Kılıçdaroğlu İzmir mesaisine başladı

CHP’de en sona bırakılan İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayının belirlenmesi için mesai resmen başladı.

Kılıçdaroğlu İzmir mesaisine başladı

CHP’de en sona bırakılan İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayının belirlenmesi için mesai resmen başladı.

12 Ocak 2019 Cumartesi 15:11
Kılıçdaroğlu İzmir mesaisine başladı

Cumhuriyet Halk Partisi Parti Meclisi 16 Ocak çarşamba günü toplanarak, İYİ Parti ile mutabakata varılan il ve ilçeler ile İzmir Büyükşehir adayını belirlemesi bekleniyor. Kritik toplantı öncesi CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, cuma günü mesaisinin neredeyse tamamına yakınını İzmir’e ayırdı.

YÜCEL’DEN BİLGİ ALDI
CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Cuma günü öğlen saatlerinde partideki makamında İzmir İl Başkanı Deniz Yücel’i kabul etti.

Edinilen bilgiye göre, kritik buluşmada İzmir’in ilçeleri masaya yatırılmadı. Çünkü Yücel, Kılıçdaroğlu’na önce büyükşehir adayının belirlenmesinin uygun olacağını aktardı. Büyükşehir adayının belirlenmesinin ardından İzmir’in ilçelerin masaya yatırılmasının daha iyi sonuç vereceğini belirtti.

YÜCEL RAPORUNU KILIÇDAROĞLU’NA SUNDU
Yücel, ardından İzmir’de günlerdir ilçe başkanları ve yönetimi, il yönetimi, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşların büyükşehir adayı konusundaki düşüncelerini içeren bir rapor sundu.

Mevcut adaylar konusunda il ve ilçe yönetiminin tercihlerini tek tek sıraladığı ve bazı milletvekillerinin büyükşehir adaylığı konusundaki ısrarlarının partinin örgütlerinde nasıl yankı bulduğu konusundaki düşüncelerini de CHP Lideri’ne aktardığı öğrenildi.

ADAYI TARİF ETTİ Mİ?
Kritik buluşmada Yücel, İzmir büyükşehir adayının profili konusundaki düşüncesini de net bir şekilde Kılıçdaroğlu’na anlattığı bildirildi. Açıklanacak ismin mutlaka İzmir’de birlik ve beraberliği sağlayacak, tüm kesimlerden tereddütsüz oy alabilecek, yerel yönetimler konusunda deneyimli, İzmir’deki bütün kesimleri kucaklayacak bir isim olması gerektiğini vurguladı. Hatta örgütlerin talebi doğrultusunda bir ismi telaffuz ettiği de öğrenildi.

KOCAOĞLU’NU ÇAĞIRACAK MI?
Yücel’in önerilerini tek tek dinleyen ve isim konusundaki önerisini dikkate alacağını belirten CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun ise, önümüzdeki günlerde gerekirse İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ile bir görüşme yapabileceğini, ardından CHP Genel Başkan Yardımcıları Seyit Torun ve Oğuz Kaan Salıcı ile durum değerlendirmesi yaptıktan sonra, kamuoyundan gelen anketler doğrultusunda İzmir konusunda karar vereceklerini aktardığı öğrenildi.

MECLİS ÜYELİKLERİNDE KADIN VE GENÇ UYARISI
Kritik buluşmada Kılıçdarağlu, İzmir İl Başkanı Deniz Yücel’den bir de talep de bulundu. Kılıçdaroğlu, İzmir Büyükşehir ve İlçe Belediye Meclisleri üyelikleri oluşturulurken, ağırlıklı olarak kadın ve gençlerden oluşturulması, bu konuya özen gösterilmesinin talimatını da verdi. Kendisi de genç olan Yücel’in, CHP Lideri’nin bu talebini mutlaka yerine getirmek için elinden geleni yapacağını sözünü verdiği bildirildi.

KILIÇDAROĞLU STK TEMSİLCİLERİYLE BULUŞTU
CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Cuma günü ayrıca İzmir’den gelen iki farklı Sivil Toplum Kuruluşu heyetlerini de kabul etti. Heyetlerden İzmir konusunda fikir alışverişinde bulundu. Önümüzdeki hafta yapılacak PM’de merakla beklenen İzmir Büyükşehir adayının belli olabileceği müjdesini de verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2019 17:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayni salak trol ! 2019-01-12 15:48:50

Kara Fatma , iyi mi, Uyan artık yeter!..... Haci yatmaz, the imam, imam bayildi ve HADE BE ayni trol yorumculari bezdirmek icin mütemadiyen ayni seyleri kopyala yapistir yapiyor!

Misafir Avatar
Doğru valaa! 2019-01-12 15:58:53 @Ayni salak trol !

Zaten bir kaç tane kaliteli yorum yazanlar kaldı herkesi bıktırdı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kara Fatma 2019-01-12 15:34:16

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-12 15:34:31

İYİ Parti ve CHP ince eleyip sık dokuması ve partiler arası paslaşması iyi idare ediyorlar. Vatandaşın umutlanmasın sebep oluyor. Seçim için güzel hazırlanıyorlar.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-12 15:34:47

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
Uzun Hasan 2019-01-12 17:14:12

Ne oldi? Zülfiyara mı dokundu?

Avatar
Yusuf 2019-01-12 17:37:52

Sayın Kılıçdaroğlu, Hatay,da, Ankara,da ve başka illerde bir Sosyal demokrat bulmadı. Oraya Eski Mhp ve Akp lileri yerleştirdi. Yani ikinci kalite yöneticiler. Izmire,e de ikinci kalite bir Mhp,li bul ve koy. Ayakta uyuyan Chp genelbaşkansın.

Avatar
izmirin il ve İlçe chp başkanları 2019-01-12 18:23:49

Sayın Kılıçdaroğlu İzmir’in il ve ilçe başkanları CHP li belediyeler üzerindeki denetim görevini yerine getirmemişlerdir.Chp li belediyeler başı boşluk içerisinde 5 yılını keyfi Sefa içerisinde geçirmişlerdir vatandaşların sıkıntıları İle hiç ilgilenmemişlerdir.Yapılan müracatları hiç dikkate almamışlardır,paramparça olmuş köstebek yuvası yollar,yerinden fırlamış mazgallar,yıpranmış deforme olmuş kaldırımlar vatandaşı canından bezdirmiştir Bornovada Bornova metro Durağından Ege Üniversitesi istikametinden Işıkkent ve tüm ara yol ve sokaklar langır lungur vatandaş ölüsünü bile bornovada defnedememektedir bir belediye başkanı düşünün ki 5 yıl başkanlık yapacak ve o ilçede dolan mezarlık yerine bir yer temin edemiyecek vatandaş bornovada bu 5 yıllık süre zarfında canından bezmiştir sadece müteahhitlere hizmet etmiştir zaten kendisi de Müteahidi oğlu umarım bornovada bir aday seçimi yapılırken sayın Kılıçdaroğlu tekrar yanlış bir aday seçimi yapmaz

Avatar