banner87

İşte AKP'de başvuru yapan aday adayı sayısı

AKP'de başvuru yapan aday adayı sayısı belli oldu

İşte AKP'de başvuru yapan aday adayı sayısı

AKP'de başvuru yapan aday adayı sayısı belli oldu

17 Kasım 2018 Cumartesi 18:41
İşte AKP'de başvuru yapan aday adayı sayısı

AKP'de belediye başkan aday adaylığı için 7 bin 180 kişi başvuru yaptı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
evet beyler 7180 adet yeni hırsızınız 2018-11-17 23:40:41

olucak daha çok çalışıp yeni hırsızları doyurmak vatandaşın asli görevidir.yada kafalarına sıkıp arkaya dahi bakmamak en iyisi

Avatar
gözcü 2018-11-18 09:00:35

"İsrail, Kürtlere gerilla eğitimi verip, Türkiye’yi tehdit eden açıklamalar yaparken, Türkiye aynı günlerde İsrail’e, egemenlik haklarından ödün veren sıradışı haklar tanıyordu. İsrail bir süre önce, Türk Hükümeti’nden; 'Türkiye’ye turist olarak giden İsrail vatandaşlarını korumak için', Türk havaalanlarında 'silahlı MOSSAD elemanlarının' görev yapması için izin istemişti. İsrail’i eleştiriyor görünse de 59. AKP Hükümeti, bu istemi kabul etti ve 157 MOSSAD elemanının; İstanbul, Antalya ve Dalaman başta olmak üzere, silahlı olarak havaalanlarında 'çalışmasına' izin verdi. Türk Dışişleri Bakanlığı, 18 Haziran’da, 'İsrailli güvenlik güçlerinin yalnızca havaalanları içinde 'görev yapacağını', havalimanları dışında 'görev' yapmalarının sözkonusu olmadığını açıkladı...22 Haziran’da gazetelerde İsrail-Türkiye ilişkileriyle ilgili başka bir haber daha vardı. Haberde, Türkiye ile İsrail’in 'ortak cephane, techizat ve harp sistemleri depoları kurma arayışında' olduğu yazılmıştı. Arayışa göre, 'i

Avatar
MOSSAD AKP'NİN RUHUNDA GİZLİDİR 2018-11-18 08:50:32

MOSSAD AKP'NİN RUHUNDA GİZLİDİR yazisi

http://www.ortadogugazetesi.net/haber.php?id=40323

Avatar
157 MOSSAD elemanının; İstanbul, Antalya ve Dalama 2018-11-18 09:02:47

İsrail bir süre önce, Türk Hükümetinden; 'Türkiyeye turist olarak giden İsrail vatandaşlarını korumak için', Türk havaalanlarında 'silahlı MOSSAD elemanlarının' görev yapması için izin istemişti. İsraili eleştiriyor görünse de 59. AKP Hükümeti, bu istemi kabul etti ve 157 MOSSAD elemanının; İstanbul, Antalya ve Dalaman başta olmak üzere, silahlı olarak havaalanlarında 'çalışmasına' izin verdi. Türk Dışişleri Bakanlığı, 18 Haziranda, 'İsrailli güvenlik güçlerinin yalnızca havaalanları içinde 'görev yapacağını', havalimanları dışında 'görev' yapmalarının sözkonusu olmadığını açıkladı...

Avatar
Kara Fatma 2018-11-18 14:03:33

Bacımızın dediği gibi, Tanrı dağı kadar Türk ve Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Emperyalistlerin pranga vuramadığı biz Türkleri araplaştırma çalışmayın. Bizleri Allah(cc) ile aldatmayın.

Avatar
Tevfik Fikret ( Han-i Yağma ) 2018-11-18 14:05:09

Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır;  Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır!  Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?  Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir!  Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray, Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay;  Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar Gurur-ı ihtişamı var, sürur-ı intikaamı var. Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar. Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini.  Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak!  Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak!  Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak, Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Avatar
Kara Fatma 2018-11-18 14:11:50

İstanbul Üsküdar Kirazlıtepe Mahallesi’ndeki Esentepe Caminin yıkım kararı tartışma yaratmıştı. Yıkıma mahalleli ve imam karşı çıkmıştı. Caminin imamı, mahalle halkını direnişe çağırmıştı. AKP'li Üsküdar Belediyesi tepkilere rağmen tarihi caminin yıkımından geri adım atmamıştı. Yıkımda; Mustafa Kemal Atatürk'ün fotoğrafları, İstiklal Marşı dizeleri ve Kuran'ı Kerim'in paramparça edildiği ve yerlere atıldığı fark edildi.

Avatar
Hatay iskenderun aday adaylarına bakı 2018-11-18 14:34:11

İlçe başkanını Akp içinde sevmiyor. Öküz gibi oturuyor odasına gelen korkuyor diye dalga geçiyorlar belediye başkanları seyfi beye hırsız diyiyorlar.aday adaylarının biri edenin koç holdingde çalışmış,diğeri profil Demir satar Mardinli yanına almış Osmanlı ocak başkanını garson gibi gezdiriyorlar bel hasıl Koç'tan çalışan koç Atatürkçü dür. Sen menfaat için alpden girmişsin pas Demirci seninde tipin ve tahsilin yeterli değil yöneticilik yapamazsın .boşuna uğraşmayın CHP alacak birde belediye meclisine ilk kul mezunu iki kelimeyi konuşmayan adamları almayın