banner87

İşte CHP'nin seçim vaatleri

Hükümetin seçim paketini açıklamasının ardından gözler muhalefete çevrildi. CHP’nin seçim vaatleri de yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun hazırlanması talimatını verdiği seçim bildirgesinde ekonomiye dair şu vaatlerin yer alacağı öğrenildi

İşte CHP'nin seçim vaatleri

Hükümetin seçim paketini açıklamasının ardından gözler muhalefete çevrildi. CHP’nin seçim vaatleri de yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun hazırlanması talimatını verdiği seçim bildirgesinde ekonomiye dair şu vaatlerin yer alacağı öğrenildi

02 Mayıs 2018 Çarşamba 15:21
İşte CHP'nin seçim vaatleri

ASGARİ ÜCRET: Kesin rakam netleşmemekle birlikte asgari ücretin net olarak 2 bin 200 liraya çıkarılacağı vaadiyle seçmenin karşısına çıkması bekleniyor. CHP, asgari ücretin, her yıl, enflasyon farkı ve ekonomik iyileşmeye bağlı olarak artırılacağı sözünü de verecek.

KADRO SÖZÜ: Tüm taşeron işçilerin kadrolu yapılması vaadi de seçim bildirgesinde yerini alacak. CHP, kamuda çalışan taşeronlara kadro vaat edecek. 

AİLE SİGORTASI: Aile sigortası uygulamasıyla mevcut sosyal yardımları iki katına çıkarmayı planlayan CHP’nin, aile sigortası kapsamında hiçbir hanenin gelirinin bin liranın altına düşmeyeceği vaadinde bulunacağı öğrenildi. 

ÇİFTÇİYE MAZOT: Geçici tarım işçilerinin sosyal güvenliği devlet tarafından sağlanacak. Çiftçi mazotu 2.50 TL’ye satın alacak. Orman köylülerinin Genel Sağlık Sigortası primleri karşılanacak. 

ÜNİVERSİTELİYE BURS: Maddi sıkıntıda olan üniversite öğrencilerine karşılıksız eğitim bursu verilecek. İhtiyacı olan tüm gençlere, ücretsiz yurt ve ulaşım imkânı sağlanacak. 

İNTİBAK YASASI: Emekliler, ramazan ve kurban bayramlarında birer maaş ikramiye alacak. Emeklilerden muayene ve ilaç katılım payı alınmayacak. Emekliler arasındaki eşitsizliği giderecek İntibak Yasası derhal çıkarılacak. 

KREDİ FAİZLERİ MÜJDESİ: Kredi kartı ve tüketici kredisi borçlarında faizlerin yüzde 80’inin silinmesine dönük düzenleme yapılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.05.2018 16:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A 2018-05-02 15:55:05

Kaynak: akp nin yandaşına verdiği parayı geri al bütün yukardaki sayılanları rahatlıkla yapabilirsin.

Misafir Avatar
eyyy bahceli 2018-05-09 05:29:02 @A

bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce kime inanmaliyim neye inanmaliyim ??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydi dostlar 2018-05-09 05:25:05 @A

demokratik bir yarış için Doğu Perinçek ve Vecdet Öze imza desteği verelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:24:37 @A

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:23:56 @A

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil seffaf olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:02:40 @A

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ !
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:01:47 @A

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ !
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 22:55:51 @A

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
didi: BANA NİNEYİ BULUN ! OYUM NİNEYE ! 2018-05-05 23:39:33 @A

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bomba iddia 2018-05-04 01:08:17 @A

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bomba-iddia-akp-kazdigi-cukura-dusebilir-h91013.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma 2018-05-04 00:57:44 @A

https://odatv.com/profesor-halacoglu-erdoganin-pesini-birakmiyor-02051838.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞİİR OKUDUĞU İÇİN DEGİL BÖLÜCÜLÜKTEN YATTI 2018-05-03 12:38:29 @A

https://www.youtube.com/watch?v=_qFVLoqyXuA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vayy 2018-05-03 12:36:14 @A

NAMIK KEMAL ZEYBEK; BOP VE AKP'NİN ROLÜ 3 8 2012 CUMA
https://www.youtube.com/watch?v=SRjXWxZjLx8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu. 2018-05-03 12:31:56 @A

https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partisi chp den 2018-05-03 11:43:28 @A

oy koparamaz baska kapiya gidin ayrica kilicdaroglu bop esbaskani degilki

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
pirincek olmaz 2018-05-03 11:42:09 @A

asla olmaz bosuna yirtinmayin chp kazanacak

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
PERİNÇEK diyoki 2018-05-03 09:23:00 @A

Cumhurbaşkanlığı seçimi için adaylığını açıklayan Doğu Perinçek, CHP'ye ABD ve FETÖ'den gelen talimat ile ittifakta yer alamadıklarını söyledi.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
devlet iş chp yürüyüş yapıyor. 2018-05-03 09:05:08 @A

CHP VE YANDAŞLARI TÜM MUHALEFETİN TÜM DİPLOMALILARINI TOPLASANIZ. BİR MARMARAY I DÜŞÜNEBİLİRLERMİYDİ? BİR OSMANGAZİ köprüsünü düşüne bilirlermiydi? bir AVRASYA TUNELİ ni düşüne birlermiydi? birde tüm Türkiyenin illerine bölünmüş yol yapmayı düşüne bilirlermiydi? uzaya uydu göndermeyi, 3,5 G yi 4,5 G yi hayel ede bilirlermiydi? ŞEHİR HASTANELERİNİ HAYEL EDEBİLİRLERMİYDİ?
HAYIRRR. eee, bunların hepsini TAYYİP ERDOĞAN DÜŞÜNDÜ VE YAPTI. daha ne zırvalıyorsunuz lenn.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-05-03 02:22:16 @A

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-03 01:53:28 @A

millet akp den bikti eti samani ithal ediyoruz akp yatciya katciya farkli mazot fiyati uyguladi
milli varliklarimizi akp satti satti ne varsa satti satiyor
akp 1 tane fabrika kurdumu ???? yoooo
millet borc icinde et yiyemiyor akp ise israfda sinir tanimiyor kislik saray yetmedi yazlik saray kac tane ucak araba filosu koruma ordusu say say bitmez basbakana ortulu odenek cumhurbaskanina ortulu odenek denetleyen yok cumhurbaskani sorumsuzken ortulu odenek aliyor yea babam yea dunyanin neresinde bu tarz uygulama varki ??? yetti gari akp ye oy yokkkkkkk

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-03 01:48:39 @A

chp kazanacak

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ege 2018-05-02 19:11:11 @A

DİKKAT 16 Yıl önce yanı 2001 yılındaki Türkiye krizinde AKP yerine CHP iktidar olsaydı ., bu gün Türkiye ne durumda olurdu?
Vicdan sahipleri doğruyu söylesin. Bu yapılmış olan yatırımlar yapılırmıydı?
İMF nin borcu ödenirmiydi yoksa bu gün İMF ye borcumuz 200 milayr dolarmı olmuştu? g doğu ve doğuda pkk kurtarılmış bölgeler ilan etmişti onlar yine temizlenmişmiydi yoksa doğu ve g doğu eldenmi gitmişti?
Kardşler CHP MARMARAYI HAYEL EDEMEZDİ, OSMAN GAZİ KÖPRÜSÜNÜ HAYEL EDMEZDİ, AVRSYA TUNELİNİ 3. HAVA LİMANINI HAYEL EDMZDİ. Türkiyenin bütün illerine bölünmüş yolları, bunca üniversiteleri yatımları hastaneleri chp hayel bile edmezdi. KARDEŞLER BU ÜLKE EMİN ELLERDE TERCİHİMİZ YİNE AKP OLACAK . kalkınmaya devam, büyümeye devam.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
güzel söz 2018-05-02 18:33:24 @A

BATAN GEMİNİN MALLARINIMI DAĞITIYOR YALANCI İŞBİLMEZ?

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
koMİNİK kılıçdaroğlu 2018-05-02 18:32:17 @A

Önce aç aç aç, açıkla açıkla olmadı. şimdide at kemal at , AT keMAL . yalancı, iftiracı, sözünü sazını bilmez bu adamı chp nin başına Türkiyenin başına bela edenin Allah belasını versin.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 15:28:52

Bay Kemal demokrasi dersi vermeye devam ediyor. İktidar ve yancısının ayarları bozuldu Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umudunu yitirmedi

Misafir Avatar
kukla kemo ya 2018-05-02 16:48:55 @Vatandaş

Kukla kemal artistik poz veriyor. ulan senin ne mal olduğunu bilmeyenmi var.

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
can_ali 2018-05-02 16:44:24 @Vatandaş

vatandaş adlı yorumcu haksızlıkla haksızın yanında oluyorsun. senin yerinde olmayı asla istemezdim biliyormusun. ?

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
evet 2018-05-02 16:43:24 @Vatandaş

AYNASI İşidir kişinin lafa bakılmaz . SSK yı batıran deli şimdide Türkiyeyi batırmayı aklına koymuş. bu deliye fırsat vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
HADİ YALANCI SENİ. 2018-05-02 16:40:25 @Vatandaş

BATAN GEMİNİN MALLARINIMI DAĞITIYOR YALANCI İŞBİLMEZ?

Beğenmedim! (19)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 15:44:06

İktidar hemen kopya çeker paketin içine dahil eder Haaa aklıma gelmişken galiba 2007 yılında iktidarın kaldırdığı refah payını kamu çalışanlarına ve emekliliklerine vermeyi unutmayın

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 16:24:54

DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN, KANMAYAN, KANDIRILMAYAN VE KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANINI İSTİYORUZ

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 15:48:51

Kamu çalışanı işçi, memurlarını ve emekliliklerini de unutmayın. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 16:26:32

Yürü bre Bay Kemal iktidar ve yancısına demokrasi dersi vermeye devam ediyor duvara tosladılar çirkefleşiyorlar Kutsanmış Adam koltuk sallanıyor sallanıyor saltanat kayığı su alıyor

Avatar
Ali 2018-05-02 16:49:44

Kemal bey bunları vaat ediyorsa elbette karşılığı vardır yorumlara bakıyorum da panik içindeler zavallılar

Avatar
BAY KEMAL 2018-05-02 16:19:45

vaatleri vermesi harika çünkü devlet için zararsız böcektir kendisi...

Misafir Avatar
tamam 2018-05-02 19:12:43 @BAY KEMAL

bay değil bayılmış, bayıltan kemal. bu adam siyasi bir virüstür. topluma şiddetli ahlaksızlık bulaştırıyor.

Beğenmedim! (6)