İşte AKP'nin aday listesinde yer alamayan isimler

AKP'nin 24 Haziran seçimi için Yüksek Seçim Kurulu'na teslim ettiği milletvekili aday listesinde mevcut milletvekillerinden 149 isim yer bulamadı. Bu isimler arasında Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Maliye Bakanı Naci Ağbal, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, AB Bakanı Ömer Çelik ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü de var. Ayrıca aday aday olduğunu açıklayan İbrahim Tatlıses de aday listesinde yer almadı.

İşte AKP'nin aday listesinde yer alamayan isimler

AKP'nin 24 Haziran seçimi için Yüksek Seçim Kurulu'na teslim ettiği milletvekili aday listesinde mevcut milletvekillerinden 149 isim yer bulamadı. Bu isimler arasında Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Maliye Bakanı Naci Ağbal, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, AB Bakanı Ömer Çelik ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü de var. Ayrıca aday aday olduğunu açıklayan İbrahim Tatlıses de aday listesinde yer almadı.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 17:37
İşte AKP'nin aday listesinde yer alamayan isimler

AKP'nin aday gösterilmeyen isimlerden bazılarını cumhurbaşkanı yardımcısı ve bakan olarak değerlendirebileceği, bazılarının da yerel seçimlerde belediye başkanı adayı gösterilebileceği belirtilmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 18:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE ☪ ☪ ☪ 2018-05-21 17:47:06

.

Avatar
Varsa yoksa M.V. kesin listeleri? 2018-05-21 17:54:47

$ saat başı bir tık yukarı gidiyor ve tv.lerin gündeminde bile değil..

Misafir Avatar
yakinda 6 olursa 2018-05-21 18:08:48 @Varsa yoksa M.V. kesin listeleri?

sasirmam

Beğenmedim! (0)
Avatar
bizans entrikalari 2018-05-21 18:36:41

en yagcilar liste disi. Nihat Zeybekci ekonomiden ve dövizden hapse atilabilir, birileri kandirildim diyebilir.

Avatar
DOLAR 2018-05-21 21:29:15

dolar i birak türkiye 400 milyar dis borcu ödemeyecek durumda .durum vahim .akp nin türkiyeye buda giderken kazzigi olacak .

Misafir Avatar
imf ye borc bitti deyip ovunduler 2018-05-21 23:09:01 @DOLAR

milli varliklarimizi zaten 60 mi 70 mi milyara sattilar imf ye borc ne kadardiki 20 milyon mu milyarmi ne
tefeciye tufeciye yaptiklari borc 400 milyar dolarindan fazla imf ye borc odendi hikayesi palavra

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
400 milyar dan fazladir 2018-05-21 23:06:35 @DOLAR

akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-05-22 03:43:12

listede fetocular ve hırsızların akrabaları varmı yokmu önemli olan bu tatlıyıda tatlı tatlı yemişler

Avatar
misafir 2018-05-21 20:27:54

Tam isabet olmus.keske AKP nin yaptigini CHP de yapabilseydi.

Avatar
58 2018-05-21 21:00:59

ya Mehmet simsek gitmeden once su emanet verdiginiz 450 ton altini ingiltereden gitirseydiniz daha iyi olurdu

Misafir Avatar
he ya 2018-05-21 23:05:19 @58

450 ton altinimiz ingiltereye tatilemi gitti ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp 2018-05-21 21:27:11

akp de fetöcüler sesiz sedasiz temizleniyor .fetö dolablarini aciga cikaran samil teyyar da aday gösterilmedi cünkü fetöcüleri erken ifsa etti simsek de gitti de ekonomide anlayanda YOK BÜYÜK IFLAS KAPIDA :KÜRESEL KIRIZDE GELEBILIR :