banner58

'Kaçak Çarşı' AKP kongresini iptal ettirdi

Beylikdüzü’nde 18 kaçak işyerinden 'Çarşı' yapan işadamı Mahmut Küçükdoğan, AKP Genel Merkezi tarafından tek aday olarak belirlenmişti. Beylikdüzü AKP İlçe Teşkilatı karıştı; büyüyen tartışmalar AKP kongresini iptal ettirdi.

'Kaçak Çarşı' AKP kongresini iptal ettirdi

Beylikdüzü’nde 18 kaçak işyerinden 'Çarşı' yapan işadamı Mahmut Küçükdoğan, AKP Genel Merkezi tarafından tek aday olarak belirlenmişti. Beylikdüzü AKP İlçe Teşkilatı karıştı; büyüyen tartışmalar AKP kongresini iptal ettirdi.

14 Nisan 2018 Cumartesi 13:47
'Kaçak Çarşı' AKP kongresini iptal ettirdi

Tuğba Öztürk / YURT

13 Nisan'da yapılacağı duyurulan AKP Beylikdüzü İlçe Kongresi ertelendi. AKP Genel Merkezi'nin onayı ile aday gösterilen işadamı Mahmut Küçükdoğan'ın, Beylikdüzü’ne kaçak 18 bağımsız işyeri kondurduğunun, adını da ‘Aynalı Çarşı’ koyduğunun yayılması tartışmalara neden oldu. Böyle bir ismin aday gösterilmesinin Beylikdüzü'nde AKP'ye çok büyük zarar vereceği iddia edildi.

Tepkilerin çoğalması AKP Genel Merkezi'ni harekete geçirdi, yöneticiler çareyi kongreyi ertelemekte buldu.  Dün yapılması beklenen kongre iptal edildi. Kongre için hazırlanan Beylikdüzü Spor Salonu da boş kaldı.

AKP İstanbul İl Başkanı Bayram Şenocak'ın da, Mahmut Küçükdoğan'dan rahatsızlık duyduğu, bizzat AKP Genel Merkezi'ne şikayetlerde bulunduğu iddia edildi.

YURT Gazetesi Mahmut Küçükdoğan'ın adaylığını şu şekilde duyurmuştu:

İŞTE O HABER:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.04.2018 13:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil 2018-04-14 07:08:49

AKP LI TWETINDE RANT ODAKLI BELEDIYECILIKTEN ILCEMIZI KURTARACAGIZ DEMIS NERDE O GUNLER RANT BITSE AKP BITER FARKINDA DEGIL AKP IMAN DEGIL CUVAL CUVAL DOLAR PARTISI HALKA KOKLATMAYIP BIRILERININ ONUNE YATMA PARTISI GERCI ARTIK REZADA YOK KIMIN ONUNE YATARLAR HA KATAR EMIRI VAR YA ALLAH ICIN YAKISIKLIDA ADAM

Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-14 16:57:35 @Cahil

samani eti bile uretmezsen ithal edersen satip satip yersen millet fakirler asgeri ucret aclik sinirinin altinda aclik siniri bin 871 tl yoksulluk siniri 5 bin 229 tl artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Celal 2018-04-14 08:34:31

Bittik,tükendik demiyorlar.Bu ne yüzsüzlük.rezil olduğunuzun ıspatı değil mi?oy verecek seçmen de bulamayacaksınız.gece uykularınızın kaçtığını taaaa burdan görüyorum.

Avatar
yiyin birbirinizi 2018-04-14 16:52:41

ranti ,mamayi paylasamiyorlar. Birbirlerine düstüler. Cünkü satacak bi sey kalmadi.

Avatar
zerek 2018-04-14 14:03:41

ee artık yeter milletle kavga ederseniz sonuç bu olacak.

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-14 16:51:09

millet medya narkozundan uyandi

Avatar