banner87

Kılıçdaroğlu: Hepsini gerçekleştireceğiz

Denizli'de sabah saatlerinde STK'larla bir araya gelen Kılıçdaroğlu daha sonra Bozkurt ilçesinde esnafla buluştu.

Kılıçdaroğlu: Hepsini gerçekleştireceğiz

Denizli'de sabah saatlerinde STK'larla bir araya gelen Kılıçdaroğlu daha sonra Bozkurt ilçesinde esnafla buluştu.

06 Haziran 2018 Çarşamba 16:06
Kılıçdaroğlu:  Hepsini gerçekleştireceğiz

Seçim çalışmaları kapsamında Denizli’de sabah saatlerinde Sivil Toplum Kuruluşları (STK) temsilcileri ile  bir araya gelen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu daha sonra Bozkurt ilçesinde esnafla buluştu. Açık alanda düzenlenen toplantıya vatandaşlarda katıldı.

İşte Kılıçdaroğlu’nun konuşmalarından satır başları

Ekonomi ile ilgili 25 Haziran’da şunu yapacağız bunu yapacağız diye her hangi bir vaatleri yok. Onlarda biliyor 25 Haziran’da yolcular. İktidara geldiğimizde ilk işimiz çiftçinin kredi borçlarının faizlerini silmek olacak. Esnafın neden ödediği belli olmayan kira stopajını kaldıracağız.
1 Ocak 2019’da asgari ücereti 2 bin 300 lira yapacağız.

Muharrem İnce’nin cumhurbaşkanlığında Millet İttifakı’nın meclis çoğunluğunda emeli maaşları en düşük 1500 TL olacak.

Şimdi diyorlar ki ‘Kılıçdaroğlu sen söylüyorsun da  para nerede?’

Geçtiğimiz yıl İngiltere’deki tefecilere 151 milyar dolar ödediler ödemeye de devam ediyorlar. Bunlar dışarıdaki tefecilere verilenler bir de içerideki tefeciler var. Sen tefecilere para buluyorsun da ülkedeki fakir fukaraya bulamıyor musun?

Sudan’da arazi kiraladılar. Oradaki arazide tarım ürünü yetiştirip Türkiye’ye daha ucuza getireceklermiş. Sen parayı oradaki çiftçiye vereceğine kendi çiftçine ver.

Nohut dışarıdan, fasulye dışarıdan, saman bile dışarıdan sen götür parayı Sudanlı çiftçiye ver.

Bugüne kadar kime oy verdiyseniz verdiniz. Bundan sonra için sizden isteğim sandığa giderken bir kez daha düşünmeniz. İktidar olduğumuzda söylediklerimizin hepsini gerçekleştireceğiz. Kimsenin kılığı kıyafetiyle, dili diniyle ilgilenmeden millet için çalışacağız. Bu nedenle ittifakın adını ‘Millet İttifakı’ koydu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 17:15
Anahtar Kelimeler:
KılıçdaroğluEsnafStk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÜLKÜCÜ 2018-06-06 17:35:31

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız oyumuz MHP ye ve Cumhurbaşkanı adayımız Sn Meral Akşener Bacımız .

Misafir Avatar
düzce 2018-06-07 08:27:38 @ÜLKÜCÜ

İyi parti zaten FETÖ projesi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp baraj altında kalmalı 2018-06-07 08:26:52 @ÜLKÜCÜ

chp baraj altı HUR İÇİN. TERÖRÜN TEKRAR HORTLAMAMASI İÇİN . terör yüzünden halk yayalalarına çıkamıyordu chp hdp nin yerini aldı. halk artık hdp ye güvenmiyor chp masum görünerek pkk yı korumaya kurtarmaya çalışıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP öncesi 16 yıl evveli 2018-06-07 08:24:06 @ÜLKÜCÜ

Bir asgari ücretli emekli olduğu zaman maaşının 3 te 1 i maaş olarak bağlanıyordu. yanı 1600 Tl olan maaşına 530 TL emekli maaşı bağlanıyordu. bu gün en düşük emekli maaşı 1600 TL oluyor bu ay. utanmadan milleti kandırmaya çalışıyo muhalefet ve kiralık satılmış sözcüleri. eski devir değil halk her şeyi görüyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-07 00:29:07 @ÜLKÜCÜ

AKP ELVEDA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-07 00:28:43 @ÜLKÜCÜ

CHP KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oyumuz IYI partiye 2018-06-07 00:26:20 @ÜLKÜCÜ

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz siysi çöplüye chp nikli aydin a cevap 2018-06-07 00:24:21 @ÜLKÜCÜ

KILIÇDAROĞLU SSK 2 MİLYAR 341 MİLYON AÇIK VARDI emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40 tı AKP SSK 2016 SENESINDE açık 20 milyar 655 milyon 603 bin TL emeklilik yaşı 65 oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz siysi çöplüye chp 2018-06-07 00:23:25 @ÜLKÜCÜ

KILIÇDAROĞLU SSK 2 MİLYAR 341 MİLYON AÇIK VARDI
emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40 tı
AKP SSK 2016 SENESINDE açık 20 milyar 655 milyon 603 bin TL
emeklilik yaşı 65 oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz siysi çöplüye chp 2018-06-06 18:13:03 @ÜLKÜCÜ

Kılıçdroğlu utansa bir parça dürüst olsa SSK yı batırdı ülkeye zarar verdi halkı sefil etti. şimdi kalkıpda ülkenin yönetimine talip olmaz. batırmak için talip tabi bunuda biliyoruz ve buna asla ülke yönetimi vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (5)
Avatar
ergün karaduman 2018-06-06 18:22:16

akp neden kabedecek? akp zazalara ihanet etti ve zazalar akp yi sikme karari aldi. az önce chp nin tanirim reklamini izledim orda her kesi saymislar ama zazalari es gecmisler. biz türkler artik sunu cok iyi biliyoruzki zazaya kalleslik yapan türke kalleslik yapan odaklarla ayni yerden beslenmekte. zaza-türk el ele bop projesini yani büyük kürdistan yavru israyilistan projesinin cehennemin dibine gömecegiz. chp de bop projesini yürütecek , zazalari yok sayarak bunu ispatladi, akp denen namusuzun yanina chp denen namusuzu gömecegiz. tanri türkü korusun.

Misafir Avatar
ergün karaduman vatan partili aydin 2018-06-07 00:27:10 @ergün karaduman

yemezler

Beğenmedim! (2)
Avatar
ergun karaduman 2018-06-06 18:24:20

18 milyon Zaza Kardesimizin yüregi Bizim ile.
akp-chp denen bop projesinin siyasi fahiselerini cehennemin dibine gömecegiz.
Tanri Türkü Korusun

Misafir Avatar
ergün karaduman vatan partili aydin 2018-06-07 00:27:48 @ergun karaduman

yemezler

Beğenmedim! (3)
Avatar
Zaza Alper 2018-06-07 00:29:58

Akradaşımız, Zazalar konusunda bir hakikati dillendirmiş, kendisine Teşekkür etmek boynumum borcudur.
Ülkemizdeki partilerin ham maddesinin BOP olup olmadığını gerçektende Zazalar üzerinden tahlil edebiliriz.
AKP
CHP
MHP
SADET
DEMOKRAT PARTİ
HDP
BBP
VATAN PARTİSİ
HÜDA PAR
ve diğerleri ilginçtir hep bir ağızdan Zazaları yok saymaktadırlar.
Zazalar, büyük kürdistan projesinin önündeki en büyük engeldir ve bu tüm partiler bu engeli ortadan kaldırmak için el ele vermiş durumda.

Avatar
aydın 2018-06-06 17:45:26

hazine boş ,cari açık yuksek cebinden mi verecen

Misafir Avatar
vatan partili aydinalgi operasyonunu 2018-06-07 00:28:18 @aydın

yimizler

Beğenmedim! (0)