banner87

İşte CHP'de krize yol açan liste

CHP’de muhaliflerin seçim sonrası olağanüstü kurultay için topladığı listeye ulaşıldı. İllere göre imza dağılımının yer aldığı listede, 81 ilin 76’sında delegelerin kurultay yapılması için imza verdiği ortaya çıktı.

İşte CHP'de krize yol açan liste

CHP’de muhaliflerin seçim sonrası olağanüstü kurultay için topladığı listeye ulaşıldı. İllere göre imza dağılımının yer aldığı listede, 81 ilin 76’sında delegelerin kurultay yapılması için imza verdiği ortaya çıktı.

05 Ağustos 2018 Pazar 09:03
İşte CHP'de krize yol açan liste

Cumhuriyet Halk Partisi'nde (CHP), 24 Haziran seçimlerinin ardından CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce etrafında toplanarak olağanüstü kurultay talebinde bulunan muhaliflerle, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun yanında yer alan partililer arasındaki çatlak giderek büyüyor. Muhaliflerin kurultay için toplanan imzaları genel merkeze teslim etmesinin ardından başlayan tartışma devam ediyor. Muhalifler yeterli imzayı teslim ettiklerini, genel merkez ise tam tersini söylüyor. İmza sayısı genel merkeze göre 605, muhaliflere göre ise 622.

İLLERE GÖRE LİSTE

Sabah Gazetesi'nden Erhan Öztürk'ün haberine göre; Muhaliflerin imzaları teslim etmesinin ardından CHP Genel Merkezi'nde yapılan çalışmanın sonucunda imza veren delegelerin illere göre dağılımının listesi çıkarıldı. Ortaya çıkan listeye göre, 81 ilin 76'sında muhalifler kurultay için imza topladı. Sadece Kılıçdaroğlu'nun memleketi Tunceli'nin de aralarında bulunduğu Şırnak, Amasya, Çankırı, Sinop'tan imza veren olmadı.

Muharrem İnce'nin memleketi Yalova ile Sakarya, Manisa, Kilis, Aksaray, Bartın, Batman, Bilecik, Düzce ve Hakkari illerinde muhalifler tulum çıkardı. Listeye göre CHP'de 144 milletvekilinden 10 milletvekili ile 60 kişilik Parti Meclisi'nden 12 üye olağanüstü kurultayın toplanması için imza verdi. 15 kişilik Yüksek Disiplin Kurulu'ndan ise 4 üye olağanüstü kurultayın toplanmasını istedi.

ÜÇ BÜYÜK ŞEHİRDE TABLO

En fazla delegeyle kurultayın kaderini etkileme şansına sahip İstanbul, Ankara ve İzmir'deki tablo da ortaya çıktı. 7 ay önce yapılan kurultayda Kılıçdaroğlu'nun yanında ağırlıklı olarak saf tutan üç büyük şehirde bu kez genel merkezin büyük oranda fire vermesi dikkat çekti.

171 delegenin bulunduğu İstanbul'da kurultay toplanması için 71 delege imza verirken, Trabzon'da 11 delegenin 10'u, Konya'da 27 delegenin 20'si, Kocaeli'nde 22 delegenin 14'ü, Ardahan'da 4 delegenin 3'ü, Samsun'da 17 delegenin 14'ü, Bursa'da 35 delegenin 22'si, Denizli'de 14 delegenin 13'ü, Diyarbakır'da 22 delegenin 15'i, Adana'da 25 delegenin 9'u kurultay için imza verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.08.2018 14:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
S İ Y O N İ Z M 2018-08-07 17:15:19

.

Misafir Avatar
ÇÜKÜMİSTAN MAĞDURU 2018-08-10 02:25:46 @S İ Y O N İ Z M

KARADENİZ'İMİZİN YÜCE DAĞLARININ SAHİL VE SU REJİMİNİ DEĞİŞTİRİP ! CENNETİMİZİN ''A'' SINA KOYAN ! TÜM VATANHAİNİ-KIROLARIN 777 SÜLÂLESİNİN AQ !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ihanetçiler toplanma merkezi olmuş. 2018-08-09 09:38:42 @S İ Y O N İ Z M

Bunların hayatı sahtekarlık. Erdoğanada iftira etmişlerdi sahte banka dekontları ile. vebalı bunları boğacak. kendi kendilerini yiyecek bunlar. bunların yatacak yerleri yok. ülkede nice namuslu vicdanlı vatansever vatan evlatlarına ihanet ettiler iftira ettiler.

Beğenmedim! (30)
Avatar
Ossmann 2018-08-05 12:15:24

CHP nin adi degismis, ###..Düzenin düzmece muhalefeti ..###! Biraz önce Sol gazetesinde okudum, malesef chp yi cok iyi tanimlayan adlandirma!

Misafir Avatar
Ossmann 2018-08-05 13:16:17 @Ossmann

ahlak yoksunlarina cevap yok!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Ossmann x----sende TOPsun len 2018-08-05 13:12:26 @Ossmann

: @Ossmann x-----------yavşak ossman kimden yanasın le sen?

Beğenmedim! (16)
Avatar
Mustafa 2018-08-05 20:31:46

Atatürk mezardan çıksa öne baykalın fişini çeker sonra kılışdarı bi güzel şamarlar sonra incenin ağzına ve malum olanyerine bi bant çeker sonra bütün chpli belediye ve kokonzlı yiyiciletini bu ülkeden kovurdı herhalde, bune lan mahalle yanıyor orospu saçını tarıyor

Avatar
Vatandaş 2018-08-05 11:43:34

Ha gayret BATIRMAYA az kaldı.El ele verin batırın partiyi.

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-08-09 14:54:15 @Vatandaş

siktir pezevenk!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ıt: @Vatandaş x---ne diyosun len 2018-08-09 09:41:25 @Vatandaş

ıt: @Vatandaş x----------------ulan manyak ne batırması . bırak partiyi kurtasrınlar. chp zaten batmış. yıllardır ihanetçiler, ajanlar hainler yönetiyor chp yi. chp ülkeye yıllardır zat-rara veriyor. bırak batsın gitsin chp de kurtulsun ülkede. chp de bir tane tek bir tane ne Atatürkçü var nede bir tek vatansever. hepsi AJAN.. Hepsi ihanetçi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
CHP Kılıçtaroğlunun malı deyil 2018-08-05 09:39:36

Bu ne utanmazlık Bu ne Saygısızlık.Secmen de delegede Seni istemiyor.10 yıldır Akapeyi zirveye taşıdın hala neyin inadı.defol git be adam

Misafir Avatar
hakkı 2018-08-05 16:30:12 @CHP Kılıçtaroğlunun malı deyil

Ulan şerefsiz utanmadan kk savunuyorsun. K.k apdullah gülü aday gösterseydi oy verecekmiydin adi alevi yobazı seni. Muharrem ince sunni de apdullah gül alevi mi!

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
CHP Kılıçtaroğlunun malı deyil x:::::::::::::::DAN 2018-08-05 13:10:29 @CHP Kılıçtaroğlunun malı deyil

Ulan şerefsizler Kılıçdaroğlu ne yaptı size?
iktidar olduda işmi vemedi? seçime kadar chp de yediniz içtiniz harçlıklarınızı fazlasıyla aldınız. şimdi size daha fazlamı veriyor Muhrreminiz? şerefsizler. ulan siktirin gidin sahtekarla günlerce yalandan imza sayısı yok 670 oldu yok bine dayandı yaygara yaptınız sizi sahtekarlar.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
2 si de sahtekar 2018-08-05 13:07:38 @CHP Kılıçtaroğlunun malı deyil

BU İKİ ADAM ANA MUHALEFET PARTİSİ BAŞKANI ADAYI VE TÜRKİYEYİ YÖNETMEYE ADAY!!!! BAKIYORUZKİ 2 Sİ DE SAHTEKAR. İKİSİDE DÜZENBAZ, İKİSİDE YALANCI. BUNLARA DEĞİL ÜLKE VALLAHİ BİR DÜKKAN TESLİM EDİLMEZ.

Beğenmedim! (6)
Avatar
texas 2018-08-05 13:21:42

Allah ikinizinde belasini versin ulke elden gitmis irkcilar dinci fasist yobazlar ülkeyi istedigi gibi yönetiyor hak yok hukuk yok demokrasi yok bunlarda yok ben illaide ben chp nin basina geciyeyim tek dertleri bu sahtekarlar

Avatar
Deniz 2018-08-05 10:04:36

Ne kadar körmüşüm bu kemal oy vermişim bana yazıklar olsun birdaha oy verirsem oy elim kurusun.

Avatar
Osman Aydin 2018-08-05 12:17:30

Hic birşey olmamış gibi devam edilemez.Kurultay toplanmaki.