‘Keklenme be kardeşim!’

YURT yazarı Tuba Emlek, 'Ve beklenen an geldi; Erdoğan o gırtlaktan konuştuğu gür sesi ile açıkladı. Kıraathanelerde kek bedava olacaaaak. Halk projenin o an farkına vardı. O güçlü alkışlar yerini çılgınca alkışlara bırakmıştı' diye yazdı.

‘Keklenme be kardeşim!’

YURT yazarı Tuba Emlek, 'Ve beklenen an geldi; Erdoğan o gırtlaktan konuştuğu gür sesi ile açıkladı. Kıraathanelerde kek bedava olacaaaak. Halk projenin o an farkına vardı. O güçlü alkışlar yerini çılgınca alkışlara bırakmıştı' diye yazdı.

09 Haziran 2018 Cumartesi 10:48
‘Keklenme be kardeşim!’

YURT yazarı Tuba Emlek, “Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “çılgın” projelerini bilmeyen kalmadı” diyerek, son açıklanan proje olan millet kıraathanelerini gündeme getirdi.

Emlek, “Keklenme be kardeşim” başlıklı yazısında, “CHP’nin başlattığı metro yapımlarını devam ettirmesi, Bülent Ecevit’in kredisini bulduğu boğazı tünelle geçişin Devlet Bahçeli’nin koalisyonu bozması ile duran, AKP iktidara geldiğinde start verilen Marmaray projesi “çılgın proje” olarak sunuldu” dedi.
Buzdolabının AKP iktidarında geldiğine inanların, bütün bunların çılgın proje olduğunu ilk duyduklarında anladıklarını belirten Emlek, şöyle devam etti:
“Biz ise ‘bunlar inşaatın ötesinde bir şey değil, ihale edersiniz yapılır’ diye feryat ettik. Hatta İzmir metrosu maliyeti ile İstanbul metro maliyeti arasındaki 2 kat farkın nereye gittiğini sorguladık. 

Ayakkabı kutularında ortaya çıkan farkların adliyede sıfırlandığını gördük. 
Erdoğan’ın “ÇILGIN PROJE” dediği talan ekonomisini anlamayan biz “muhalif” kesimin bu inadından vazgeçmesi, ülkeye huzuru getirecek tek davranış şekli oldu.

‘YER GÖK ALKIŞ, KİMSE SORGULAMADI BİLE

Gelelim Recep Tayyip Erdoğan’ın yeni çılgın projesine;
Önce promterdan konuşuyor eleştirisine cevap vermek ister gibi, mitingde doğaçlama konuşmaya çalıştı ve “yeni bir çılgın projemi açıklayacağım” dedi. Sonra düşündü (veya düşünemedi) ne demeliydi, üretemedi. Sonunu getirmeden kürsüden indi.

Yer gök alkış... Kimse sorgulamadı bile.

Nihayet Perşembe günü yeni çılgın projesini duyduk. KIRAATHANE (Burada gülücük işareti var, göremiyorsanız aynaya bakın)

Mitingdekiler önce alkışladılar. Alkışlar güçlüydü fakat Erdoğan beklediği tepkiyi alamamıştı. Tabanı çıldırtacak, bu Kıraathane projesinin ne kadar ÇILGIN olduğunu anlatacak bir ekleme hatta kekleme yapma ihtiyacını duydu.
Ve beklenen an geldi; Erdoğan o gırtlaktan konuştuğu gür sesi ile açıkladı. Bu Kıraathanelerde KEK bedava olacaaaak.

Halk projenin o an farkına vardı. O güçlü alkışlar yerini çılgınca alkışlara bırakmıştı.

KEKLENME BE KARDEŞİM.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.06.2018 11:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-09 11:12:27

Valla Tayyip in hitap ettiği kitle,cehalet bakımından öyle bir seviyedeki "kıraathanelerde kek bedava olacak" yerine kıraathanelerde bok bedava olacak desede bir şey farketmez.Yine aynı tepkiyi gösterirler.

Avatar
zafer 2018-06-09 11:05:45

bundan daha yalancısını görmedim eminim sizlerde görmemişsinizdir 1950 den önce tekpartinin olduğu zamanlar okula gitmiş hemde 75 kişilik sınıflarda okumuş unutmadan arkadaş 1954 doğumlu

Misafir Avatar
eyy akp ekonomide gercek cozum istiyoruz 2018-06-09 13:52:43 @zafer

issizlige cozum uretildigini duymak istiyoruz hayat pahaliligina karsi cozum uretildigini duymak istiyoruz BEDAVA KEK COZUM DEGIL

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
oku yaz anla anlat. kurtul a cevap 2018-06-09 13:15:55 @zafer

sozde MUSLUMANIM DERSIN ozde MUSLUMAN degilsin bir MUSLUMAN baskasina hakaret etmez iftira atmaz sana yaziklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oku yaz anla anlat. kurtul nikli Aydin 2018-06-09 13:14:18 @zafer

kisi kendinden bilir isi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
en dusuk emekli maasi 939 TL asgeri ucret 1603 TL 2018-06-09 12:36:35 @zafer

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ??? Metin Feyzioglu Bey den alinti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
en dusuk emekli maasi 939 TL 2018-06-09 12:34:54 @zafer

asgeri ucret 1603 TL millet nasil KEK YESIN AKP SAYESINDE KEK YIYCEZ hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-06-09 12:33:31 @zafer

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 12:32:41 @zafer

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oku yaz anla anlat. kurtul 2018-06-09 11:20:57 @zafer

TUBA EMLEK e kek battı. Kıraathane nedir Tuba EMLEK ne bilir. o disko, bar, pavyon, bilir. dans bilir, kominizim, bilir, işgence formüllerini bilir, horror filmler, love storileri bilir, asla yufka yürk,hoş görü, yardımlaşma insan in garibanın elinde tutmak nedir bilmez. bir insanı bir yanlıştan kurtarmak nedir bilmez aslada bilmek istemz. işte bu zihniyet ne yazıkki ülkemizde fazeteci olmuş ve epeyde insanımıza şerli, çürük, zehirli bilgileri aktarıyor. HALKIMIZ UYANIK OLMASI LAZIM. BU MASON ZİHNİYETİNDEN KORUNMASI LAZIM. BAŞKA ÇARE YOK.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Ossmann 2018-06-09 11:58:29

Aycicegi yagi , makarna ve kömürün yerini kek aldi . a ka pe millete cag atlatiyor.

Avatar
Kraliçe 2018-06-09 11:42:10

İnsanlar aç, yiyecek ekmek bulamıyorlar, demişler kraliçeye. Ekmek yoksa kek yesinler, demiş... Burada gulecektiniz... Ha ha ha...

Avatar
Kıraathanelerde KEK bedava olacaaaak. 2018-06-09 12:30:31

hahaha

Misafir Avatar
issizlige cozum yerine 2018-06-09 13:45:22 @Kıraathanelerde KEK bedava olacaaaak.

Kirathane

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özgür 2018-06-09 12:26:35

AKP 2,6 milyon kişinin katıldığı adalet mitingine karşı çıktı. Anladık ki AKP'deki (A) harfi adalet değilmiş, Kalkınmak adına yaptıkları bir şey olmadığı gibi, olanları da sattılar. Eeee AKP'deki (K) harfi de kalkınma değilmiş. O zaman şöyle yazalım A....K....Partisi herkes istediğini koysun noktalı yerlere. Adaleti Katletme Partisi, Aldanma Kandırma Partisi, Atılan Kazık Partisi vs. vs.

Avatar
LAZ 2018-06-09 13:51:29

Bunlara bakarsan uzaya ilk cikan yenicelerdi.....nasilsa karsisindakiler kendi iradesiyle disi devetle erkek deveti ayird edemiyecek kitle olinca salla babam salla

Avatar