banner87
Flaş Haber
Kapat

'Kaşıkçı'nın nerede öldürüldüğü tespit edildi'

El Cezire haber kanalı, Cemal Kaşıkçı'nın konsoloslukta nerede öldürüldüğünün tespit edildiğini duyurdu.

'Kaşıkçı'nın nerede öldürüldüğü tespit edildi'

El Cezire haber kanalı, Cemal Kaşıkçı'nın konsoloslukta nerede öldürüldüğünün tespit edildiğini duyurdu.

19 Ekim 2018 Cuma 17:04
'Kaşıkçı'nın nerede öldürüldüğü tespit edildi'

El Cezire'nin Türk yetkililere dayandırdığı haberinde gazeteci Cemal Kaşıkçı'nın Suudi Arabistan Başkonsolosluğu'nda tam olarak nerede öldürüldüğünün tespit edildiği duyuruldu.

Kanal, Cemal Kaşıkçı'nın konsolosluk binasında birkaç kişi tarafında saldırıyı uğradığını ve ardından öldürüldüğünü belirtti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Reyis 2018-10-19 19:24:06

Hört, hurt, cart,curt......
Asrin liderini takan yok.Bu cinayeti Congoda bile yapamazdilar.Ismet Inönünün Türkiyesinde asla yapamazdilar......olsun Asrin liderimiz bir cart,curt çeker hepisini hizaya kor...bir zamanlar Akp vardi ....

Avatar
D 2018-10-19 21:10:24

Nerde yapılmışın ne önemi var .Ülkemizde olmuş Ada'mı nerdeyse kıyma halıne sokacaklarken kuş başı doğranmışlar .Böyle bir vahşet olurmu . Bunu insan yaparmı yapmış işte . Hemde burunları kaf dağında olan südiler .Allahtan korkmadan hiç sıkılmadan bunu yaptılar Eee gün gelir aynı acıyı kim yaptırdıysa aynısında kaçınılmazdır çeker Hemde misliyle .

Avatar
Ehhh? 2018-10-19 17:49:00

Tam olarak nerdeymiş..?
Devamı?

Misafir Avatar
migros anal market 2018-10-19 20:16:41 @Ehhh?

nil karaibrahimgil in götü satılıyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
lan reis baska bir seyler diyorduyaa 2018-10-19 21:05:26

hani ustunu boyamislardi diyordu bulunmazdiya olumu kalimi dolarlari alamadi kraldan simdi acikliyacak galiba katliyamlar devleti rusun kini oldurttu simdi arap istaninikini de karistirdi oldurturdi bu nasil yayamyamlik dunyada zor olan isler turkiyede oluiyor

Avatar
ADAMIN NE DİRİSİ NE ÖLÜSÜ BULUNDU YUH . 2018-10-19 22:36:19

Adamın ne ölüsünü nede dizisini buluyorlar hayret bi şey yuh artık nerede bu adam öldüyse öldü, diktiyse dizisi nerede be ..??

Avatar
Şah 2018-10-19 21:06:03

Göçebelere meydanı bırakmayalım, adaleti bulun cumhuriyetiz...

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-10-19 21:38:27

Cia kartları yeniden kardı. Beceremediği bop yani arap yarimadasinda hatıralarının yeniden değiştirilmesi, kürt devletinin kurulmasina esat'ın devrilmemesi ve İran engel oldu. Arap yarımadasında yeni aktör Rusya devreye girdi. Yeni komplolar hazırlanıyor. Gazeteci Kaşıkçı'ın Turkiye'de katledilmesi işaret fişeği. Bizdeki ılımlı dinciler görevlerini beceremedi. Bazılarının koltuğunu sallıyor veya bazılarına beyzbol sopası gösteriyorlar. Yeni bop planının hayata geçirilmesi için suud parasını kullanacaklar. Haydi hayırlısı.