyor

TANSU ÇİLLER AÇIKLAMASI

Dün Tansu Çiller katılmış mitingine. Sürekli 90'lara dönmekten bahsediyor. 90'ların simgesi orada. Sürekli geçmişi kötülüyor ama Tansu Çiller'den medet umuyor. Zaten başarılı olsaydı partisini kalkındırırdı. Özetini söyleyeyim. Tarzan zorda.

İnce, Erdoğan ile arasındaki farkları da şöyle sıraladı:

1-Devlet kemer sıkacak vatandaş değil

2-En gelişmiş 10 ülke arasına olacağız

3-60 milyon turist,60 milyar gelir

4-Eğitimde yüzde yüz kalite

5-İşsizlik yüzde 5'in altına düşecek

6-Tarımda dışa bağımlı olmayacağız

7-İhalede rekabet,işe alımda liyakat olacak

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 15:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2018-06-18 14:41:10

81 Milyon 1 den buyuktur butun gucu bana verin diyen anlayisa dur diyecegiz.

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-18 18:21:16 @CHP'li

ben ne emineyi ne bilalı ndede sümeyyeyi camide görmedim yahuuuuuuu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aslanım hocam 2018-06-18 17:09:32 @CHP'li

korkudan ortalığa koku yayılmaya başladı bu ne kokusu acaba

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-18 14:26:37

akp elveda

Misafir Avatar
isa 2018-06-18 16:43:39 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Elbette hayal kurmak güzel ama birde kısa sürmezse

Beğenmedim! (1)
Avatar
- 2018-06-18 14:27:10

İstanbul yıkıldı! Muharrem İnce İstanbul'da tarih yazdı! Yüzbinlerle gece mitingi yaptı
https://www.youtube.com/watch?v=0rFvak0irho

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-18 16:39:25

Şimdiki mevcut olan GEÇİCİ CUMHUR BAŞKANI tayyipbin (((( tayyip ÖZELİKLE KÜÇÜK HARFLERLE YAZILMIŞTIR YORUMCULARIN DİKKATİNE )))) Çünki tayyip küçük harflerle yazılmadı gereken TEZEK, ve çöp türünde canlı türünde kalitesi olmayan bir mahluktur her hangi bir türdür .Nerede kalmışdık EVET ŞİMDİKİ MEVCUT OLAN GEÇİCİ CUMHUR BAŞKANI tayyip 'in..RUHSAĞLIĞINI UZMANLARA TAHLİL ETİRDİK DEĞERLİ YORUMCULAR DİKKATLE OKUYUN ..!! BU UZMANLAR TIRIVIRI DEYİL ABD VE AVRUPALI UZMANLAR ŞİMDİKİ MEVCUT OLAN GEÇİCİ CUMHURUN HASTALIĞI ((( NARSİST , PARONOYAK HİNOMATİ ,HUBTİS ,BİBLOLAR, MANİP,HEİST. ))))) ŞİMDİDE BUNLARIN ANLAMLARINI AÇIKLIYALIM . KONULAN TEŞİT,DÜNYANIN EN TEHLİKELİ İNSANLARIN BAZILARINDA OLAN AKIL HASTALIKLARI AKLİ DENGE BOZUKLUĞU GEÇMİŞDETİ AİLESİNDKİ İNSANLARDAN GELEN VE DEVAM EDEN RUH HASTALIĞI HEP KENDİ KONUŞUR ,KİMSEYİ DİNLEMEZ ,DEVAMLI EMİR VERİR VE AŞAĞILIK KOPLEXLİ OLDUĞUNDAN DOLAYI ÇOOOK PARA HARÇAR ÇÜNKİ GÜCÜN SADECE ONDA OLDUĞUNU ZANNEDER HAYEL KURAR ,GÜÇ VERİR TRAVMALARI VARDIR KIZAR ,BAĞIRIR ,ÇAĞIRIR HÜKMETMEYİ ,ÜSTÜNLÜK YAPMAYI SEVER İNSANLARDAN ÜSTÜN OLDUĞUNU ZANNEDER AŞAĞILAR ,KÜÇÜK GÖRÜR ,HEP EMİRLER VERİRİR KENDİNİ İNSANLARIN KARŞISIN EN BÜYÜĞÜ VE EN KUVVETLİSİ OLDUĞUNU ZANNEDER ÇOK KÖTÜ DERECEDE AŞAĞILIK KOPLEXİ OLDUĞUNDAN DOLAYI EMİRLERİNE HİTAP ETMEYEN LERİ ÖLÜM EMİRLERİ İLE CAZALANDIRMASINI EMIR EDER GEREKİRSE ŞİDDET UYGULAR İŞGENCE EDEREK ÖLDÜRMEKTEN VEYA ÖLDÜRTMEKTEN HOŞLANIR CAN ÇEKİŞEREK ÖLMEK ÜZERE OLAN CANLILARI SEYRETMEKTEN ZEVK ALIR .DURMADAN YALAN SÖYLEMEKTEN HOŞLANIRLAR ,SÖYLEDİĞİ SÖZLERİ UNUTUR , KAFASINDAKİ DÜŞÜNCELERİN ,GÖRÜŞLERİN KENDİ İSTEKLERİ OLDUĞUNDAN DOLAYI DOĞRU OLDUĞUNU ZANNEDER ASLINDA DOĞRUDA OLSA YANLIŞTA OLSA O İSTEDİĞİ İÇİN ÖYLE ZANNEDER . HIRSIZLIK KOPLEXİ VARDIR ASLINDA HİÇ BİR VAR OLANA İHTİYACI OLADIĞI HALDE ÇOOOOK ZENGİN OLDUĞU HALDE HOŞUNA GİDEN HER ŞEYİ ÇALMAKTAN HEYECENDAN ZEV ALDIĞI İÇİN ÇALMA HEYECAN ALMA ZEVKŞ TAT MAK İÇİN ZEVKİNİ TATMİN EDMEK İÇİN ÇALAR TEK HEYECAN YALAMAK İÇİN. KAN GÖRMEKTEN ZEVK ALIRLAR KENDİLERİNİ TANRI ZANNEDERLER DÜNYA 'DA TEK ONLAR VARLAR HÜKMETMEYİ ,ZEVK HALİNE GETİRMİŞLERDİR ..!!!! YUKARIDA SAYDIĞIMIZ tayyip bin BU HASTALIĞI DAHADA İLERLERSE GEREKTİĞİNDE KENDİLERERİNE KARŞI GELEN İTİRAZ EDEN HER KİM OLURSA OLSUN BU DEFA ŞİDDETİ KENDİ UYGURLAR ÖLDÜRÜR SALDIRIR İŞGENCE EDER ... EDER İŞGENCE ETMEKTEN ZEVK ALIR İŞGENCE ETTİĞİ İNSANLARIN ÇIĞLIKLARINI DUYDUKÇA KENDİLERİNİ ÜSTÜSTÜN ZANNEDERLER GÖZLERİ HİÇ BİR ŞEYİ GÖRMEZ AKLINA GELENİ ANINDA UYGULAR ,UYGULADIĞI ŞİDDETE OLSA İYİDE OLSA KÖTÜ DE OLSA ZARLARLIDA OLSA YAPAR .ÇOK KÖTÜ ZEVK ALNA ALIŞKANLIKLARI VARDIR ÇALMA KOLOPTOMAN HASTALIĞIDIR HİÇ BİR ŞEYE İHTİYACI OLMADIĞI HALDE ÇOOOOOOOK ZENGİN OLDUĞU HALDE YİNE ÇALARLAR ÇALMAK ŞİDDET EN BÜYÜK ZEVKLERİDİR İNSANLARA HÜKMETMEK ÇEMŞR VERMEK ÇAŞAĞILAMAK ÇKÜÇÜK GÖRMEK GİBİ .ÖLMEKTEN ÇOOOOK KORKARLAR ÇLÜMSÜZ OLDUKLARINI ZANNEDER AMA NİR GÜN ÖLECEĞİNİ BİLDİĞİ HALDE ÖLÜMÜ KABUL ETMEK İSTEMEZLER GEREKTİKTİĞİNDEDE KENDİ AİLE FETLERİNE BİLE ŞİDDET UYGULARLAR .((( tayyip ))) hastalığının saymakla bitmeyecek kadar çook sorunları tehlikeli bir durumu içerdiği için YAPILAN TESTLERDEN SONRA KONULAN TEŞİSTE GEÇ KALINMIŞ OLSADA OLMASADA TEDAVİSİ İMKANSIZ OLAN BİR AKLİ DENGE HASTALIĞI OLDUĞU AMA İLEŞME OLASILIĞI OLADIĞI İÇÜN BİR AKIL VE RUH SAĞLIĞI HASTANELERİ OLAN REHEBİTİLASYONLARDA BİR ÖMÜR BOUNÇA İLEŞMESİ MÜMKÜN OLMADIĞINDAN DOLAYI ETRAFINA VE AİLE BİREYLERİNE ÖLDÜRÜCÜ ZARARLAR VERMEMESİ İÇİN TUTLMASI UYGUN GÖRÜLEN EN DOĞRU ,SEÇENEK OLARAK KABUL EDILMİŞDİR .İLTE BÖYLE DEĞERLİ YORUMCULAR . tayyip HAKIDA NE YE KARAR VERMEK SİZLERİN GÖRÜŞ ,DÜŞÜNÜZ VE DUYGULARINIZA VİCDANINIZA KALMIŞ ÜLKEMİZİN BİZ TÜRK ULUSUNUN ÇOCUKLARIMIZIN, TORUNLARIMIZIN ,GENÇLERİMİZİN KISACASI TÜRK ULUSUNUN İSTİKBÂLİ ,GELECEĞİ HUZURU ,MUTLULUĞU ,EKONOMİSİ ,KALKINMASI HÜRİYETİ VE EN ÖNEMLİSİDEEEEEE DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK VATANIMIZIN EBEDİYETE KADAR VAR OLMASI ÖNCE YÜCE TANRI AZİZ TANRI. İŞTE 24 HAZİRANDA TORUNLARIN İÇİN ,GENLİK İÇİN HÜRİYETİN İÇĞN DEMOKRATİK ,TÜRKİYE İÇÜN EKONOMO İÇİN .OYUNU VERİRKEN ELLİNİ KALBİNE KÖY 82 MİLYONUN ÜLKEMİZ TÜRK VATANININ TÜRK ULUSUNUN MENFAATLERİ İÇİN ÜLKEMİZ TÜRK VATANI BİZLER TÜRK ULUSU İÇİN GERÇEKTEN NAMUSU ,ŞEREFİ İÇİN VAR OLANA OYUNU VER .SONRA PİŞMAN OLMA SON PİŞMANLIK FAYDA OLMAZ ÇOOOOOOK GEÇ OLUR . HAYATIN ZEHİR OLUR ,KÖLE ,ESİR OLURUZ YEMİNLE .

Avatar
gerceği inkar etme.. 2018-06-18 17:26:47

isaaaaaaaaaaa...vebal alma..namaz kul ila a
Allah arasındadır..münafıklar araya giremez
29 saniyede akşam namazı kılanları neden demiyorsun.?
akşam namazı 3 farz 2 sünnet..ve kısa dua..enaz 7 dakika..

Avatar
İsa 2018-06-18 16:41:16

Adamın birisi hayatında hiç camiye gitmemiş. Birgün torununu oynatırken olacakya çocuk camiye kaçmış Dede demiş gel yavrucuğum beni bu yaştan sonra camiye sokma demiş. İncede bu zamana kadar cami nedir bilmemiş, başörtülü kızlarımız okullardan atılırken gıkı çıkmamış, şimdi beyfendi çıkmış o cami bu cami geziyor. Muharrem efendi esas sen dini siyasete alet ediyosun. Ama yemezler

Misafir Avatar
isa,ya cevap 2018-06-18 17:27:58 @İsa

saaaaaaaaaaa...vebal alma..namaz kul ila a
Allah arasındadır..münafıklar araya giremez
29 saniyede akşam namazı kılanları neden demiyorsun.?
akşam namazı 3 farz 2 sünnet..ve kısa dua..enaz 7 dakika..

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-18 16:53:10

Şimdiki mevcut olan GEÇİCİ CUMHUR BAŞKANI tayyipbin (((( tayyip ÖZELİKLE KÜÇÜK HARFLERLE YAZILMIŞTIR YORUMCULARIN DİKKATİNE )))) Çünki tayyip küçük harflerle yazılmadı gereken TEZEK, ve çöp türünde canlı türünde kalitesi olmayan bir mahluktur her hangi bir türdür .Nerede kalmışdık EVET ŞİMDİKİ MEVCUT OLAN GEÇİCİ CUMHUR BAŞKANI tayyip 'in..RUHSAĞLIĞINI UZMANLARA TAHLİL ETİRDİK DEĞERLİ YORUMCULAR DİKKATLE OKUYUN ..!! BU UZMANLAR TIRIVIRI DEYİL ABD VE AVRUPALI UZMANLAR ŞİMDİKİ MEVCUT OLAN GEÇİCİ CUMHURUN HASTALIĞI ((( NARSİST , PARONOYAK HİNOMATİ ,HUBTİS ,BİBLOLAR, MANİP,HEİST. ))))) ŞİMDİDE BUNLARIN ANLAMLARINI AÇIKLIYALIM . KONULAN TEŞİT,DÜNYANIN EN TEHLİKELİ İNSANLARIN BAZILARINDA OLAN AKIL HASTALIKLARI AKLİ DENGE BOZUKLUĞU GEÇMİŞDETİ AİLESİNDKİ İNSANLARDAN GELEN VE DEVAM EDEN RUH HASTALIĞI HEP KENDİ KONUŞUR ,KİMSEYİ DİNLEMEZ ,DEVAMLI EMİR VERİR VE AŞAĞILIK KOPLEXLİ OLDUĞUNDAN DOLAYI ÇOOOK PARA HARÇAR ÇÜNKİ GÜCÜN SADECE ONDA OLDUĞUNU ZANNEDER HAYEL KURAR ,GÜÇ VERİR TRAVMALARI VARDIR KIZAR ,BAĞIRIR ,ÇAĞIRIR HÜKMETMEYİ ,ÜSTÜNLÜK YAPMAYI SEVER İNSANLARDAN ÜSTÜN OLDUĞUNU ZANNEDER AŞAĞILAR ,KÜÇÜK GÖRÜR ,HEP EMİRLER VERİRİR KENDİNİ İNSANLARIN KARŞISIN EN BÜYÜĞÜ VE EN KUVVETLİSİ OLDUĞUNU ZANNEDER ÇOK KÖTÜ DERECEDE AŞAĞILIK KOPLEXİ OLDUĞUNDAN DOLAYI EMİRLERİNE HİTAP ETMEYEN LERİ ÖLÜM EMİRLERİ İLE CAZALANDIRMASINI EMIR EDER GEREKİRSE ŞİDDET UYGULAR İŞGENCE EDEREK ÖLDÜRMEKTEN VEYA ÖLDÜRTMEKTEN HOŞLANIR CAN ÇEKİŞEREK ÖLMEK ÜZERE OLAN CANLILARI SEYRETMEKTEN ZEVK ALIR .DURMADAN YALAN SÖYLEMEKTEN HOŞLANIRLAR ,SÖYLEDİĞİ SÖZLERİ UNUTUR , KAFASINDAKİ DÜŞÜNCELERİN ,GÖRÜŞLERİN KENDİ İSTEKLERİ OLDUĞUNDAN DOLAYI DOĞRU OLDUĞUNU ZANNEDER ASLINDA DOĞRUDA OLSA YANLIŞTA OLSA O İSTEDİĞİ İÇİN ÖYLE ZANNEDER . HIRSIZLIK KOPLEXİ VARDIR ASLINDA HİÇ BİR VAR OLANA İHTİYACI OLADIĞI HALDE ÇOOOOK ZENGİN OLDUĞU HALDE HOŞUNA GİDEN HER ŞEYİ ÇALMAKTAN HEYECENDAN ZEV ALDIĞI İÇİN ÇALMA HEYECAN ALMA ZEVKŞ TAT MAK İÇİN ZEVKİNİ TATMİN EDMEK İÇİN ÇALAR TEK HEYECAN YALAMAK İÇİN. KAN GÖRMEKTEN ZEVK ALIRLAR KENDİLERİNİ TANRI ZANNEDERLER DÜNYA 'DA TEK ONLAR VARLAR HÜKMETMEYİ ,ZEVK HALİNE GETİRMİŞLERDİR ..!!!! YUKARIDA SAYDIĞIMIZ tayyip bin BU HASTALIĞI DAHADA İLERLERSE GEREKTİĞİNDE KENDİLERERİNE KARŞI GELEN İTİRAZ EDEN HER KİM OLURSA OLSUN BU DEFA ŞİDDETİ KENDİ UYGURLAR ÖLDÜRÜR SALDIRIR İŞGENCE EDER ... EDER İŞGENCE ETMEKTEN ZEVK ALIR İŞGENCE ETTİĞİ İNSANLARIN ÇIĞLIKLARINI DUYDUKÇA KENDİLERİNİ ÜSTÜSTÜN ZANNEDERLER GÖZLERİ HİÇ BİR ŞEYİ GÖRMEZ AKLINA GELENİ ANINDA UYGULAR ,UYGULADIĞI ŞİDDETE OLSA İYİDE OLSA KÖTÜ DE OLSA ZARLARLIDA OLSA YAPAR .ÇOK KÖTÜ ZEVK ALNA ALIŞKANLIKLARI VARDIR ÇALMA KOLOPTOMAN HASTALIĞIDIR HİÇ BİR ŞEYE İHTİYACI OLMADIĞI HALDE ÇOOOOOOOK ZENGİN OLDUĞU HALDE YİNE ÇALARLAR ÇALMAK ŞİDDET EN BÜYÜK ZEVKLERİDİR İNSANLARA HÜKMETMEK ÇEMŞR VERMEK ÇAŞAĞILAMAK ÇKÜÇÜK GÖRMEK GİBİ .ÖLMEKTEN ÇOOOOK KORKARLAR ÇLÜMSÜZ OLDUKLARINI ZANNEDER AMA NİR GÜN ÖLECEĞİNİ BİLDİĞİ HALDE ÖLÜMÜ KABUL ETMEK İSTEMEZLER GEREKTİKTİĞİNDEDE KENDİ AİLE FETLERİNE BİLE ŞİDDET UYGULARLAR .((( tayyip ))) hastalığının saymakla bitmeyecek kadar çook sorunları tehlikeli bir durumu içerdiği için YAPILAN TESTLERDEN SONRA KONULAN TEŞİSTE GEÇ KALINMIŞ OLSADA OLMASADA TEDAVİSİ İMKANSIZ OLAN BİR AKLİ DENGE HASTALIĞI OLDUĞU AMA İLEŞME OLASILIĞI OLADIĞI İÇÜN BİR AKIL VE RUH SAĞLIĞI HASTANELERİ OLAN REHEBİTİLASYONLARDA BİR ÖMÜR BOUNÇA İLEŞMESİ MÜMKÜN OLMADIĞINDAN DOLAYI ETRAFINA VE AİLE BİREYLERİNE ÖLDÜRÜCÜ ZARARLAR VERMEMESİ İÇİN TUTLMASI UYGUN GÖRÜLEN EN DOĞRU ,SEÇENEK OLARAK KABUL EDILMİŞDİR .İLTE BÖYLE DEĞERLİ YORUMCULAR . tayyip HAKIDA NE YE KARAR VERMEK SİZLERİN GÖRÜŞ ,DÜŞÜNÜZ VE DUYGULARINIZA VİCDANINIZA KALMIŞ ÜLKEMİZİN BİZ TÜRK ULUSUNUN ÇOCUKLARIMIZIN, TORUNLARIMIZIN ,GENÇLERİMİZİN KISACASI TÜRK ULUSUNUN İSTİKBÂLİ ,GELECEĞİ HUZURU ,MUTLULUĞU ,EKONOMİSİ ,KALKINMASI HÜRİYETİ VE EN ÖNEMLİSİDEEEEEE DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK VATANIMIZIN EBEDİYETE KADAR VAR OLMASI ÖNCE YÜCE TANRI AZİZ TANRI. İŞTE 24 HAZİRANDA TORUNLARIN İÇİN ,GENLİK İÇİN HÜRİYETİN İÇĞN DEMOKRATİK ,TÜRKİYE İÇÜN EKONOMO İÇİN .OYUNU VERİRKEN ELLİNİ KALBİNE KÖY 82 MİLYONUN ÜLKEMİZ TÜRK VATANININ TÜRK ULUSUNUN MENFAATLERİ İÇİN ÜLKEMİZ TÜRK VATANI BİZLER TÜRK ULUSU İÇİN GERÇEKTEN NAMUSU ,ŞEREFİ İÇİN VAR OLANA OYUNU VER .SONRA PİŞMAN OLMA SON PİŞMANLIK FAYDA OLMAZ ÇOOOOOOK GEÇ OLUR . HAYATIN ZEHİR OLUR ,KÖLE ,ESİR OLURUZ YEMİNLE .

Avatar
CHPLİ 2018-06-18 15:54:52

ULAN SARHOŞ SEN DEĞİLMİSİN Kİ RAMAZAN AYINDA PLAJDA İÇKİ İÇERKEN GÖRÜNTÜLENEN DEYYUS SEN DİNDEN BAHSETME YAKIŞMIYOR O PİS İÇKİ KOKAN AĞZINA.....