banner87

İYİ Parti Meclis'e girdi

TBMM'nin resmi internet sitesindeki partilerin sandalye dağılımına ilişkin bölümde Meral Akşener'in genel başkanı olduğu İYİ Parti de yer aldı.

İYİ Parti Meclis'e girdi

TBMM'nin resmi internet sitesindeki partilerin sandalye dağılımına ilişkin bölümde Meral Akşener'in genel başkanı olduğu İYİ Parti de yer aldı.

20 Kasım 2017 Pazartesi 17:35
İYİ Parti Meclis'e girdi

İYİ Parti'nin kurulmasının ardından, 5 bağımsız milletvekilinin partiye katılmasıyla Meclis'te değişen sandalye dağılımı, Meclis'in internet sitesinde de yer aldı.

TBMM'nin resmi internet sitesindeki sandalye dağılımı bölümünde, AK Parti'nin 316, CHP'nin 131, HDP'nin 54, MHP'nin 36, İYİ Parti'nin 5 ve 1 bağımsız milletvekilinin yer aldığı belirtiliyor.

MECLİS'TEKİ İYİ PARTİLİ VEKİLLER

İYİ Parti'ye katılan vekiller şöyle:

Balıkesir Milletveki İsmail Ok,
Gaziantep Milletvekili Ümit Özdağ,
Isparta Milletvekili Nuri Okutan,
İzmir Milletvekili Aytun Çıray
Kayseri Milletvekili Yusuf Halaçoğlu.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tebrikler 2017-11-20 18:05:41

hayirli ugurlu olsun

Misafir Avatar
düzce 2017-11-20 18:23:52 @tebrikler

ECEVİT DEMİREL dönemi ! bas parayı al milletvekilini kur hükümeti! iyi parti altı milletvekili almış! ohh . Allah dan AKP de satılık milletvekili yok . olmazda. hükümetimiz sağlam, ülkemiz sağlam ellerde. çürükler iyi partide.

Beğenmedim! (5)
Avatar
akp ye oy yok 2017-11-20 18:06:23

2002 krizinde ecevit hukumetinde kasa firlatanlar olmustu ecevit hukumeti secime zorlanmisti simdi euro dolar altin fiyatlari benzin fiyati et hersey kaca katladi ekonomi iyi deniliyor ama millet et yiyemiyor milletce fakirledik 2002 senesinde kirmizi et 5 tl civarindaydi bu ekonomiyle akp erir mhp baraj alti kalir 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,5423 2017 yilinda dolar 3,8686 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL

Avatar
yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat 2017-11-20 18:10:06

akp ye oy yok
2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,5423 2017 yilinda dolar 3,8686 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 85 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
serdar 2017-11-20 19:31:08

Ben onu bunu bilmem.lpg geçen sene 1.7 tl idi şimdi 3.4 tl olmuş kardeşim.yuzde yuz zam yapilmış.hala
hamaset yapiliyor.koyun can derdinde kasap zam derdinde.

Avatar
sakarya 2017-11-20 18:05:45

numaracı meral sol elindeki bayrağımızın resmini silmiş baskılar üzerine. bunlar meydanı boş bulursa ülkeyi bir günde peşkeş çekerler kardeşlerim. ülkemize sahip çıkacağız. fetö şimdi yeni sığınma limanları buluyor kendilerine. bunlar net bellide oluyor.

Misafir Avatar
mazlumların oyları iyi partiye gidecektir. 2017-11-20 20:06:48 @sakarya

AKP.ye oy vermemekle ülkemize sahip çıkacağız..
tüm oylar İYİ PARTİye dir..inşAllah..
%70 ve 400 vekil..Allah büyüktür..
hadi meral bacı milletin çoğu seninle...Allah yardımcın olsun..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
denizci 2017-11-20 19:00:33

Adaın biri bir olta almış çevresine hava atıyormuş siz görün nasıl balık tutacağım. balığa giderkende demiş akşam benimtutacağım balıklarla size ziyafet var beklerim haa! gitmiş akşama kadar bir tane balık tutamamış ! ayıp olmasın diye balıkçıdan epey balık alıp eve gelmiş. OOOOOOOOOO BEYLERRRR. BUNLAR SİZİN İÇİNNN. MADE YENİ BALIKÇINIZ. yani yeni balıkçınızın balıkları. e tabi millet alim anlamış dalavere ollduğunu söylemişler kilosu kaça oda demiş nebileyim ben denizde bedava. eee çürükleri herkes bedava verir birde meral hanımın havası yerine gelsin diye uğraşanlar çok var. yani yardım edenler çok var. iş pişriciler.

Misafir Avatar
hayal alemli akp.li 2017-11-20 20:10:41 @denizci

hayal alemin geniş..hemde millete saygısızlık ediyorsun.
inşAllah meral hanım %50+ & sızı aldığında kokmuş balıkları kap akp.lilere yedirt..

Beğenmedim! (0)