banner87

İYİ Parti çıta yükseltti: 'Yüzde 30'un üstü'

Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, “Benim iddiam şudur ki, kararsızların en az yarısı İYİ Parti'ye oy verecek. Anketlerde yüzde 20 bandını aştığımız ve hızla yükseldiğimiz görünüyor. 24 Haziran'da yüzde 30'ün üstüne çıkacağız” dedi. Aydın, "Anket firmaları şunu söylüyor; '7 kişiye soruyoruz bir kişiden cevap alıyoruz. Korkudan cevap vermiyorlar" ifadelerini kullandı.

İYİ Parti çıta yükseltti: 'Yüzde 30'un üstü'

Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, “Benim iddiam şudur ki, kararsızların en az yarısı İYİ Parti'ye oy verecek. Anketlerde yüzde 20 bandını aştığımız ve hızla yükseldiğimiz görünüyor. 24 Haziran'da yüzde 30'ün üstüne çıkacağız” dedi. Aydın, "Anket firmaları şunu söylüyor; '7 kişiye soruyoruz bir kişiden cevap alıyoruz. Korkudan cevap vermiyorlar" ifadelerini kullandı.

11 Mayıs 2018 Cuma 01:15
İYİ Parti çıta yükseltti: 'Yüzde 30'un üstü'

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, bu seçimde iktidarın ilk kez kaybetme korkusu içine girdiğini, anketlerin Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın kaybedeceğini gösterdiğini belirterek, İYİ Parti’nin 24 Haziran’da yüzde 30’un üzerine çıkacağını kaydetti.

Yeniçağ Gazetesi yazarı Orhan Uğuroğlu, Koray Aydın ile yaptığı söyleşiyi, köşesine taşıdı. Uğuroğlu, ‘İYİ Parti yüzde 30’un üzerine çıkıyor’ başlığıyla yazdığı yazıda, sorduğu soruları ve Aydın’ın yanıtlarını şöyle aktardı:

-Erdoğan'ın tüm devlet imkanlarını serbestçe kullanması diğer adaylara karşı eşitsizlik yaratmıyor mu?

Bu seçimde iktidar, ilk defa iktidarı kaybetme korkusu içerisine girdi. Anketler, Tayyip Erdoğan'ın kaybedeceğini gösteriyor, kaldı ki anketle uğraşan bütün şirketler bu seçimde anket firmalarının da büyük yanılgıya düşeceğini söylüyorlar.

‘TÜRKİYE KORKU TÜNELİNDE, ANKETÖRLERE CEVAP VEREMİYOR’

- Vatandaşlara neden sürekli baskı uyguluyorlar?

Türkiye korku tüneli içerisinde. Vatandaşların fikirlerini söyleyemediği, gerçek düşüncelerini açıklayamadığı, iktidara karşı pozisyon almaları halinde başlarının derde gireceği ortam var. FETÖ'cülükle suçlanarak, devlet dairelerindeki işlerinden atılacaklarını, ticaretle uğraşanlara başlarına başka belalar geleceğini de düşündürerek, müthiş bir yıldırma zeminini oluşturdular. Bu zemin içerisinde anket firmaları şunu söylüyor; '7 kişiye soruyoruz bir kişiden cevap alıyoruz, Doğu ve Güneydoğu'da 20 kişiye sorduk bir kişiden cevap alıyoruz.'

Bu rakamlar eskiden ikide bir, üçte birdi. İktidar karşıtı olanlar, anketörlere korkudan cevap vermiyorlar. Bu da, iktidarın aleyhine bir durum olduğunu gösterir.

BU KADAR KARARSIZ YOK

PR'in yaptığı araştırmada yüzde 27,1'in kararsız olduğu söyleniyor. Türkiye'de bu kadar kararsız yok. Benim iddiam şudur ki kararsızların en az yarısı da İYİ Parti'ye oy verecekler.

- Bu tabloda İYİ Parti'nin ne kadar oy alacağını söyleyebilir misiniz?

 İYİ Parti'nin kamuoyu anketlerinde şu an yüzde 20 bandını aştığı ve hızla yükseldiğimiz görünüyor. 24 Haziran'da yüzde 30'ün üstüne çıkacağız. Çünkü halk İYİ Parti'yi kabul etti.

‘KILIÇDAROĞLU ERDOĞAN’IN SIRTINI MİNDERE…’

- CHP'nin 15 milletvekili desteğini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Türk tarihine geçecek olan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, engin hoşgörüsü ve verdiği müthiş demokratik destekle bize yardımcı oldu. Bu kararı Erdoğan'ın sırtını mindere yapıştırarak onun ilk defa moralsiz bir şekilde seçime girmesini sağladı. Erdoğan'ın yüzüne bakın; umutsuz, kaşları daha çatık hale geldi, daha çarpık konuşuyor artık. 'Tamam, halkım isterse giderim' demeye de başladı. Çünkü ibreleri aşağıya doğru gösteriyor, İYİ Parti'nin de ibresi yukarıya doğru gösteriyor.

TÜRK SİYASETİNE KADIN ELİ DEĞDİ

- Akşener engelleri aşıp bugün halkın umudu haline gelmeyi nasıl başardı?

5,5 aydan beri Cumhurbaşkanı adayı olacağını söyleyen, bunu da 100 bin imza ile yapacağını söyleyen bir lider var. Cumhurbaşkanı seçimlerinde asla ittifak yapmayacağını söyleyen ama milletvekili seçimlerinde ittifak yapabileceğini vurgulayan, bu söylediklerinin hiçbirinden de şaşmayan bir lider oldu. Türk siyasetine kadın eli değdi. Çünkü Türkiye'nin yumuşamaya ihtiyacı var. Kutuplaşmadan uzaklaşmaya ihtiyacı var. İnsanların birbiriyle konuşup anlaşabileceği bir barış zeminine ihtiyacı var.

Bu zemini inşa edeceğini aylar öncesinden söyleyerek halkı mahcup etmeyen, kendine inananları da mahcup etmeyen ve güvenilirliği her gün biraz daha artan, yeni bir siyasal anlayışı temsil eden çok güçlü bir siyasi lider var.

-Seçim güvenliği için neler söyleyeceksiniz?

Devlet görevlilerini uyarıyoruz. Sakın eski seçimlerle bu seçimi karıştırmasınlar. Hukuk dışına çıkarak iktidarın uygulayıcısı konumunda olan ne kadar kişi varsa hepsinin envanterini tutacak bir sistem kurduk. Hukuk ne diyorsa onun gereğini yapsınlar. Sakın, 'Tayyip Erdoğan güçlü, nasılsa bizi korur' diye Erdoğan'a güvenmesinler. Bu sözlerime YSK ve RTÜK başta olmak üzere bütün kurumlar dahil.        

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ella mono 2018-05-11 01:27:52

başarılar

Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-11 10:26:06 @ella mono

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evlenmek en ucuzundan 47 000 tl 2018-05-11 10:17:56 @ella mono

asgeri ucret 1603 tl troller evde kalcaniz hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP ile Hayat Cok Pahali 2018-05-11 10:04:00 @ella mono

HAYAT ÇOK PAHALI!!! / Metin Feyzioğlu / 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=zIczLNXE8Cc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP TAMAM TAMAM 2018-05-11 10:00:44 @ella mono

Saadet Partisi'nin anketlerine göre AKP'nin kemik oy orani %24

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ve civcivlerine yok..iyi partiye oyvereceğiz. 2018-05-11 09:51:31 @ella mono

milletin çoğu bunlara inşAllah oy vermez..
akp.den Egemen barış .nasıl aday oluyor..kıbrıslı oldu ya.. valla akp.nin fırıldaklarına zati zungur,un dahi aklı ermez..şeytan zaten bi köşeye çekilmiş,,akp.den yeni hünerler öğreniyor..
bilal ada,,,enişte aday..kayınbirader in kardeşi de aday.ve daha bilmediklerimiz aday..eeee sen biz milletten oy iste akp..
asla size oy yok..kızıda başdanışman aylık 52.bin (milyar lira)
helal mı? haramdır haram..
akp.ye oy verenler imanınızı ve insanlığınızı sorgulayınız.
çünkü gün gelecek Allah mazlumun hakkını yiyenlere oy verdiğiniz için hesap soracak..İMTİHAN DÜNYASI..sakın akp.ye oy verme..sonra pişman olursun..Allah huzurunda..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
komikler ya 2018-05-11 08:47:13 @ella mono

Milletin aklı ile alay ediyorlar. düne kadar iyi parti oylarının yüzde 60 olduğunu söylüyordu. chp de aynen yüze 60 kendileri oy alacaklarını söylüyoru uçuk bunlar uçuk. göz boyama aldatma altında ise ihanet var. halkımız chp yide iyi partiyide baraj altında koyacak inşaAllah.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Firat 2018-05-11 02:09:21

Hile yapmazlarsa akp %30 geçmez,

Misafir Avatar
akp ye oy yok 2018-05-11 10:02:25 @Firat

AKP'nin kemik oy orani %24 gibiymis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.ye oy yok..mazlum aileler.. 2018-05-11 09:53:02 @Firat

milletin çoğu bunlara inşAllah oy vermez..
akp.den Egemen barış .nasıl aday oluyor..kıbrıslı oldu ya.. valla akp.nin fırıldaklarına zati zungur,un dahi aklı ermez..şeytan zaten bi köşeye çekilmiş,,akp.den yeni hünerler öğreniyor..
bilal ada,,,enişte aday..kayınbirader in kardeşi de aday.ve daha bilmediklerimiz aday..eeee sen biz milletten oy iste akp..
asla size oy yok..kızıda başdanışman aylık 52.bin (milyar lira)
helal mı? haramdır haram..
akp.ye oy verenler imanınızı ve insanlığınızı sorgulayınız.
çünkü gün gelecek Allah mazlumun hakkını yiyenlere oy verdiğiniz için hesap soracak..İMTİHAN DÜNYASI..sakın akp.ye oy verme..sonra pişman olursun..Allah huzurunda..

Beğenmedim! (1)
Avatar
neye korkakmışız tuvalet sahibindenmi 2018-05-11 07:48:44

Allahtan başka kimseden korkumuz yokçünkü;hırsılığımız,rüşvetçiliğimiz,vergi kaçırmamız,yalan söylemişliğimiz fetönün yanından geçmişliğimiz yoktur elhamdürillah olanlar korksun !!!!!! iyi cumalar!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
Cuma günü hürmetine yarabbi mazlumun hakkını al. 2018-05-11 09:58:48 @neye korkakmışız tuvalet sahibindenmi

dinimizde...münafık,ın alametleri 3.tür.
VERDİĞİ SÖZDE DURMAZ.
EMANETE HIYARETLİK EDER..
SÖZLERİNE YALANLAR KATAR..
kim bunları yapıyorsa o veya onlar münafıktır.
akp.liler verdiği sözde durdumu? hayır..3 y..vardı..yoksulluk..yokluk..yandaşlık gibi
sözlerine yalanlar kattımı..uuuhuuuu..binlerce yalanlar katttı.
emanete hıyanetlik ettimi..etti..atatürk orman çiftliği Atatürkun Türk MİLLETİNE EMANETİ..idi..orada saray adı altında keyfu zevk yuvası yaptı..hala inşaatlar devam edecekmiş..
Marmaris,te ormanları talan etti akp..ormanların yerine 300 odalı YAZLIK keyfu zevk sarayı şu an yapılıyormu ? yapılıyor..
işte münafık kim görünüz..
Allah akpyi inşAllah berbat eder..saraaylardaki keyfu zevkini ve milletin parasını talan etmeyi durdurur..Allahın kahrına havale ediyoruz..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
münafıklık alemetleri.... 2018-05-11 08:52:10 @neye korkakmışız tuvalet sahibindenmi

@neye korkakmışız tuvalet -----tövbe estağfirullah. aha işte münafık. fetö ile ilgisi var ama yok diyor. hırsız kime diyor, , rüşvetçi, vergi kaçıran diyor? bunlardan sahtekarlardan siyasetçi olmaz. ahlak ar haya perde kalmamış. din ile aldatmaya kalkıyorlar. sahtekarlar. ulan fetönün en yakınına giren meral hanımınızdır be. milli birlik ve beraberliğe ihanete soyundunuz. mhp ye ihanet ettiniz. gidin bee.. siz bi defa masraflarınızı kimin karşıladığını açıklayın. FETÖ MÜ, ABD Mİ AB Mİ ALMANYAMI? satılmışların en başında siz geliyorsunuz. chp hdp kol dirsek teması. iyiiyi. devam edin

Beğenmedim! (4)
Avatar
saaraylarda gözümüz yok..gözü olanın gözü çıksın.. 2018-05-11 10:10:31

millet akp.den ve civcivlerinden bıkmıştır..akp.eye oy yok.
iyi partiye millet oy verecektir..İnşaAllah.
uyan millet uyan akp.den sana 15 seneden beri ne hayır geldi..verme oyunu bu akp.ye..onlar zengin keyf ehli..uçaklar mercedslerde keyf ediyor. 3 liraya bonfile biftek yiyor..sen aç..onlar badem ezmezi ekmekleri yiyor..sen arpa ekmeği bulamıyorsun..yazık sana ! akp..babanın oğlu mu ya..
iyi partiye oy verelim..saray da ya yıkılsın veya ahır yapılsın..

Avatar
mazlum aileler...oylarımız iyi partiyedir.. 2018-05-11 09:50:22

Allah yardımcınız olsun..iyi partili yetkililer..
Gam ehlinden sizi korusun.
onların işleri güçleri HİLE,dir..Allah hilelerini başlarına ve boyunlarına düşürsün..
cuma günü hakkı için..yarabbi..
akp.yi iflah etme..tuzaklarına izin verme..
adaylarını bildiğin gibi yap,,,,
zulum ehline oy verme..yoksa akibetin berbat olur vatandaş..akp..mhp..bbp..zulum ehlidir..

Avatar
batı kimleri destekliyor ise ona oy yok 2018-05-11 10:25:35

EĞER 3 Ü 1 ARADA YI İNSANLIKTAN YOKSUN DÜNYADA HUZUR BIRAKMAYAN YÜZ YILLARDIR SÖMÜREN TERÖRİZE EDEN İŞGAL VE İSTİLA EDEN İNSANLARI KARDEŞİ KARDEŞE KIRDIRAN ÜLKELERE ÇÖKEN TÜM DEĞERLERİNİ YOK EDEN KATLİAMCI ABD AB İSRAİL BATI 3 Ü 1 ARADAYI DESTEKLİYORSA ÜLKEMİN FAYDASINA DEĞİLDİR BUNU BİLİYORUM ONLARA OY DA YOK

Avatar
abdullah 2018-05-11 10:34:13

bunlar sayı saymayı bilmiyor heralde...%14 geçemez.