banner87

Kılıçdaroğlu bu teklife ne diyecek?

Sözcü yazarı Rahmi Turan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na “ölüm orucu” önerisinde bulundu.

Kılıçdaroğlu bu teklife ne diyecek?

Sözcü yazarı Rahmi Turan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na “ölüm orucu” önerisinde bulundu.

01 Haziran 2017 Perşembe 08:45
Kılıçdaroğlu bu teklife ne diyecek?

“Ülkede gerçek anlamda tek muhalefet partisi kaldı: CHP.” iddiasında bulunan Turan, “Fakat… CHP’nin en sert eleştirileri dahi iktidar partisi AKP’ye vız geliyor, tırıs gidiyor! O halde CHP lideri Kılıçdaroğlu ne yapmalı? Farklı, çarpıcı, etkileyici eylemlerle muhalefet dönemini başlatmalı? Lider olmak kolay değil. Kılıçdaroğlu ‘Ölüm orucu’ ya da ‘Açlık grevi’ adı verilen eylemleri bile düşünmeli. Bu fikir bana ait değil. Dün de yazmıştım. Bu çarpıcı eylem fikri, önceki dönemin Sağlık Bakanı Rifat Serdaroğlu’na ait. Düşünebiliyor musunuz? Ana muhalefet liderinin Anıtkabir veya Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nin önünde ‘Ölüm orucu’ adı verilen açlık grevine başlaması hem Türkiye’nin, hem tüm dünyanın gündemine oturur!” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GÖKSEL 2017-06-01 09:01:56

BENCE TAM İSABET TUTUN ÖLÜM ORUCUNU BU ÜLKEDE SİZDEN KURTULSUN RAHMİ TURANI KUTLUYORUM TAM İSABET HEMEN BAŞLAYIN BENCE HİÇ DURMAYIN

Avatar
VATANDAŞ 2017-06-01 09:04:57

SÜPER FİKİR HEMEN BAŞLAYIN PENSİLVANYADA FETÖNÜN EVİNİN ÖNÜNDE TUTUN AMA ORUCU NEDE OLSA AĞA BABANIZ O TASMAYI GEÇİRMİŞ PİNOKYO KEMALİN BOYNUNA NEREYE ÇEKSE ORAYA GİDİYOR PİNOKYO

Avatar
İZLEYİCİ 2017-06-01 09:06:45

ALDIĞIM EN GÜZEL HABER AMA O GÖT KEMALDE YOK ANCA BAŞKALARINA ARKA ÇIKSIN O

Avatar
kemalllllllll 2017-06-01 10:37:47

ödü koptu kemalınnn. ne ölümü be ne orucu ! bunlardan hiç hoşlanmaz. ödü koptu kemal in. kim yaptı bu şakayı ? ölümü hiç sevmez ama ölümlere milleti çağırır. öldüren teröristelere ve yandaşlarına arka çıkar. ama kendisi yaşaması lazım kndine göre. çlümden korkar kemal. ama nereye kadar

Avatar
aydın 2017-06-01 11:15:00

halkın gözünde itibarınızı kaybediyorsunuz,dumanlı hava yaratıyorsunuz,devamlı kavga,güvenlik güçlerini zafiyete ugratıyorsunuz,bunun hesabını sorarlar,fetonun pkk nın ekmegine yag sürüyorsunuz,kontrolü darbe diyerek,mücadeleyi zayıflatacak sulandıracak işler yaparak

Avatar
şaka 2017-06-01 15:33:02

kemalı açlık grevine başlatalım, sonra bir tank ın yanına götürelim. sonra yüzü gülsün diyerekten fetöcüler serbest kaldılar diyelim. sonra terörden ceza alan hdp lilerin ziyaretine gideceksin diyelim meraklansın biraz.. sonra yüzüne bir bardak su serpelim UYANNN uyanık kemalll korktunmu? bu bir rüyaydı. ama gerçeklerde bunları pek sev,yorsun nasıl oluyor ? kalpten gider kesin . şaka yapmayalım yinede.

Avatar
ülkem 2017-06-01 16:26:16

kemalı açlık grevine başlatalım, sonra bir tank ın yanına götürelim. sonra yüzü gülsün diyerekten fetöcüler serbest kaldılar diyelim. sonra terörden ceza alan hdp lilerin ziyaretine gideceksin diyelim meraklansın biraz.. sonra yüzüne bir bardak su serpelim UYANNN uyanık kemalll korktunmu? bu bir rüyaydı. ama gerçeklerde bunları pek sev,yorsun nasıl oluyor ?

Avatar
DURUN DURUNNNN 2017-06-01 16:31:19

bu işin şakası olmaz kardeşler. kılıçdaroğlu bir emir kuludur. patron ne drese onu yapmak zorunda. ülkenin durumunu düşünmeden bir çılgınlık yapabilir aman haa. bu lider değil emir kulu. uaynalım kardeşler. kimler başımıza ANA MUHALEFET lideri olmuş. 2019 u bekliyelim sandığa gömelim kurtulalım bunlardan.