İnce'nin mitingine katılanlara 'piç' diyen müdür yardımcısı tehditler savurdu...

İstanbul Tuzla Evliya Çelebi Ortaokul Müdür Yardımcısı Aydın Şen, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin mitingine katılanlara yönelik olarak 'Piç' dedi. Şen, '15 Temmuz'da elimiz de belimiz de boştu bu sefer ne elimiz boş olur ne belimiz. Yiyen çıksın sokağa' ifadesini kullandı.

İnce'nin mitingine katılanlara 'piç' diyen müdür yardımcısı tehditler savurdu...

İstanbul Tuzla Evliya Çelebi Ortaokul Müdür Yardımcısı Aydın Şen, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin mitingine katılanlara yönelik olarak 'Piç' dedi. Şen, '15 Temmuz'da elimiz de belimiz de boştu bu sefer ne elimiz boş olur ne belimiz. Yiyen çıksın sokağa' ifadesini kullandı.

10 Haziran 2018 Pazar 12:26
İnce'nin mitingine katılanlara 'piç' diyen müdür yardımcısı tehditler savurdu...

İnce'nin iki gün önce Kadıköy'de düzenlediği ve binlerce kişinin katıldığı miting, sosyal medyada çok konuşuldu. 

Hesap tanıtımında, İstanbul Tuzla Evliya Çelebi Ortaokul Müdür Yardımcısı yazan “aydin” isimli kullanıcı, İnce’nin mitingine katılanları tehdit etti. Okulun kadrosuna bakıldığında, Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Aydın Şen isimli biri bulunuyor.

'YİYEN ÇIKSIN SOKAĞA'

Tehditlerinin çok fazla paylaşılmasının ardından hesabını kapatan Aydın Şen, Kadıköy’deki mitinge katılanları şöyle tehdit etti:

“15 Temmuz'da denediniz tank ile uçak ile tüfek ile baş eğmedik, şimdi Kadıköy'de 3-5 piçle mi başaracağınızı sanıyorsunuz? 15 Temmuz'da elimiz de belimiz de boştu bu sefer ne elimiz boş olur ne belimiz!!! Yiyen çıksın sokağa!!!”

'NE KADAR İT UĞURSUZ VARSA'

Hükümete yakın televizyon yorumcu Ömer Turan’ın, Kadıköy’deki mitingle ilgili paylaşımına da yorum yapan Aydın Şen, şu ifadeleri kullandı:

“Çıksınlar Ömer abi hazır çıkmışken kıyıda köşede ne kadar it uğursuz varsa 15 Temmuz'da asker diye bir şey yapmadığımız itlerin acısını alırız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.06.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-16 13:05:55

.

Misafir Avatar
..... 2018-06-17 16:15:53 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???değişim ruhunu hissedebiliyormusun ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herkes izlesin paylassin 2018-06-17 00:13:13 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

https://www.youtube.com/watch?v=vTIlJ1W58Eg

Beğenmedim! (0)
Avatar
hadi bakalim bekliyoruz 2018-06-10 12:48:32

Türk Milletinin vergilerinden maas alan, ailesine bakan sayin savcilar göreve.
Yoksa haram ederiz.

Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-16 13:04:54 @hadi bakalim bekliyoruz

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-06-16 10:53:48 @hadi bakalim bekliyoruz

Metin Feyzioğlu, OHAL'in Türkiye Ekonomisine Verdiği Zararları Rakamlarla Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=xtMxeFgAHGg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukukun ustunlugu siralamasinda ulkeler bazinda 2018-06-16 10:53:13 @hadi bakalim bekliyoruz

2014 senesinde Turkiye 59 cu sirasindayiz tanzanyanin onundeyiz tanzanya 69 cu sirasinda 2015 senesinde Turkiye 80 tanzanya 72 ci sirada 2016 da Turkiye 99 tanzanya 82 ci sirada afrika ulkesi olan Tanzanya bile Hukuk ustunlugu siralamasinda Turkiyeden daha iyi siralamada

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehmetcik 2018-06-10 12:43:45

bu sahis resmen halki kin nefrete cagri yapiyor suc isliyor savcilar suc isleniyor mudur olmusunda ne yazikki adam olamamisin senin egtim verdigin cocuklar onlara yazik

Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-16 13:05:37 @mehmetcik

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-06-10 15:46:47 @mehmetcik

Essek oglu essek hem osmanliyim diyor ama nikini inglizce yaziyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ölümüne 2018-06-10 13:28:31 @mehmetcik

Muharrem Ince

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aydın Şen 2018-06-10 13:25:46 @mehmetcik

derhal istifa etsin ve yargilansin kimse kimseye hakaret edemez tehdit edemez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@mehmetcik x 2018-06-10 12:52:01 @mehmetcik

Bu it bu gazetede ayni isimle dolaşan puşt olmasin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAYIN SAVCILAR 2018-06-10 12:57:23

Hesap tanıtımında, İstanbul Tuzla Evliya Çelebi Ortaokul Müdür Yardımcısı yazan aydin” isimli kullanıcı MILLETIMIZI ALENEN TEHDIT ETMISTIR KIN VE NEFRET SUCU ISLEMISTIR GEREKEN ISLEMLERIN YAPILMASINI TALEP EDIYORUZ SAYGILAR

Avatar
Bu hesabın sahibi 2018-06-10 13:04:39

Ne ülkesini,ne milletini düşünen;provakatö değil,bir yerlerden beslenen bir ajanıdır kesin.Haydi hukuk var iddiası olanlar,bakalım-görelim neredeymiş bu küçük?

Avatar
Muharrem ince seninleyiz 2018-06-10 13:13:48

Bu torba götlüler iyice azıtmış.Memleketi Erdoğanın tapulu malı sanıyorlar

Avatar