banner79

İnce'den o komutana çok sert tepki..

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı alkışlayan 2. Ordu Komutanı İsmail Metin Temel’i sert bir dille eleştirdi.

İnce'den o komutana çok sert tepki..

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı alkışlayan 2. Ordu Komutanı İsmail Metin Temel’i sert bir dille eleştirdi.

02 Haziran 2018 Cumartesi 12:22

CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce , Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın konuşmasını alkışlayan generali, 30 Ağustos’ta emekli edeceğini söyledi. İnce, 'Türk ordusunun generali misin, Ak Parti’nin il başkanı mısın? Herkes haddini bilecek, herkes kurallara uyacak. Herkes anayasaya, yasaya uyacak. Bir general öyle bir şey yapamaz. Onun apoletlerini sökeceğim” dedi.

'MELİH YARALI BİR KUŞ. YARALI KUŞA VURMAM BEN'

CHP'nin cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce , kısa süreliğine annesini görmek için geldiği memleketi Yalova’da, gazetecilere açıklamalarda bulundu. Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek’in sosyal medya hesabından paylaştığı anketlerin hatırlatılması üzerine İnce, “4 Mayıs’ta adaylığım açıklandıktan sonra bir daha Yalova’ya gelemedim. Akşam ilk kez geldim dünkü Bursa mitinginden sonra. Melih yaralı bir kuş. Yaralı kuşa vurmam ben. Düşene vurmam, bizim geleneğimiz öyle. Melih zaten zavallı. Belediye başkanlığından olmuş. Şimdi de hala yaranma peşinde. Benim muhatabım değil o” dedi.

‘GÖSTER DİPLOMANI KURTUL'

Cumhurbaşkanına diplomasını sormanın hakkı olduğunu söyleyen Muharrem İnce , konuşmasına şöyle devam etti:

“Üniversite diplomasının olmaması ayıp değildir. Şartlar öyledir, okuyamamıştır. Diploma konusunda yalan söylemek ayıptır. Yani diploması var gibi davranmak ayıptır. Yoksa pek çok insanın üniversite diploması yok. Birincisi bu. İkincisi üniversite diplomasını ben istemiyorum, anayasa istiyor. Anayasa diyor ki; 4 yıllık üniversite mezunu ve en az 40 yaşında değilsen, cumhurbaşkanı olamazsın. Yani siz şimdi 39 yaşında birini cumhurbaşkanı seçebilir misiniz, seçemezsiniz. Anayasa 40 yaşını geçecek diyor. 4 yıllık üniversite mezunu olmayan birini de cumhurbaşkanı seçemezsiniz. Onun için birincisi, ben istemiyorum, anayasa istiyor. İkincisi, devlet çökmüş devlet. YSK, siz kimsiniz, oradaki hakimler? Anayasa diyor ki, diploma. YSK’nın üyeleri de diplomayı soracak. Sana bir soru sorayım? Doktora gittin, ameliyat olacaksın. Sordun doktora, nereden mezunsun? 'Cerrahpaşa' dedi. Görebilir miyim diplomanı dedin. Kıvırdı doktor ‘yok’ dedi. Ameliyat olur musun, ameliyat olmazsın. Cumhurbaşkanına da diploma sormak hakkımızdır. Herkesin hakkıdır. Anayasa soruyorsa bunu, milletin de sorması lazım. Göster diplomanı kurtul kardeşim.”

‘30 AĞUSTOS'TA EMEKLİ EDECEĞİZ'

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasını alkışlayan  2. Ordu Komutanı İsmail Metin Temel’i sert bir dille eleştiren Muharrem İnce , “Cumhuriyet tarihinde ilk kez bir general , bir siyasi parti başkanının konuşmasında, ki o konuşmada vatan demiyor, bayrak demiyor, millet demiyor, o konuşmada beni eleştiriyor. Beni eleştirdiği yerde general de Erdoğan’ı alkışlıyor. 30 Ağustos’ta ilk emekli edeceğim general , o general . Onun apoletlerini sökeceğim. Türk ordusunun generali misin, Ak Parti’nin il başkanı mısın? Herkes haddini bilecek. Herkes kurallara uyacak. Herkes anayasaya, yasaya uyacak. Bir general öyle bir şey yapamaz. Yaptırmayacağım. Göreceksiniz, 30 Ağustos’ta onu emekli edeceğiz. Apoletlerini sökeceğim onun” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 12:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC KAYIP-ŞEHİT 2018-06-04 10:26:42

MUHARREM İNCE'NİN SÖYLEDİĞİ SAÇMALIKTAN ZİYADE ! KUTSAL TÜRK ORDUSUNUN KAHRAMAN KOMUTANINA YUH ÇEKEN ALÇAKLAR SÜRÜSÜNE ÜZÜLDÜM ! :(

Avatar
Ossmann 2018-06-02 12:43:04

Zorba ve despotlarin subaylarinin TSK da yeri yoktur. Utanc verici!!!

Misafir Avatar
as_ger 2018-06-02 18:32:40 @Ossmann

tayyip in askerleri, Türk haklkının askerleri. terörün belini kıran asil yürekli kahraman tüm askerlerimizi canı gönülden kutluyorum tebrik ediyorum onlara hayır dualar ediyorum. Rabbim hayatlarını ve ahiretlerini güzel eylesin . amin. bu çapulcu gürühu atıp tutuyor. kankaları öldürülüyor diye isyanlardalar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AKP KALEMİZDİR devam 2018-06-02 18:29:56 @Ossmann

belli belli, buda pkk pyd lilerin telef olmasına içerlemiş. bu yüzden başarılı komutanımızı hedef e koyuyor. ince sen i kullanıyorlar. GAZA gelme derim dostça. Kılıçdaroğlunu kullananlar senide kullanmaya başladılar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 14:21:25 @Ossmann

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 14:15:01 @Ossmann

yetti gari

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Cp 2018-06-02 14:11:55 @Ossmann

Tsk genareleri recep'e döt kili oldular.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-02 13:03:43 @Ossmann

Aslinda fetöcü artigi ve kisilksiz, kicini kurtarmak icin zalime saksakcilik yapiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-02 12:34:38

tacizci zırto ince yakında havuz manşeten verecek senin sicilin bozuk

Misafir Avatar
ATATURK E SABAHLARA KADAR 2018-06-02 14:20:31 @aydın

iftira atan aydin riza nur un kitabi ingiltere muzesinden cikma Ingilizlerin meshur Mavi Kitabi gibi ATAMIZA DIL UZATTIGIN YETMEDI sira Muharrem Incede demi 25 haziran da umarim yargilanirsin

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
@aydın x***** 2018-06-02 12:45:34 @aydın

Lan insan bu kadarmi onursuz olur, millet sana o kadar hakaret ediyor sen hala serefli bir yorum yazmiyorsun!

Beğenmedim! (6)
Avatar
bozo 2018-06-02 13:25:57

gizli akp ci cok general var bunlar fetocular kadar tehlikelidir.

Avatar
Erkan Tan 2018-06-02 12:52:15

aydin denen pontusun rum(laz) vedledi zinasi aklinca Türk Milletini proveke edecek.
Karadenizin derin sulari sizi bekliyor.
Yakinda rum(laz) pontus piclerine Türkiyenin her karisinini zindan edecegiz.
Sizin götünüz bayagi kalkti, merak etmeyin 500 milyon Türk Evladi, o götleri indirmesini bilir aynisini götleri kalkmis dedelerinize bir sorun isterseniz . kani bozuk gavur dölleri sizi !!!!!!!!!!!

Avatar
aydın rumuzlu 2018-06-02 12:57:32

sen dogu perinçekmisin ya .ayni onun gibi yorum yapiyorsun .ülke battı farkındamısin avrasyaci hayaliniz ulkeyi batirdiniz .abd deki altinlar londraya gidince kurtuldukmu oluyo .abd bankalara yuzmilyar dolarin ustunde ceza kesecek bunun isaretleri belirdi londrada olunca guvendemi saniyosun siz avrasyacilar abd o altinlari alirken putin ve ruhani kıçları ile gülecek halinize onlar bilmiyor sanki sizin abd yüz vermedigi icin onlara yamanmaya calistiginizi bilmiyorlarmi .ulkeyi batirdiniz butun akp li is adamlari butun yoneticileri yakinda hepsi kacacak rusyaya veya irana onlarda sizleri tipis tipis teslim edecek cok kotu artik sizin icin hayat

Avatar
Fikrettin**** Ossmann 2018-06-02 13:11:09

Tamamda TSK nin kurali serefi ve onuru var. Elbise dik dursun diye onu giyinen akar bey var, müdahale etmesi gerekir ama nerede ?

Misafir Avatar
bozo 2018-06-02 13:30:11 @Fikrettin**** Ossmann

akar neden müdahale etsin ki o tayyibin has adami.hala 15 temmuz darbesi ile ilgili ifadeler tatmin edici degil.24 haziranda bu zorba düzen degisirse cok seyler degisecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-02 13:48:00

Fetö hayini askerleri derken ,şimdide tayyipci askerler geldi .Ama şöyle bilineki unutmayın TSK HZ MUHAMEDİN ORDUSU ,ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMTAN ,EBEDİ CUMHURBAŞKANI EBEDİ ÖLÜMSÜZ LİDER EBEDİ MARAŞAL TÜRK ULUSUN EBEDİ SEVGİLİSİ ,EBEDİ ULU ÖNDERİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİ TSK MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN MEHMETCİKLERİ TÜRK ULUSUN MEHMETCİKLERİ .Bir kaç ÇÜRÜK KURTLU ELMA EBEDİ BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI DÜNYA MUCİZESİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZÜN ASKERLERİNİ HİÇ BİR ZAMAN BERTARAF EDEMEZLER.Dolayısı ile bu babası beli olmayan orospu piçi ,puşt sözde kumutan tayyip bin kölesi esiri ,götveren sözde kumutan ve bu gibi puştları 24 haziranda BAŞKUMUTANIMIZ CUMHUR BAŞKANIMIZ MUHAREM İNCE GELİNCE HEP BERABER TEMİZLİYECEĞİZ .Yepyeni bir ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DĞĞNYA MUCİZESİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAK ATATÜRKÜN ASKERLERİ BİZ TÜRK ULUSUNUN GERÇEK MEHMETCİKLERİNDEN ŞEREFLİ ASKER LERİMİZİ TOPARLAYACAĞIZ .Bu ve bu puşt gibi lağım farelerini HZ MUHAMEDİN ORDUSUNDAN MARAŞAL KEMAL ATATÜRKÜN ASKERLERİNİN İÇİNDEN TEMİZLİYECEĞİZ HİİÇ BİR FOSEPTŞK KAKMIYACAK .Dolayısı ile KESİN CUMHURUMUZ VE BAŞKUMUTANIMIZ MUHAREM İNCE GELECEK .Bu şerefsiz ve düğüncü paşa puştları ilk gidenler içerisinde olacaktır .