banner87
Flaş Haber
Kapat

İşte Bahçeli'nin A Takımı

MHP'de kurultayın ardından Başkanlık Divanı'na giren 7 isim belli oldu.

İşte Bahçeli'nin A Takımı

MHP'de kurultayın ardından Başkanlık Divanı'na giren 7 isim belli oldu.

24 Mart 2018 Cumartesi 15:18
İşte Bahçeli'nin A Takımı

Devlet Bahçeli'nin A Takımı'nda görev yapacak isimler şöyle: Yaşar Yıldırım, İzzet Ulvi Yontar, Fethi Yıldız, Sefer Aycan, Deniz Depboylu, Fatih Çetinkaya, Kamil Aydın.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.03.2018 15:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yolun sonu gözüküyor 2018-03-24 15:33:32

Yolun sonu göründü saltanat kayığına yapışın İYİ günlere

Avatar
İyi partiye oy vereceğiz. .Genckizlar 2018-03-24 16:48:55

İyi parti..başkası yok...

Avatar
YILDIRIM 2018-03-24 18:09:24

Lütfen; BİZ SUSUYORUZ, Sn BAHÇELİ KONUŞUYOR, CD - DVD - Videoları Hazırlanıp, Sn Bahçelinin, Sn Erdoğan için GEÇMİŞTE YAPTIĞI İLTİFATLAR' ı Halkımıza yeniden - Sürekli İZLETİLMELİDİR ! Halkımızın Unutmasına İzin Verilmemelidir ! İnanın AKP + MHP İTTİFAK = KOALİSYON dedikleri neymiş siz o zaman görün ! Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-03-24 18:11:13

Lütfen; BİZ SUSUYORUZ, Sn Erdoğan KONUŞUYOR, CD - DVD - Videoları Hazırlanıp, Sn Erdoğan’ ın Sn Bahçeli için GEÇMİŞTE YAPTIĞI İLTİFATLAR' ı Halkımıza yeniden - Sürekli İZLETİLMELİDİR ! Halkımızın Unutmasına İzin Verilmemelidir ! İnanın AKP + MHP İTTİFAK = KOALİSYON dedikleri neymiş siz o zaman görün ! Saygılarımla

Avatar
001 2018-03-25 00:14:06

bahçeli travestisi biz iyi partiye oy vericez yavşak senii

Avatar
bozkurt 2018-03-25 01:26:01

kim bu abiler partiyi akp lileştirecek uyum kadrosumu ?

Avatar
DEMOKRASI 2018-03-25 07:29:39

BU devlet bahçelıyı kım bezlıyor bunun aileside yok acaba