İnce'nin yeni videosu sosyal medyada binlerce beğeni aldı!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, sosyal medya hesabı üzerinden yeni bir video yayınladı. OHAL'in derhal kaldırılacağını söyleyen İnce, AKP dönemindeki tüm sosyal yardımları artıracağını vaat etti.

İnce'nin yeni videosu sosyal medyada binlerce beğeni aldı!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, sosyal medya hesabı üzerinden yeni bir video yayınladı. OHAL'in derhal kaldırılacağını söyleyen İnce, AKP dönemindeki tüm sosyal yardımları artıracağını vaat etti.

15 Haziran 2018 Cuma 15:20
İnce'nin yeni videosu sosyal medyada binlerce beğeni aldı!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, seçim kampanyası kapsamında yayınladığı videolu tanıtımda AKP dönemindeki tüm sosyal yardımları artıracağını vaat etti. Türkiye'nin özgürlükler ülkesi olacağını söyleyen İnce, "OHAL'i derhal kaldıracağız" dedi.

24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala Twitter hesabından yayınladığı videoyla seçmenlerine seslenen CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce, şu ifadeleri kullandı:


​"İsraf ekonomisini terk edeceğiz. Fabrikalar kuracağız, marka üreteceğiz. Hep beraber zenginleşip hakça bölüşeceğiz. Tüm kazanılmış hakları ve sosyal yardımları artırarak devam ettireceğiz. Size söz veriyorum. Başaracağız, başaracağız, başaracağız."


OHAL'in derhal kaldırılacağını söyleyen İnce, "Hakkını, hukukunu arayabileceğin bir adalet düzeni kuracağız. Türkiye özgürlükler ülkesi olacak. Size söz veriyorum. Başaracağız, başaracağız, başaracağız" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.06.2018 15:47
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DÜRÜSTCE 2018-06-15 15:58:02

Inaniyorum herkes ayni seyi düsünür ülkemiz icin halkimiz icin gecmiste yasanan karanlik son bulur.YOLUNUZ ACIK OLSUN SAYIN INCE

Misafir Avatar
keklenmek istemiyoruz 2018-06-15 22:30:44 @DÜRÜSTCE

İş istiyoruz oyumuz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-15 22:23:45 @DÜRÜSTCE

akp elveda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gerçekler ve muharrem..!! exolus sistem.. 2018-06-15 17:17:17 @DÜRÜSTCE

meral akşener muharrem ince,den daha harbidir..arkadaş..
muharrem ince kendisine iletilen sözlere cevap veriyor..meydanlarda deli danalar gibi dönüyor..bu iş böyle olmaz.
hak ve gerçeği gör ey muharrem ayı..
ZİNCİRLERİNİ KIR ZİNCİRLERİNİ..hala tuzak ve hile peşindedir ysk..görmüyornu? gözlükleri değiştir.bozulmuş.göreceksin allem edecekler kullam edecekler.50+ üstüne çıkacaklar..muharrem ..uyan ya..!

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş 2018-06-15 20:11:19

Geleçeğini düşünüyorsan mutlu olmayı düşüyorsan...çoçukların geleceğinin ve mutlu olmasını istiyorsan...huzurlu bi aile istiyorsan oyunu MUARREM İNCEYE ver OYUNU.ÇÜNKİ BEN ÖYLE YAPCAM KARDEŞİM.SİZİ SEVİYORUM...ZALİMİN ZULMÜ VARSA BİZİMDE ALLAHIMIZ VAR.BİR FIRAVUN VARSA BİZDE MUSAYIZ

Avatar
Vatandaş 2018-06-15 21:37:45

Çok sesli olmak cumhuriyetten ötedir, koskoca Osmanlı imparatorluğu bile yok oldu çünkü her milletin sesi yoktu. Çok yakın gelecekte devlet ya da millet ayrımı kalmayacak.Gelecegi görün ve çok sesli olun. Bugün onlar dersen yarın siz olur.

Avatar
Muharrem..Artistlik yapıyorsun..erkekçe konuş.. 2018-06-15 17:07:40

mercedesleri ve bol bol kamu arabalarınıda kaldıracağını söylesene..bol keseden atma..evveldeki hükümetlerde aynı taktiği kullanıyordu,,yapacağız,,edeceğiz,,uçacağız 2 anahtar vereceğiz..hepsi yalan çıktı.
meral hanım sizden daha cesaretli MUHARREM.CİK..bey..cik,cak,lak luklarla bu iş olmuyor..işte karşında örnekler..derebeyi kanunları ile yaşıyoruz..
yani kısaca ARTİSTLİK yapıyorsunuz..kim konuşursa fetocu oluyor..terorist oluyor dinsiz kitapsız oluyor.. işte böyle yaşamı getirenlere Allah elbet birgün lanet eder..s yaşattığını sen yaşamadın diye sorar.o zulum ehline..sende aynı yolda gidiyorsun ..
erkekçe söyle fabrika kuracağım..işte bu isimde..köprüleri alt üst edenlerin elinden alacağım desene.

Avatar
Muharrem..Artistlik yapıyorsun..erkekçe konuş. 2018-06-15 17:13:07

2....Danışmanların baş danışmanların işlerine son vereceğim..200.bin lira aylık alanlar var..bizden iyi biliyorsun...dostları vakiflar kurmuşlar.toprak hediye eden belediyelerin elinden o vakıfları alacağım desene..o zaman oylarımız sana feda olsun..
bu bana böyle dedi..ben ona böyle dedim ile boş işler ile ülke yönetilmez.
Ağzının payını vereceğim demekle olmaz..
harbi olmalısın oyun değil bu..ysk.ye talimat nasıl verirsin diyeceksin.,! ha eğer korkuyorsan vaz geç bu işten Muharrem.cik..olma..MUHARREM ol..

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-15 22:23:07 @Muharrem..Artistlik yapıyorsun..erkekçe konuş.

yine is basinda Ahahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-15 17:03:43

CHP LİLER UYANIN HDP NİN NE KADAR AZILI CHP DUŞMANI OLDUGUNU GÖRÜN,HATİP DİCLE AVRUPALILARA SESLENİYOR GOOGLE YAZ--https://video.ultra-zone.net/watch?v=mMb1iR-914A

Avatar