İşte Meral Akşner'in yeni kuracağı partinin parolası

Meral Akşener’in kuracağı partinin adı, kurucuları, genel idare kurulu ve başkanlık divanı üyeleri, 25 Ekim’de Ankara’da açıklanacak. Partinin söylemini “milliyetçilik” değil “vatanseverlik” oluşturacak.

İşte Meral Akşner'in yeni kuracağı partinin parolası

Meral Akşener’in kuracağı partinin adı, kurucuları, genel idare kurulu ve başkanlık divanı üyeleri, 25 Ekim’de Ankara’da açıklanacak. Partinin söylemini “milliyetçilik” değil “vatanseverlik” oluşturacak.

16 Ekim 2017 Pazartesi 08:25
İşte Meral Akşner'in yeni kuracağı partinin parolası

Meral Akşener’in kuracağı yeni partinin adı, kurucular kurulu, genel idare kurulu ve başkanlık divanı üyeleleri, 25 Ekim’de Ankara Nâzım Hikmet Kongre Salonu’nda düzenlenecek toplantıyla açıklanacak. Yeni partinin söylemini ise “milliyetçilik” yerine “vatansever ve vatanperver” ifadeleri oluşturacak.

Cumhuriyet’in edindiği bilgiye göre Akşener ve partisinin ilk hedefi “Cumhurbaşkanlığı seçimleri” olacak. Yerel seçimlerin Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden önce yapılması durumunda ise Akşener, öncelikle belediye başkan adayları üzerinde çalışacak. Bu kapsamda, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu her ne kadar bir önceki yerel seçimlerde CHP’den Ankara Büyükşehir Belediye başkan adayı olan Mansur Yavaş için “Ankara’da Mansur Bey siyasette önemli bir figür. Onunla arada bir konuşuyorum. Partiye üyeliğini yapmadı ama bizim kesimde de sevilen bir isim” açıklamasını yapsa da Akşener’in de “Ankara için Yavaş’ı aday gösterebileceği” kulislerde konuşuluyor. Zira Yavaş’ın, Akşener’in yeni partisinin “kurucular kurulunda yer alacağı” da konuşulmuştu. Akşener’in öncelikli hedefini de “parti örgütlenmeleri” üzerine kurduğu, mevcut milletvekillerinden transferler için “özel bir çaba harcamayacağı” da öğrenildi.

Ankara Nâzım Hikmet Kongre Salonu’nda, 25 Ekim’de yeni partinin kurucular kurulunun, genel idare kurulunun ve başkanlık divanı üyelerinin açıklanacağına dikkat çekilirken, “MHP’den istifa edenlerin de içinde yer alacağı” parti için “milliyetçilik” ifadesi yerine “vatanseverlik ve vatanperverlik” söyleminin benimseneceğine vurgu yapılıyor. Bu söylemdeki amaç ise “her kesimden vatandaşın yeni partiye katılımını sağlamak.” Bu kapsamda da Akşener’in yelpazeyi geniş tutarak, gerek daha önce farklı partilerde görev yapan isimler gerekse bugüne kadar siyasette hiç yer almayan isimleri kadrosuna dahil ettiği belirtiliyor. Akşener ve ekibinin yaptırdığı çalışmalarda yeni partiyi “oransal olarak en fazla MHP tabanının, sayısal olaraksa en fazla AKP tabanının desteklediği” belirtiliyor. Buna göre, 1 Kasım genel seçimlerde MHP’ye oy verenlerin “yüzde 67’sinin kurulacak yeni partiye oy verebileceği” dile getiriliyor. Yeni partiyi çoğunlukla “büyükşehirlerdeki seçmenlerin desteklediği” de ileri sürülüyor.

Tüzük de hazır

Yeni partinin tüzüğü de hazır. Edinilen bilgiye göre, partinin tüzüğünde “milletvekili adaylarının önseçimle belirlenmesi” maddesi yer alıyor. Akşener ve ekibi, “Demokratik bir parti olması gerektiğine inandığımız için bu maddeyi ekledik” açıklamasını yaparken, partinin cinsiyet kotası ise yüzde 30 olarak belirlendi.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gülten kışlık 2017-10-16 08:36:29

gelde şu at hırsızı ve yalancıların askere gitmeyenlerin muayenelerini yeniden yaptırıpaskere gönderelim.

Misafir Avatar
Haklisin 2017-10-16 12:55:36 @gülten kışlık

Diplomasiz calisanlari da unutma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2017-10-16 12:45:21 @gülten kışlık

gümbür gümbür değil, kontrolsüz bir şekilde geliyor . UZAK DURUN.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
güldürmeyin insanı. 2017-10-16 12:20:24 @gülten kışlık

Milliyetçilik değilde vatanseverlik olacakmış! külahıma anlat, ABD ajanlığı olacak deseniz en doğrusunu demiş olursunuz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
milli tesbit 2017-10-16 12:07:13 @gülten kışlık

Akşenerin parolası; ABD arkamızda.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
yeşilırmak 2017-10-16 12:03:55 @gülten kışlık

parola şu, başkasına hırsız diyeceğiz biz malı götüreceğiz. ah bir iktidarın köşesinden tutabilsek! --İnşaAllah iktidarın köşesinden tutmak değil yanından bile geçemezsiniz. sizi gidi ABD işbirlikçileri.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bilirkişi 2017-10-16 10:07:45

Sağ ve sol kesinlikle sizin zihinlerinizdeki anlamlar değildir. Meral Akşener'in partisi merkezdir. Hm soldan, hem sağdan isimler toplayıp her yöne hitap ediyor. Cehalet ne kötü bir şey Allah kimsenin başına vermesin.

Misafir Avatar
bilirkişiye, cvp---- alimden 2017-10-16 12:06:04 @Bilirkişi

hem sağın hem solun çürüklerini içinde toplayan bir parti. gerçi solda sağlam yokda ama kafası karışıklar, leylalar nereye ne zaman nasıl gideceyini, ne yapacağını bilmeyenler gider gelir işte bunlar böyle.

Beğenmedim! (1)
Avatar
dostca 2017-10-16 08:43:55

sol nedir? bir bilen yok. hiç birşey değildir sol. sol sadece soyut bir şey ama cahiller onu sahipleniyor adeta tapıyorlar. halbuki sapıtıyorlar haberleri yok.

Avatar
sivas 2017-10-16 08:32:50

Akşener partisi SOL bir parti zihniyeti ile geliyor. yanı yine bölücülük, yine kardeş kavgası için.

Misafir Avatar
abdo 2017-10-16 09:37:08 @sivas

dargo.haklı...şaşırdık..beğenmedim.veridik..aslında BEĞENDİK..olmalı.
hatayı düzeltiyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
darko 2017-10-16 08:38:38 @sivas

hoşt sağcıda solcuda bu vatanın evladı değilmi sağcıda askerlik yaptı solcuda ama en ağır olanı ne biliyormusun Allah peygamber diyipte çocuğunu peygamber ocağına göndermeyen............ları var bu ülkede onları hangi kategoriye koydun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİYM..de MERAL HANIM 2017-10-16 09:34:01

MERAL hanım...ayın 25,inde açılış yaparken,,Allah adı ile başla..yani en azından bir defa BESMELE İLE BAŞLA..kıyamet kopmaz..seni yargılayan olursa önce kendisini yargılasın..(besmele çektin diye) yoksa SOL hikayeleri ile gelirsen kesinlikle oy vermeyiz..Mademki VATANDAŞLIK ruhu ile geliyorsun..her vatandaşın düşüncesinede saygı duymalısın..ALLAH ADI seni ve partini ve üyelerini ve oy verenleri asla sıkmamalıdır..

Misafir Avatar
söz altındır 2017-10-16 11:27:33 @BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİYM..de MERAL HANIM

tövbe tövbe şerli bir iş için , ülkeye ihanet için Allah cc nin ismini kimse kullanamaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ali 2017-10-16 13:01:17

NİYETLERİ BAĞIMLI TÜRKİYE
CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı ve Hatay Milletvekili Serkan Topal'ın Meclis görüşmelerinde gemi hakkında koydukları muhalefet şerhinin metnine ulaşıldı. Türkiye'nin süper güç olmasını engellemeye çalışan CHP'liler bu niyetlerini sorularında da açıkça ortaya koydu. TGC Anadolu'yla Hint ve Atlantik okyanuslarına kadar ulaşan binlerce kilometre öteye tabur düzeyinde asker sevk edilip amfibi harekâtlar yapılabileceği belirtilen metinde, "Uçak gemileri denizaşırı operasyonlarda kullanılır. Türkiye neden uçak gemisine ihtiyaç duyuyor? Denizaşırı operasyonlara girişme niyeti mi var?" soruları.

Avatar
ali 2017-10-16 13:05:13

Sol tarlayı da NATO-ABD (uzantısındaki Derin Devlet-Gladyo) ittifakı sürmüş.

Daha doğrusu, "sol alan"ı da NATO-ABD ittifakı kurmuş.

Rahmetli Uğur Mumcu, "silah kaçakçılığı"nı anlattığı kitabında, Türkiye'de terör olaylarında kullanılan silahların Belçika'dan geldiğini "belgeleriyle" ortaya koymuştu.

12 Eylül darbesinden sonra, bu silahları kullananlar (sol ve sağ terör grupları) ve temin edenler (mafya babaları) yargılandı. Ama mafya babalarına yol açan resmî görevliler herhangi bir kovuşturmaya uğramadı...

Neden?

Bu konular kurcalandığında, altından Belçika'yla (NATO'yla) iş tutan, daha doğrusu Gladyo'ya çalışan derin devlet elemanları çıkacaktı da, ondan...

Demek ki neymiş?