İnce, gazetecilerin sorularını yanıtladı

CHP'nin cumhrubaşkanı adayı Muharrem İnce, Düzce'deki mitingi tamamlanmasının ardından Bolu'ya doğru yola çıktı. Otobüste, gazetecilerin sorularını yanıtlayan İnce, 'Tayyip Erdoğan’a sorabildiğiniz soruları bana sorun… Ona soramıyorsanız bana da sormayın' dedi.

İnce, gazetecilerin sorularını yanıtladı

CHP'nin cumhrubaşkanı adayı Muharrem İnce, Düzce'deki mitingi tamamlanmasının ardından Bolu'ya doğru yola çıktı. Otobüste, gazetecilerin sorularını yanıtlayan İnce, 'Tayyip Erdoğan’a sorabildiğiniz soruları bana sorun… Ona soramıyorsanız bana da sormayın' dedi.

22 Mayıs 2018 Salı 16:41
İnce,  gazetecilerin sorularını yanıtladı

Cumhuriyet.com.tr'nin 'Otobüsten canlı yayın' notuyla yayınla göre İnce, 24 Haziran'dan sonrası için çalışmaya başladığını belirterek, 'Şu an benim derdim, 24 Haziran’dan sonra enkaz devralacağım. Onu nasıl toparlarım diye çalışmaya başladım' ifadesini kullandı. 

"AKP kalacağından emin olsa damadı milletvekili adayı yapar mıydı?"
AKP'nin 24 Haziran'daki Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kaybedeceğini kaydeden İnce "Damat (Berat Albayrak) milletvekili listesindeyse, kesinlikle kaybedeceklerini düşünüyorlar. Kalacaklarından emin olsalar, damadı milletvekili adayı yapar mıydı? Bakan yapabilmek için milletvekili listesine sokmazdı..." diye konuştu. 

'BEN SEÇİMİ KAZANAYIM, ERDOĞAN GİTMESİN DE GÖREYİM'

"Şu an benim derdim, 24 Haziran’dan sonra enkaz devralacağım. Onu nasıl toparlarım diye çalışmaya başladım" diyen İnce, şöyle devam etti:

-Farkımız şu olacak. Şu anda tek adam var ve çevresinde ehliyetsiz kişiler var. Yeni dönemde Türkiye’de güçlü lider ve liyakatlı bir ekip yer alacak.

-Ben seçimi kazanayım, (Erdoğan) gitmesin de göreyim.

- Cumhurbaşkanı olduğum an Suriye’ye büyükelçimizi göndereceğim.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halıl 2018-05-22 17:21:38

sonuna kadar desteklıyoruz. zira millet ittifakından biri seçilmezse Allah yardımcımız olsun.

Misafir Avatar
AKP.YE ZATEN OY VERMİYORUZ.. 2018-05-22 20:05:56 @halıl

akp.yi zaten sandığa gömeceğiz..Allahın izni ile..
servisçi sen merak etme..
hesaplar sorulacaktır..
örtülü ödenekler nereye harcandı..
müteahhitler ne harcadı..nasıl ihale aldılar..ve benzerleri hepsi sorulacak.
yalan mı AKP.batırdı ülkeyi..ENKAZ DEVREDİLENLERE SORULMASIN MI?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
servis_ 2018-05-22 18:25:47 @halıl

chp ve ortaklarının sinsi planı. şimdiden alt yapı hazır. iktidar olduklarında bankalar batırılıyor kit ler iflas ettiriyliyor . İMF den borçlar alınıyor. kıılf hazır . ben demiştim ENKAZ DEVRALIYORUZ DİYE. aman aman bu cahillere iş bilmezlere hırsızlara devleti teslim ettikmi vAllahi yandık. yüz yıl kendimize gelemeyiz. torunların bile geleceğini karartır bu ince ler iş bilmezler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
komiklerden uzak duralım sandığa gömelim. 2018-05-22 18:22:48 @halıl

:-))))))))))))))))))))))))))))))) çok komik değilmi kardeşlerim. şimdiden alt yapı hazır. iktidar olduklarında bankalar batıyor kit ler iflas ettiriyliyor . İMF den borçlar alınıyor. kılf hazır . ben demiştim ENKAZ DEVRALIYORUZ DİYE. aman aman bu cahillere iş bilmezlere hırsızlara devleti teslim ettikmi vAllahi yandık. yüz yıl kendimize gelemeyiz. torunların bile geleceğini karartır bu ince ler işbilmezler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ALLAH IN IZNIYLE CHP 2018-05-22 18:06:19 @halıl

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-22 17:50:27

MUHARREM INCE

Avatar
laz fıkrası gibi 2018-05-22 16:47:37

ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Avatar
YAP ISLET DEVRET 2018-05-22 17:47:49

ILE MILYARLARCA ZARAR EDILIYOR
BEDAVA DEDIKLERI KOPRUDEN GECENDE GECMEYENDE ODUYOR HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC DOLAR ARTIKCA KOPRU GECISLERINE ZAM

Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-22 17:48:28

Erdoğan'a iki sorum olacak. Bu sorulara cevap bekliyorum. Cumhurbaşkanlığının 2917 bütçesi Ocak ayı 15 milyon Şubat 26 Mart 27 milyon Nisan 27 Mayıs Haziran26,Temmuz 32,Ağustos 26,Eylül 29, Ekim 24,Kasım 29 Aralık kaç para 359 milyon. Bu nedir? Cumhurbaşkanlığına ödenek ayrılmış. Sanki devlet malı deniz hikayesi var ya. Ey Erdoğan sen kimin parasını harcıyorsun? Yazık değil mi günah değil mi? 2007 Cumhurbaşkanlığı bütçesi 33 milyon 2014'te 199 milyon 2018'de 845 milyon. 2007'den 2018'e 25 kat artmış harcadığı para.

Avatar
ali babanin ciftligi gibi 2018-05-22 17:48:49

basbakana ortulu odenedek sorumsuz cumhurbaskanina ortulu odenek denetleyen yok dunyada ornegi yok sorumsuz cumhurbaskanimiz bu paralari nerelere harcamis merak ediyoruz https://www.youtube.com/watch?v=GWkDg1K4SyA

Avatar