banner83

'Kenan Evren uygulamalarına tahammülümüz yok'

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, Kenan Evren dönemi uygulamalara tahammüllerinin olmadığını belirterek, 'Grev hakkı istiyoruz, siyaset hakkı istiyoruz. Anti demokratik, çağ dışı kılık kıyafet yönetmeliğinin değiştirilmesini bekliyoruz' dedi.

'Kenan Evren uygulamalarına tahammülümüz yok'

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, Kenan Evren dönemi uygulamalara tahammüllerinin olmadığını belirterek, 'Grev hakkı istiyoruz, siyaset hakkı istiyoruz. Anti demokratik, çağ dışı kılık kıyafet yönetmeliğinin değiştirilmesini bekliyoruz' dedi.

27 Mayıs 2018 Pazar 10:30
'Kenan Evren uygulamalarına tahammülümüz yok'

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, Memur-Sen Karabük Şubesi tarafından Safranbolu ilçesinde kapalı pazar yerinde düzenlenen iftara katıldı. Yalçın yaptığı konuşmada, "Rengimiz, dinimiz, görüşlerimiz, ideolojimiz farklı olabilir ama alın terinin rengi dünyanın her yerinde aynı. Gözlerimizin rengi farklı olabilir ama gözyaşının rengi dünyanın her yerinde aynı. Onun için olaya evrensel noktadan bakıyoruz. Bu anlamda sömürülenlerin ideolojisi olamaz diyoruz. Dünyada emek kesimi sömürülüyor" dedi.

Kılık kıyafet yönetmeliğini eleştiren Yalçın, şunları söyledi:

"Bize 'Bıyıklarınız üst dudağınızı ihlal edemez, aşağıdakini de taciz edemez. Ayakkabı topuk boyunuz bu kadar olacak, pantolonunuzun kumaşı şöyle, kazağınızın yakası böyle olacak' diyen bu yönetmeliğe tahammülümüz yok. Kenan Evren dönemi uygulamalarına tahammülümüz yok. Eski Türkiye'yi istemiyoruz. Grev hakkı istiyoruz, siyaset hakkı istiyoruz. Anti demokratik, çağ dışı kılık kıyafet yönetmeliğinin değiştirilmesini bekliyoruz. Sözleşmeli istihdama karşıyız, kadrolu istihdam istiyoruz. 3600 ek gösterge ile ilgili Cumhurbaşkanımız seçim beyannamesi açıklarken çok önemli ümit verici cümleler kurdu. Bu cümlelerin devamının gelmesini bekliyoruz. Birçok sorunumuz var ama bunları çözecek olan gücün kesinlikle ama kesinlikle bu örgütlü yapıdan geçtiğini biliyorum. Bizim sorunlarımızın çözümünün altında 'yerimiz, terimiz ve imzamız var' deyişimiz boşuna değil. 'Kimse size adalet veremez, kimse size hakkınızı vermez. Eğer adamsanız siz alırsınız' diyen Malcom X, boş yere konuşmuyor."

Yalçın, "Önemli bir süreçteyiz. 24 Haziran sıradan bir tarih değil asla. Eğer parlamenter sistemdeki gibi kayıkçı kavgasıyla siyaset çatışacaksa, bu süreç Türkiye'nin bu küresel kirli planda yıkılması, yutulmasıyla sonuçlanır" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 10:33
Anahtar Kelimeler:
GrevAli YalçınMemur-Sen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Memur ve emeklisini kullanma !! 2018-05-27 10:54:00

Bu kişi ve bundan evvelki mem.sen.başkanları akp.li..evvelkide akp.ye yağlar çekti..Ahmet Gündoğdu..şimdi akp.den konya m.vekili..bu kişiyede inanmaz memurlar ve memur emeklileri..seçim zamanı gelince ortaya çıkarlar..memura yağ çekerler..Geçen 2 yıllık zam anlaşmasında başka sendikalar % 15 isterken bu kişi memur ve emeklilerini sattı..%4.5 a yetkili sıfatı ile akp.hükümeti ile anlaştı.

Misafir Avatar
KENAN EVREN PAŞA YI ANARKEN 2018-05-27 11:30:31 @Memur ve emeklisini kullanma !!

SAYGILI OL .ÜLKE ORDUSUNUN BAŞINDA 1 ADET DAHA KENAN EVREN OLSA İDİ AKP NİN A HARFİ OLMAZDI.FETO MASALI BİTERDİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Masa memuru emeklisini kullanma.başkan.! 2018-05-27 11:00:05 @Memur ve emeklisini kullanma !!

Bu yıl Temmuz ayı zam %.3.5 yani her emekliye 70 lira zam (masa memuru emeklisi) gelecektir..Hakkımız haram olsun bu kişilere..emekliyi aç koyan bu kişilerdir.Allah değildir.Allah rızkı veriyor,bu kişiler engelliyor..vebal günah bunlara aittir..emekli masa memurlarının..zaten ev kirası ve benzer ana katalizatör nesneler hergün pahallanıyor..
bu kişinin de amacı vekil olmak mı? 3600 ek göstergeleri istemiyor..
neden istemiyor..devlete yük olmasın diye..Memur ve emeklisine..
Sağlık ve polis teşkilatı emekli masa memurunun en az 20 katına varır.
onlara ses yok..ancak şimdide kenan evren felsefesini kullanıyor.
Galiba vekil yapmadılar..!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-05-27 12:00:38

Anti demokratik, çağ dışı kılık kıyafet yönetmeliğinin değiştirilmesi lazim yeter artik

Avatar
M.altn 2018-05-27 13:26:31

Memurluk can cekişiyor; Memurlar içinde Ayrım Yapan Siyaset oldu.Polise, Ögretmene,Hemşireye, He çok önemli Olan İmamlara ayrıçık yap; Diger Memurlar Sizin Memurunuz değil Değilmi.. Tabi Yunanistanın Memuruyuz; Suriyelilere Tanıdıgınız hakkı KENDİ MEMURUNUZA TANIMADINIZ.Haram olsun.. Hakkımızı Helal etmiyoruz

Misafir Avatar
emekli masa memurları..Feryat ediyor 2018-05-27 16:37:19 @M.altn

emeklileri daha beter..ev kirası emekli memuru yıktı bitirdi..zam gelince ev sahibide zam yapıyor..misal 100 lira zam gelse ev sahibi 150 lira zam yapıyor..beğenmiyorsan çık diyor..ne yapsin emekli memurlar..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Önce Liyakat 2018-05-27 14:28:39

Memuru satan yalaka herif! 16 Yıldır iktidar da olan AKP niz niye şimdiye kadar grev hakkını vermedi? AKP gittiği gün senin o sarı sendikan YOOOOKKKK olacak!

Avatar
Tepkiliyseniz eğer 2018-05-27 15:35:53

Seçimlere kadar bankalardan paralarınızı çekin. Bu kapital sistemin sömürü organları bankalara prim vermeyin. Sahip olduklarına bizim sayemizde olduklarını hatırlatın onlara. Hadi durmayın 3-5 ne varsa bankalardan çekilmesi için talimat verin. Sesinizi ancak o zaman duyarlar. Sizi ancak o zaman fark ederler.

Avatar
Duka 2018-05-27 11:30:14

Sendikacıvık

Avatar
Denuz 2018-05-27 15:49:16

Devletin malı deniz yemeyen keriz memurun hakkını siz yediniz ak şeytanlar şimdide kılık kıyafet değişmeli diyorsun sarıkla cübbeli olarak mı memur işe gelsin yada mini etekle veya mayo ile işe gelsin bunlarla ugrasacagina memura hak talep etseydin halen memur öğle yemeğini cepten yiyiyor 16 yıldır aklın neredeydi satılmış yalakalar

Avatar
Murat 2018-05-27 17:22:10

Koltuk sevdalısı Memur-Sen başkanları memurlardan her Allah’ın günü küfür yiyorsunuz.memurlara ne faydanız oldu bu güne kadar.