İyice suyunu çıkardılar: 5 bin 800 nüfuslu ilçede 5 bin 900 'seçmen' var!

CHP'li Gürer, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında, 31 Mart yerel seçimleri öncesinde, seçmenlerin farklı bölgelere taşındığı yönünde önemli iddialarda bulundu.

İyice suyunu çıkardılar: 5 bin 800 nüfuslu ilçede 5 bin 900 'seçmen' var!

CHP'li Gürer, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında, 31 Mart yerel seçimleri öncesinde, seçmenlerin farklı bölgelere taşındığı yönünde önemli iddialarda bulundu.

10 Ocak 2019 Perşembe 16:47
İyice suyunu çıkardılar: 5 bin 800 nüfuslu ilçede 5 bin 900 'seçmen' var!

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında, 31 Mart yerel seçimleri öncesinde, seçmenlerin farklı bölgelere taşındığı yönünde önemli iddialarda bulundu.

Gürer, basın toplantısında, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Yerel Yönetimler Sempozyumunda yaptığı “Bizim beldede amcaoğlunun kazanması lazım veya bizim aşiretten falancanın kazanması lazım, ne yapalım, Ankara’dan, İstanbul’dan göç yapalım anlayışına izin vermeyeceğiz. Bu işgalin farklı bir türüdür. Bundan sonra bu tür şeyleri İçişleri Bakanlığımızla da daha yakın takibe alacağız. Çünkü bunun adı demokrasi değil” şeklindeki konuşmasını hatırlattı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bu konuşmasının, yerel seçimler için bir bölgeden başka bir bölgeye seçmen nakli yapıldığı anlamına geldiğini belirten Gürer, “Sayın Cumhurbaşkanı seçmen taşıma işine tepki gösteriyor. CHP böyle bir girişimde bulunmaz. Bu, CHP’li adayların kazanabileceği yerleşim birimlerinde AKP’nin yapabileceği bir girişimdir” dedi.

İddiasını, Niğde’nin Ulukışla ilçesindeki seçmen hareketliliğinden örnek vererek güçlendiren Gürer, “Ulukışla’da 24 Haziran seçimlerinden bu yana 1700 seçmen fazlalığı oluşmuş. Tabelasında 5 bin 800 yazılı ilçede seçmen sayısı 5 bin 900’a çıkmış. Burada AKP’li bir belediye başkanı görev yapıyor. Ben bu konuyu Meclis gündemine getirince, belediye başkanı Ulukışla’ya çok büyük bir ilgi olduğundan bahsetti. 24 Haziran seçimlerinden bu yana 1700 seçmen hangi cazibeyle Ulukışla’ya geldi?” diye sordu.

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a da çağrıda bulunan CHP Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer, “24 Haziran seçimlerinden bu yana 1700 seçmen Ulukışla’ya ne amaçla geldi? Burada CHP’nin seçimi kazanacağı yönünde kamuoyunda ciddi bir görüş hakim” diye konuştu.

CHP Milletvekili Gürer, iktidar partisinin farklı bölgelerde seçime yönelik seçmen taşıma gayreti içinde olduğunun bir örneğinin Ulukışla ilçesinde yaşandığını ifade ederek, “CHP’nin belediye başkanlığını kazanma ihtimali yüksek olan Çiftlik ilçesinde de benzer bir durum var. 24 Haziran seçimlerinden bu yana 1000’e yakın yeni seçmen gelmiş” şeklinde konuştu.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 16:51
Anahtar Kelimeler:
Ömer Fethi GürerNiğdeCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
türkmen 2019-01-10 16:56:03

Yani bebek, çocuk falan nüfusun tamamı seçmen olmuş ama yetmemiş, ilaveler de yapılmış.

Misafir Avatar
yörük haydar 2019-01-11 08:49:50 @türkmen

bu olan olay niğdede ilk değilki saman tüccarı diyiyorlardı bunlara seçim zamanına 2 gün kala niğdeye bora ulukışlaya otobüslerde yer bulamazsınız hepsi oy vermeye gelir ama yaşadıkları yer farklı aslında imkan olacak bu şerefsizlere yaşadığı yerde oy kullanmadığı için hizmet vermeyeceksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yozgat 2019-01-10 18:39:32 @türkmen

Arkadaslar göt laleleri troller secim yaklastikca ataga gectiler ! Salak oglu salaklar para icin vatan hainligi yapip korktuklari CHP ye camur atiyorlar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yozgat 2019-01-10 17:42:50 @türkmen

chp yapar, chp çalar suçu başkasına atar. pişkin chp. pişkin ama asla iş bilmezler. halka zulmetmesini , cahilleri kandırmadını bilirler. gerçeklere tamamen tersler.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
seçmen. 2019-01-10 17:41:22 @türkmen

chp her türlü çirkefliği yapar. bunlarda korku yok.

Beğenmedim! (8)
Avatar
DIKKAT DIKKAT!!! 2019-01-10 18:13:36

Mesale sadece secimlerin hileli olup olmamasi deyil esas problem secim kampanyalari suresince yapilan adaletsizlikler. Hicbir zaman olmadigi kadar maddi veya kurumsal olarak devletin butun imkanlari sonuna kadar insafsizca AKPnin kazanmasi icin kullaniliyor. Medyanin hali zaten ortada. Artik isine gelmedigi icin eskiden buna en cok kizan MHPden simdi cit yok. Bu ne bicim vicdansizlikdir, bu ne bicim muslumanlikdir.

Avatar
The İmam 2019-01-10 17:50:23

Eeeee bir zamanlar feto agababaları bile seçim öncesi ölüleri bile mezardan kaldıracaksınız demişti. Kimden akıl aldıkları belli. Hile hurda ile seçim kazansanız ne olur? Vatandaş vicdanında yeriniz olmayacak. Meşrutiyetiniz tartışılır olacak.

Avatar
hasan 2019-01-10 19:50:16

Allah bunların bin türlü belasını versin.şerefsizlikte sınırları zorluyorlar.hakkaten eşeğin şeyine su kaçırdılar.ahlaksızlar ben bunların hiç bir seçimi kazandığına inanmıyorum.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 17:23:59

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
Way be........ 2019-01-10 17:52:02

Klavuzu karga olanın burnu ..... kurtulmazmış.

Avatar
yıldırımali 2019-01-10 21:33:10

Akp kadar sinsi TAKİYECİ bir iktidar gelmez ülkemize..............Şanılurfa Milletvekili Ömer Öcalan............."Seçmen listelerinin askıya çıkarılmasıyla birlikte Halfetiye kolluk kuvveti olduğu belirtilen 3 bin 187 seçmenin kaydırıldığı öne süren Öcalan, İlçenin 7 Haziran 2015 yılında seçimlerinde 22 bin 735 kişi olan seçmen sayısı, 3 yıl sonraki 24 Haziran 2018 seçimlerinde 24 bin 148 kişi olarak açıklanmıştı. Halfetide son 3 yılda sadece bin 413 kişi artmışken 24 Haziran seçimlerinden bu yana geçen 6 ay içerisinde birden bire 27 bin 335e çıkması dikkat çekmektedir” dedi.
Öcalan; İstanbul, Ankara, Mersin, Antalya, İzmir, Gaziantep, Kilisin de aralarında bulunduğu 23 ilden 3 bin 187 kişinin seçmen kaydının kaydırıldığını da tespit ettiklerini kaydetti. (HABER MERKEZİ)