İnce'den Erdoğan'a: Dünya lideri olayım derken manav olmuşsun

Muharrem İnce, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik eleştirilerde bulundu.

İnce'den Erdoğan'a: Dünya lideri olayım derken manav olmuşsun

Muharrem İnce, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik eleştirilerde bulundu.

17 Şubat 2019 Pazar 17:15
İnce'den Erdoğan'a: Dünya lideri olayım derken manav olmuşsun

Türkiye'de 'K' dönemi yaşandığını söyleyen CHP'nin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı eleştirdi. İnce, "Köylüyü, çiftçiyi desteklememişsin sonunda 'Dünya lideri olacağım' derken, manav olmuşsun" dedi.

Samsun'da partisinin İl Başkanlığı'nı ziyaret eden İnce, teşkilat üyeleriyle görüştü, ardından açıklamalarda bulundu.

İnce, "Neden Türkiye bu halde, ekonomimiz bu halde? Devlet niye domates, soğan, patates, biber, patlıcan satıyor biliyor musunuz? Toplumda rıza düşük rıza. Rızası yok insanların sana. Çünkü insanları kırıyorsun, döküyorsun, bölüyorsun, ayrıştırıyorsun.

Bir yanda kaynak bölüşümü ile ilgili kavga eden bir AKP var. Eski-yeni kavgası var. İşte böyle bir ortamda tabi ki Türkiye'de istikrar olmuyor" diye konuştu. 

Türkiye'de 'K' dönemi yaşandığını belirten İnce, konuşmasına şöyle devam etti:

'BİR NUMARALI HARFİMİZ 'K' OLDU'

"Son aylarda alfabede en çok kullandığımız harf, ‘K' harfi. Koalisyonu bitirecekti bu yeni düzen, koalisyonun alası var hatta ahlaksız koalisyon var. Koalisyon seçimden sonra olurdu şimdi seçim öncesinde koalisyon var. Korku var herkeste. Kazık var; kuyruk, keyfilik, kumpas, kuyruklu yalan ve Katar var.

Hep söylemiştim milletvekiliyken de ‘Katar, bize ne katar?' demiştim. Türkiye'nin geldiği noktada ‘K‘ harfi, artık bizim bir numaralı harfimiz oldu. Bugünlerde konuştuklarımıza bakın. Sen gübre fabrikalarını satmışsın. Mazotu ÖTV ile çiftçiye satıyorsun. Gübre alamıyor. Mazot pahalı.

Üretimi yasaklamışsın, cezalandırmışsın üreten köylüyü, çiftçiyi. Tohumu İsrail'e mahkum hale getirmişsin. Baktın soğan yetişmiyor, İran'dan soğan almışsın. Et yetişmiyor, et almışsın. Süt yetişmiyor, süt almışsın dışarıdan. Köylüyü, çiftçiyi desteklememişsin sonunda ‘Dünya lideri olacağım' derken, manav olmuşsun." 

Memleketi bu hale getirenlerden memleketi kurtarmalarını beklemenin saflık olduğunu dile getiren İnce, "Türkiye kendi kendine yeten yedi ülkeden birisiydi. Bugün dünyada pek çok ülke bir alanda anılır. Çin, toplu üretimle anılır. Japonya dijital teknoloji, Hindistan yazılım, Almanya otomotiv, ABD sanayi ve tarım ile anılır. ‘Türkiye' denince akla paralı poşet, imar barışı, noter tasdiki, bedelli askerlik, Türkiye'nin geliri; bunlar" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERDO GOOD MAN 2019-02-17 18:06:46

Sevgili ĞNCE cumhurumuzun 10 parmağında 10 hüneri var .Hatırlatırım bir zamanlar davaların SAVCISI idi ,sonra MUHTAR oldu daha sonra SİMİTCİ şimdide MANAV olması gayet normal .Şu anda hem AKP genel başkanı ,CUMHUR yerigelince BAŞKAN şimdide MANAV yakında çook yak7nda MARKET bile açacak .

Misafir Avatar
aynen . 2019-02-18 12:25:22 @ERDO GOOD MAN

İnceee ince GE BURAYA. UTANMAZ HERİF. ulan bir kere astar olsa taciz zina meselen yüzünden resim çektirmezsin be.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Haydar 2019-02-17 18:12:12 @ERDO GOOD MAN

PKK Açılım konusunda; ALDATILDIĞINI, ERGENEKON KUMPASI konusunda ALDATILDIĞINI, FETÖ konusunda ALDATILDIĞINI, BARZANİ konusunda ALDATILDIĞINI, AMERİKANIN BİZİ DEFALARCA ALDATILDIĞINI SÖYLEYEN BİRİSİNDEN DEĞİL CUMHURBAŞKANI, SEYYAR MANAV BİLE OLMAZ, ÇÜNKÜ YİNE ALDATIRLAR, TÜRKİYEYİ ALDATILA ALDATA BATIRDIĞI GİBİ MANAVI DA BATIRIR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
g. 2019-02-17 19:09:34

NE MANAVI ! KABZIMAL KABZIMAL ............

Avatar
Cahil 2019-02-17 22:07:21

GELELIM ISIN SADEDINE O TANZIMDE SATTIKLARI MALI NEYLE GETIRIYORLAR KAMU ARACLARIYLA YANI NAKLIYEYI MILLET ODUYOR 4.5 LIRAYA ALDIKLARI MALI 2 LIRAYA SATIYORLAR ZARARI KIM ODUYOR BELEDIYE YANI MILLETIN PARASINI ZARARA SOKUYORLAR TEZGAHTAR KIMLER BELEDIYE PERSONELI MAASI KIM VERIYOR BELEDIYE YANI MILLET SIMDI BU BEDELLERI KOYUN BAKALIM SEBZE UCUZMU UCUZLUK KOMINIST ZORLAMALARLA DEGIL URETIMIN GUCUNDEN GECER HANI BABACAN VE SENERIN DEDIGI URETIM EKONOMISI BIRDE CUMHUR ITTIFAKINDAKI INSANLARIN YONETTIGI TURKIYE KOPRUDEN SEBZEYE ZARAR ETMESI NORMAL CUNKI ONLAR CALISIP KAZANACAK YUREK TASIMAZLAR DEVLETE COREKLENIP MILLETON VERGISINI YER YIYEMEDIKLERINI BOYLE ZARARA ATARLAR CUMHURCULARIN TURKIYEYE YAPTIGI BIR FABRIKA VARMI AMA SATTIGI FABRIKALAR COK ALLAHTANKI TURKIYE BIR FABRIKA DEGIL COKTAN YAHUDILERE SATARLARDI

Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-18 09:56:21 @Cahil

RTE kabzımal eleştirenlerde mal kısacası patlıcan 17 tl oldu diye türkiyeyi ayaga kaldırdınız RTE mudahele edince patlıcanlar elinizde patladı

Beğenmedim! (4)
Avatar
Cahil 2019-02-17 21:58:50

ESKIDEN CHP LI BELEDIYELER TANZIM SATIS MAGZALARI ISLETINCE KOMONOST OLUYORLARDI ULKUCULERDE KOMINOST DIYE SALDIRIYORLARDI DEMEKKI KOMONOST S400 FUZELERININ HEYBETI ULKUCULERI BILE RAHATLATMIS

Avatar
Tarzan 2019-02-17 22:51:11

Türkiye'de sebze fiyatlarının yükselişi, sebze üreticilerinin topraklarının bilinçli olarak zehirlenmesinden ve üretim yapamadıklarından ileri geliyor. Tayyip Manav değil, bütün dünyaya madara oldu. Dış basında Türkiye hakkında çıkan haberlere kimse yer vermiyor. Tanzim satış yerleri önceden planlandı ve hemen uygulamaya sokuldu. Hatta haftalar öncesinden Türkiye'nin Hollandaya verdiği GDO'lu domates, hıyar, patlıcan ve bazı sebzeler uçaklar ile Türkiye'ye taşındı. Neden İstanbul, Ankara ve İZMİR'de diğer il ve ilçelerde Tanzim satış yerleri açıldı? Türkiye yalnız bu illerden ibaret mi?
Ey millet, gene bir plan ve proje ile kandırılıyorsunuz. Yerel seçimlerden sonra pahalılıktan lütfen dert yanmayın, çünkü kendi sonunuzu vereceğiniz oylar ile kendiniz hazırlayacaksınız. Lütfen uyanık olun.

Avatar
Harun 2019-02-17 22:11:54

Ülkücü aydın sana diyorum hassiktir

Avatar
((((((((((((( " K " ))))))))))) HARFİ BENZETMESİ DOĞRUDUR 2019-02-17 22:41:04

Bu mahlükat mevki,makam özelikle MENFAATLERİNİ ihtişamını ,gösterişini muhteşem sosyal yaşam tarzını kaybetmemek için inanınki gözünü kırtmadan KATLİYAM bile yapar .O kadar alıştıki bu şatafatlı sosyal yaşam tarzına sanki hiçç sonu gelmiyecek ve bir ömür boyu böyle sürecek zannediyor ve kabetmek istemiyor ve bunalıma giriyor panik yaratıyor psikolojikman zannediyorki koskoca TÜRKİYE bunun tapulu mali TÜRK ULUSUDA bunun kölesi esiri bütün ulus buna muhtaç bu olmazsa TÜRKİYE diye bir ülke TÜRK ulusu diye bir ulus olnayacak senki kendi malı insanlarda bunun kölesi esiri buna m6htaç .Dolayısı ile bu adamda böyle bir koplex var bundan dolayı ruhsağılığı sorunları var hemde artık ileşmesi münkün olmayan hadda ,ve hadda artık deli gömleği giyecek SON SAFADA .! Dolayısı ile TÜRK ulusu olarak inanınki üzülerek söylüyorum biz 83 milyonu facia ,felaket dehşet bekliyor çook büyük sorunlar bizi ülkece ,ulusca felakete götürecek facialar yaratacak seçimlerden sonra umut ederim öyle bir şey olmasın ama gerçekler ortada bu yaz çook kanlı olacak çook içüm yanıyor ülkemize çocuklarımıza torunlarımıza ,ve TÜRK ULUSU OLARAK BİZLERİN yaşlı ,genç çocuk ,demeden yakın geleceğimizin çook felaket ,dehşet ve facia yaşayacağımıza yakın olmamız çok üzücü çok kahredici umut ederim ülkemize bize zebal gelmez ülkemizde suriye gibi bir iç savaş çıkmaz aman ,aman öyle bir sorun olmasın .Çok kahredici bu siyasetcilerin sen ben koplexleri ortada olan ulusa ve suçsuz insanlara oluyor .

Avatar
Tanzim Satış Marketleri 2019-02-18 05:35:56

Neden sadece Ankara ve İstanbul’da hemen amında bir günde açtılar ama diğer yerlere gelince icraat yok uyutma var.