İnce'den kesin seçim sonuçlarına ilişkin ilk değerlendirme

CHP'nin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) açıkladı kesin seçim sonuçlarına ilişkin "Hayırlı uğurlu olsun memlekete. Bu seçim bitmiştir, yenisi var yakında, yerel seçimler var. Hazırlıklarımızı yapıp, eksikliklerimizi giderip yenisine hazırlanmak lazım"  değerlendirmesinde bulundu.

İnce'den kesin seçim sonuçlarına ilişkin ilk değerlendirme

CHP'nin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) açıkladı kesin seçim sonuçlarına ilişkin "Hayırlı uğurlu olsun memlekete. Bu seçim bitmiştir, yenisi var yakında, yerel seçimler var. Hazırlıklarımızı yapıp, eksikliklerimizi giderip yenisine hazırlanmak lazım"  değerlendirmesinde bulundu.

04 Temmuz 2018 Çarşamba 19:53
İnce'den kesin seçim sonuçlarına ilişkin ilk değerlendirme

CHP'nin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı İnce,  teşekkür ziyareti için gittiği Erzurum'da, Yüsek Seçim Seçim Kurulu'nun açıkladığı kesin seçim sonuçlarına ilişkin açıklamada bulundu. İnce, "Hayırlı uğurlu olsun memlekete. Bu seçim bitmiştir, yenisi var yakında, yerel seçimler var. Hazırlıklarımızı yapıp, eksikliklerimizi giderip yenisine hazırlanmak lazım. Demokrasi zaten böyle bir şeydir. Gücünün farkında olup gücümüzü artırmak için mücadele edeceğiz, uğraşacağız, çalışacağız" açıklamalarında bulundu.

Muharrem İnce twitter hesabından da şu paylaşımları yaptı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2018 20:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-07-04 20:15:57

Sen ve dönek Baykal RTEye hayat öpcügü oldunuz...Muhtar olmayacak zir cahili Milletin basina Diktatör yaptiniz...Allah ücünüzün bin belasini versin.Amin Amin ya izze ve celle ya rABülylmein

Avatar
Nekadar sallarsanız sallayın donda kalır son damlamız 2018-07-04 21:24:31

Yenilsekte ölene kadar Muharreme ve iyi partiye oyumuz çatlayın

Misafir Avatar
izmir,,35.. 2018-07-05 10:31:47 @Nekadar sallarsanız sallayın donda kalır son daml

muharrem...meral..bizden oy beklemeyiniz..hak aramayanalara itiraz etmeyenlere..hemen sonucu kabul edenlere..milletin oy,larının arkasına düşmeyenlere asla oy vermeyeceğiz..korktunuz mu? itiraz etmeksüresi dün bitti..
sizlere verdiğimiz oylar haram olsun..gerçek vatansever olsaydınız.oyların arkasına düşer taaaa avp.ins.mhk.sine götürürdünüz .davaları..sizlerde iş yok.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
izmirliler 2018-07-05 00:05:24 @Nekadar sallarsanız sallayın donda kalır son daml

sen çatla..izmirden daha muharrem ve meral..artık oy alamaz..en azından yüzlerce oy verdik bizim sülalemizden oy alamazlar..siz oylarınızı verin..tepe tepede kullanın..hihahahaaaaaa...bunlarda hayır yokmuş..kelek karpuz çıktılar..hihihihuuuuhahiaiaaaaaaaaaaaa

Beğenmedim! (3)
Avatar
bunlara oy vermeyiz asla.. 2018-07-04 20:26:43

iyi parti ve chhp.ye artık oy yok..seçim sonuçları yayınlandı..itiraz edin..dikkatli toplayı toplayın..

Avatar
aradan çekil şu kadar nakit al dendimi 2018-07-04 20:07:23

bu tavır hayra alametmidir

Avatar
Tamam 2018-07-04 20:11:28

2 defa Kılıçtaroğlu'na 1 defa da Erdoğan'a yenildi.
Yenilen pehlivan güreşe doymazmiş!
Emanet oylar ile %30 oy aldı!Kusura
bakmayın ama şımardı.
Çok yakında İnce balonu da patlayacak!

Misafir Avatar
izmirliler 2018-07-05 00:02:51 @Tamam

bizden yaklaşık 1000 üzerinde oy aldı..artık muharreme ve merala oy yok.
muharremi böylle bilmiyorduk..vay bee..

Beğenmedim! (2)
Avatar
her şeyi ince elegen kişi ülkemizdeki 2018-07-04 20:05:26

seçimde oy veren vatandaşına seçim sonucunu usturuplu bir şekilde anlatmaktan acizmidir.ona duyulan güveni niçin çöpe atmayı yegledi

Avatar