İşte İzmir adayının açıklanacağı tarih

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, merakla beklenen İzmir adayının açıklanacağı tarihi verdi...

İşte İzmir adayının açıklanacağı tarih

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, merakla beklenen İzmir adayının açıklanacağı tarihi verdi...

10 Ocak 2019 Perşembe 09:12
İşte İzmir adayının açıklanacağı tarih

YURT

Yerel seçim öncesinde Parti Meclisi (PM) toplantısı yaparak adayları belirleyen CHP illeri ve ilçeleri açıklamaya devam ediyor.

Gözlerin çevrildiği CHP Genel Merkezi’nde İzmir için tarih netleşiyor.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis’te bir grup gazetecinin sorularını yanıtladı. 

İZMİR ADAYI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?

Kılıçdaroğlu, merakla beklenen İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayının ne zaman açıklanacağı sorusuna ise, “Kısa sürede herhalde hallederiz. İzmir ve İstanbul’un ilçeleri gibi yerlerin büyük kısmını ayın ortasında sonlandırırız. Önümüzdeki Parti Meclisi’nde çıkabilir” yanıtı verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 12:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 09:40:46

İYİ Parti ve CHP ince eleyip sık dokuması ve partiler arası paslaşması iyi idare ediyorlar. Vatandaşın umutlanmasın sebep oluyor. Seçim için güzel hazırlanıyorlar.

Misafir Avatar
adam resmen şovmen yav 2019-01-10 18:43:46 @Kara Fatma

KIlıçdaroğlu siyasetten öte acayip bir şovmen :-)
adamı sirk e koy inanın seyircisi olur. komedi herif. kişilik zaten son sıralarda. işi gücü ya hakret eder yada komiklik eder. birde yalanları var ooooo pinokyooo. kısaca bundan bi cacık olmazzzz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seyretmek bedava 2019-01-10 15:25:17 @Kara Fatma

MAL a bakmak bedavai haine bakmak bedava, zalime bakmak bedava. bu adam ülkemize çok pahalıya mal oluyor!!! bu chpden kurtulmamız lazım ki kalkınmaya devam edelim.. bu chp PRANGASINDAN kurtulmak için 31 Mart fırsattır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ve Yunan aşkı OKU LÜTFENNN. 2019-01-10 14:50:34 @Kara Fatma

YUNANCA VE BULGARCA AFİŞLER HAZIRLATTI Gürkan, yeni yıl öncesi "2019 dünyaya barış ve mutluluk getirsin" mesajını Yunanca ve Bulgarca da hazırlattı. Bu çok dilli kutlama afişleri Saraçlar Caddesi'ne asıldı. Afişlerden Yunanca yazılı olanda Edirne isminin "Adrianoupolis" olarak yer alması tepki çekti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bundan sonra KK ya MAL demek yok 2019-01-10 14:21:28 @Kara Fatma

CHP de KK nın kaybettiği tazminatları ödemesi için Milletvekilleri beşer bin verecekmiş. chp 141 adet MAL var. KK ya bundan sonra MALLARIN başı diyelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2019-01-10 14:19:56 @Kara Fatma

CHP ve İYİ parti Türkiyenin önünde PRANGADIR. Türkiyeyi engellemek isteyen faşist güçlerin temsilcileridir. CHP ve İYİ partiyi sandığa gömmezsek iç işlerimize tekrar IMF karışacak, Yahudi karışacak., Fetö hortlayacak, PKK eşkiyaları tekrar cırıt atacak . ona göre vatanımıza sahip çıkalım kardeşlerim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ağam bizimle oyni 2019-01-10 11:04:53 @Kara Fatma

Erdoğan, Çevre ve Şehircilik Bakanına da seslenerek, Kimsenin gözünün yaşına bakmayacaksın, yıkmaksa yıkacağız. Bu müsaadeye önceden almışsa, yapacak bir şeyimiz yok, hukuken bitirmişler bu işi. Ama böyle bir şey olmamışsa kesinlikle bitireceğiz” ifadelerini kullandı. ne demek yapacak bir şeyimiz yok yani Allah affetsin gibi bir şeymi ozamanda o müsadeyi verenleri mahkemeye vereceksin .iş işten geçmiş her şeyi yapmışlar sonra geçmişi sil bundan sonra yeter gari işin bokunu çıkardınız artık müsade yok anlamına gelir abiler bu iş.son pişmanlık neye yarar herkesin .....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-10 09:41:04

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 09:42:17

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
HE HE HE HE 2019-01-10 11:30:00

31 Mart seçimlerine kısa bir zaman kala CHP'li adaylar çalışmalarına hız verdi. CHP'nin Uşak Belediye başkan adayı Asım Kalelioğlu, seçim çalışmaları kapsamında Uşak'ta vatandaşlara kömür dağıtmaya başladı. CHP'li Kalelioğlu'nun afişlerinin asılı olduğu kömür yüklü kamyon şehrin sokaklarında dolaşmaya başladı. Yıllardır AK Parti'ye 'Kömür-makarna ile oy alıyor' suçlaması yapan CHP'nin kömür dağıtma çalışması yapması vatandaşlar tarafından tepki topladı.

Avatar
Kahraman Aslan 2019-01-10 10:15:09

Yeter Artık kına geldi neden hala izmir B.başkan adayı acıklanmır?Yoksa Parti Ağaları ağır mı basıyor,secim geldi daha başkan belli değil bunun adı tutarsızlıktır.

Avatar
Gunther 2019-01-10 11:34:57

CHP, Izmir lilerin gosterecegimiz her adayi garanti secer diye dusunmesin. Gosterilecek aday Sn. Buyukersen gibi basarili olursa, ilk secimde iktidar yolunu acir.