'İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler'

Eski Bakan Murat Karayalçın AKP'yi kastederek "İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler" dedi. 

'İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler'

Eski Bakan Murat Karayalçın AKP'yi kastederek "İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler" dedi. 

27 Şubat 2019 Çarşamba 16:09
'İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler'

Sosyal demokrat siyaset geleneğinden gelen eski bakanlardan Murat Karayalçın T24'te Hakan Aksay'a konuştu. 

31 Mart seçimlerinin yerel seçim olmadığını belirten Karayalçın, AKP'yi kastederek "İstanbul'u kaybederlerse iktidardan düşerler" dedi. 

Karayalçın'a göre seçim sonuçları ne olursa olsun CHP kendisini siyasal olarak yeniden yapılandırmalı. Sol kimliğini daha yüksek dile getirmeli. 

Son Güncelleme: 27.02.2019 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cehalet 2019-02-27 16:30:48

Aman yeter bikti millet yalanlarindan düssünler sanki iktidar olup ne yaptilar üc bes sirketi destekledi onlar zengin oldu halk fakir sirketler de aldigi parayi döviz olarak yurt disina kacirdi kapti kacti iktidari böyle ülke yönetilmez yö ne til mez

Misafir Avatar
chp nin aynası 2019-02-28 08:47:23 @cehalet

İstanbulum ŞİŞLİ ye bakınız. işçilerin maaşını ödeyemiyor. İstanbulun en zengin belediyesi sayılan ŞİŞLİDE chp li belediye işçilerinin maaşını ödeyemiyor. nereye gitti bu belediyenin parası?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istanbullu 2019-02-28 08:45:59 @cehalet

chp Büyük adada Türkiyei yıkma toplantıları yaptı büyük elçilerle. bu chp ye hala oymu vereceğiz? hainler Cehenneme gidecek iktidara değil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BÜYÜK TÜRKİYEM. 2019-02-28 08:44:22 @cehalet

İstanbul düşerse İkidar gider. ikidar giderse Türkiye gider. bunu İstanbulda biliyor bunu tüm Türkiye biliyor. am Allahın izni ile ne İstanbul gitmyecek nede Türkiye bu çapulcuların eline kalıp düşmana geçmeyecek. DEVAMMMMMMM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BÜYÜK TÜRKİYEM.---Soru 2019-02-27 17:50:05 @cehalet

Sen demi soyguncular cetesindesin?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BÜYÜK TÜRKİYEM. 2019-02-27 17:49:18 @cehalet

Sen demi soyguncular cetesindesin?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BÜYÜK TÜRKİYEM. 2019-02-27 17:26:14 @cehalet

İstanbul düşerse İkidar gider. ikidar giderse Türkiye gider. bunu İstanbulda biliyor bunu tüm Türkiye biliyor. am Allahın izni ile ne İstanbul gitmyecek nede Türkiye bu çapulcuların eline kalıp düşmana geçmeyecek. DEVAMMMMMMM

Beğenmedim! (10)
Avatar
Ülkücü 2019-02-27 17:22:20

Millet akp den kurtulma derdinde bu sol peşinde .Ortamı bozma salak adam.SEn sol kimlik peşinde koşarsan sana oy vermem.Yahu bunlar vAllahi akp nin değirmenine su taşıyor.

Avatar
Ülkücü 2019-02-27 17:36:30

Murat bey sus ne olur.Biz akp yi indirmeye çalışırken maydanoz gibi lafa girme.Sen sol dersen ben sana oy vermem vAllahi.Solun oyu akp yi indirmeye yetmez iken bunu ortaya atman bir provakatörlüktür.Yahu bunlar zamanlamayı nasıl yapıyor anlamadım.Salak adam vAllahi

Avatar
Bar-las 2019-02-27 16:59:22

Teyonun seçimle gideceğini düşünmek, en masum söylemle- saflıktır! Bu MEGALOMAN demokrasi lafını ağzından düşürmedinğine bakmayın. Demokrasinin "D" den anlamaz. Kendi ailesi içinde demokrasi olmayan bir şahsın koca bir ülkede demokrasiyi tesis edip koruması, tabiri caizse namümkün.

Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-27 17:18:45

HALK ARTIK YALANDAN VE TALANDAN USANDI ISTANBULU YASANIR BIR KENT YAPACAK OLAN IMAMOGLU DIYOR ISTE ONUN ICIN HER SECIMDE BANGIR BANGIR ANKETLERI ELLERINE BAYRAK EDIP TV TV GEZENLER ZATEN ANKETLERDE BUNU SOYLUYOR DIYENLER ANKETLERE INANMAMAYA BASLAMIS BATAN GEMIYI ILK FARELER YER EDER HALK EVINE PISIRMEK ICIN LAF DEGIL DOMATES BIBER PATLICAN ODA YETMEZSE DOMATES SALCASI GOTURUYOR ELEKTRIGIN ISIGINDA ISKI SUYUYLA DOGALGAZLA YEMEK PISIRIYOR ANLIYORSUN DEGILMI ISTE OYUN RENGINI BELIRLEYECEK OLAN KAPI KAPI GEZSENDE BAGIRIP CAGIRSANDA DINLEYEN YOK BU MILLET BIR GUNDE IKTIDAR OLAN ANASOL ANAP DSP VE MHP YI BARAK ALTI ETMISTI SABAH GAZETESI YAZARI 2 NISANDA DOLARIN 11 LIRA OLACAGI SPEKILASYONUNU IMF NIN BILE KURTARAMAYACAGINI GUYA ERDOGANIN AILESIYLE UCAGA ATLAYIP KACACAGI SPEKULASYONUNU YAZMIS NIYE YAZMA IHTIYACI DUYMUSKI MADEMA HER SEY SUT LIMAN OYLE DEGILMI

Avatar