Kaftancıoğlu: Tüzüğe ‘evet’ demedim!

Canan Kaftancıoğlu tüzük hakkında açıklama yaparak: 'Bize tüzük değil büzük lazım büzük.' dedi

Kaftancıoğlu: Tüzüğe ‘evet’ demedim!

Canan Kaftancıoğlu tüzük hakkında açıklama yaparak: 'Bize tüzük değil büzük lazım büzük.' dedi

11 Mart 2018 Pazar 16:21
Kaftancıoğlu: Tüzüğe ‘evet’ demedim!

Cumhuriyet’te yer alan habere göre; Kaftancıoğlu’nun, 'Sol gövdenin verdiği önergelere evet oyu verdim. Kabul edilmedi. Tüzük konusunda eleştirilerim var, terbiyesizlik yapmak istemiyorum. Ben bu tüzüğe Can Baba'nın gözüyle bakıyorum' dedi. Şair Can Yücel 80 öncesi dönemde bit TİP kongresinde tüzük tartışmalarına 'bizim tüzük şöyle, bizim tüzük böyle... bu ülkede 'sosyalist' olmak için tüzük değil büzük lazım büzük' dediği belirtiliyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.03.2018 17:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-03-11 17:05:49

Can babanın bunu söylemesinden çoğu kimse rahatsızlık duymaz ama bir bayanın bu tür kelimeleri kullanmasını doğru bulmuyorum doğrusu.

Avatar
Gunther 2018-03-11 17:38:19

bu kadın CHP ye ilkelerini benimsemiyor, önceki yazı ve yorumlarından da açıklamıştı. Buna rağmen CHP içindeki CHP li hainler seçtiler amaçları CHP nin bir adım daha ileri gitmesin. Bunu CHP yönetimi nasıl göremedi, bunlar hiç toplumun farklı kesimleriyle, mağdurlarla gorusmuyorlarmi.?

Avatar
necati 2018-03-11 16:37:19

bu kadın chp ye çok oy kaybettirir

Avatar
Ön yargi olmadan. 2018-03-11 16:41:22

Cok dogru,ilkeli siyaset büzük ister , koltuk korkusu yasayanlarin büzügü tutmaz.

Avatar
Semih 2018-03-11 17:36:27

Anadan dogma chp liyim.malesef bu bayan arkadasimiz bizim bünyemize uymuyo.ekmelettin faciasinsan sonra bu hanfendide bize oy kaybettirir.kilicdaroglu ne olursun bu ise el koyun.

Avatar
doğru teşpiz 2018-03-11 16:44:18

o büzük demiş bizde taşşak diyelim hodri meydan sincir olursak hiç kimse bize bi bok yapamaz ama yanlız olursan o kötü hani işçiler adamı gaza getirip patrona yürürler patron karşılarına çıkınca arkasını göremeyen adam verir verirştirir arkasına bir bakarki büzüksüzlerin hepsi kaçmış patron da bunun üstüne bu büzüksüzleri düzsün diye o adamı işten çıkarmaz usta başı yapar olay bu yarenler.

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-11 17:27:07

BU ÇIKIŞIYLA ÇOĞU CHP LI VEKILLERDENDE CESARETLI OLDUĞUNU SÖYLEYEBILIRIZ.DAHA TAM GUVEN VERMIYOR.BU HANIME-FENDI RTE GIBI BIR ABD PROJESI OLABILIR.

Avatar
tipe bak 2018-03-11 17:32:46

sen git büzügünü baska yerde anlat. Atatürk'ün partisinde tüzük de, büzük de, tezek de bozuk da olmaz! Ne mi olur? Türk olur Türk...

Misafir Avatar
Ayip ayip1 2018-03-11 23:07:20 @tipe bak

Atatürkün partisiymis , Atatürkün partisi yobazlara meydani bos birakirmi. Anca hamasetden besleniyorsunuz. Atatürke laik olmak icin 16 senedir ne yaptiniz.? akp baskani tayyipin hedelerinden hangisine engel oldunuz? Hakaretsiz de duramiyorsunuz.

Beğenmedim! (0)