Kılıçdaroğlu Kurultay eleştirilerine sert çıktı

CHP Meclis’te kapalı grup toplantısı yaptı. Kurultayın değerlendirildiği toplantıda söz alan bazı milletvekilleri Genel Merkez yönetimi ve Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nu eleştirdi. Kılıçdaroğlu da eleştirilere sert yanıt verdi 

Kılıçdaroğlu Kurultay eleştirilerine sert çıktı

CHP Meclis’te kapalı grup toplantısı yaptı. Kurultayın değerlendirildiği toplantıda söz alan bazı milletvekilleri Genel Merkez yönetimi ve Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nu eleştirdi. Kılıçdaroğlu da eleştirilere sert yanıt verdi 

14 Şubat 2018 Çarşamba 16:32
Kılıçdaroğlu Kurultay eleştirilerine sert çıktı
banner1

Gökhan Şengül YURT/Ankara Bürosu

Söz alan milletvekillerindenTur Yıldız Biçer, “bu kurultayda ne adalet ne cesaret ne de umut vardı” dedi. 

Hüsnü Bozkurt çok sert bir konuşma yaparak “kurultay tam anlamıyla fiyasko, sonuç bildirgesindeki 17 maddeden 5 tanesini sayabilen varsa siyaseti bırakırım. İnancım ve umudum kalmadı” dedi. 

Necati Yılmaz, Tekin Bingöl’ün fazla yazılan oylarını gündeme getirirken delegeye, İlçe ve İl Başkanlarına baskı yapıldığını gündeme getirdi. 

Tekin Bingöl, söz alarak hiç bir delegeyi aramadığını ispat edilirse siyaseti bırakabileceğini söylerken 'il ve ilçe başkanlarını aradın' diye sataşmalar oldu. 

Kemal Kılıçdaroğlu eleştirilere sert bir dile karşılık vererek, “ Gençlik Kolları, kadın kolları,  İl-İlçe örgütleri, milletvekilleri çalışmıyor. Tek başıma ben mücadele ediyorum. “ dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.02.2018 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BAKARA 2018-02-14 19:05:18

Ulan bir insanın üstüne bu kadar da gidilmez be.Ben şahsen Kemal beyin çok hırpalandığını düşünüyorum.Adam ağzı ile kuş tutsa nafile.Ama bunuda bir kenara yazın Kılıçtaroğlu genel başkanlığı bıraksın CHP nin oyu otomatikmen yüzde onyedi olacak iddaa ediyorum.Chp tepe taklak gidecek.Kılıçtaroğlunu eleştirenler hayatları boyunca CHP ye oy vermemiş insanlar.Chp lilerde bunların oyununa gelip sayın genel başkana çok yükleniyorlar.Son onbeş yılda Kılıçtaroğlu gibi dürüst,mert,delikanlı,sözünün eri bir siyasetçi gelmemiştir.Bu adam birleştirici güçtür,Demokrasi nin bel direğidir.Deniz Baykal şu anda genel başkan olacaktı Muharrem ince ve diğer vekiller kalkıp ileri geri konuşacaktı ha adamın püskülünü keser bir ton sopa atarlardı.Sarıgül gibi adamı şamaroğlanına çeviren sizi hoplatırdı.Yıllardır siyaset yapan bu zatlar başınızı kaldırında bir şu topluma bakın.Sizin sorununuz Kılıçtaroğlu değil.Bu halka en doğrusunu da anlatsanız delilde sunsanız boştur boş.Bu toplum doğruları görmekten aciz

Misafir Avatar
tesbit 2018-02-15 08:27:08 @BAKARA

Kılıçdaroğlu ile chp temizlenmez. CHP yüzde doksan AJAN var. yüzde doksan Atatürk karşıtı var, yüzde doksan Türkiye düşmanı var. Yüzde on vatanever ve Atatürkçüde söz geçiremiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemal ve sol 2018-02-15 08:24:20 @BAKARA

kemal solcuların BAŞıdır. kemal ara sıra kuzey korede solculuk kominizim öğreniyor . siz ne yapıyorsunuz? kemal kılıçdaroğlunu beğenmyorsunuz. o zaman perinçek chp nin başına geçsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK--cevap 2018-02-15 08:22:13 @BAKARA

İMF ciler babanmıy yoksa sende onların ortağımısın len yezid soysuz. Türkiye terihinin en refah ekonomik dönemini yaşıyor. hain manyak pislik iftiracı seni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-15 02:54:59 @BAKARA

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CIA'nın, çarpıcı Türkiye raporu. 2018-02-15 02:53:03 @BAKARA

CIA'nın, çarpıcı Türkiye raporu. Referandumda evet diyenler iyi izlesin.
https://www.youtube.com/watch?v=xaOTfbInCYk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2018-02-14 23:59:07 @BAKARA

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2002 yılında benzin 1,66 lira
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2002 yilinda ekmek 22 kurus
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-14 23:42:58 @BAKARA

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troller yemezler anam yemezler 2018-02-14 23:41:42 @BAKARA

sizde amma numara varmis artistlikte 1 numarasiniz ha chp li kiliginda chp yi karalamak seytanin aklina gelmezdi pess vAllahi troll maasinizdan tikina tikina baklava sakin yalniz yemeyin dede gibi dedecik löpcük löpcük yağ bağlarsiniz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şanş YAY burcuna geçti... artik CHP zamani 2018-02-14 23:39:47 @BAKARA

artik kiliçdaroğlu zamani hepimiz doyasiya et yiyecez ekmek makarnaya son gel anam gel CHP ye gel milli yerli partine destek ol sahip cik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok ayip universite diplomali 2018-02-14 23:39:03 @BAKARA

kilicdaroglumuzu kucumsiyemezsin biz chp liler kilicdaroglumuzdan cok memnunuz sizede pok yimisi duser gidin vatan partinizle ugrasin habire chp yi karalayip bosa kurek cekiyonuz hacilar chp yi ammada kiskaniyorsunuz ha hak hukuk adalet icin yerli ve milli CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Baronlar Karanlik gucler kaybetti 2018-02-14 23:37:57 @BAKARA

Türk Milleti Kazandi kiliçdaroğlumuz kazandi CHP kazandi
hak hukuk adalet için artik CHP zamani

Beğenmedim! (1)
Avatar
SERT keMAL 2018-02-14 17:41:07

bu adam çok serttir, çok acımasızdır, adalet yok adil değil. buna karşı çıkanı keser asar yok eder.

Misafir Avatar
soylu? nikli kac farkli nikle chp ye 2018-02-14 23:31:16 @SERT keMAL

baklava sanip saldirmissin yuhh sana keske sen kilicdaroglu kadar vatan sever olabilseydin ama nerdee sende o yurek ayip ayip kac farkli nikle yorum yazip algi operasyonun tutmuyo be bizi cocukmu sandin ??? inadina ATATURK INADINA CHP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partilimisin aktrol mu 2018-02-14 23:25:59 @SERT keMAL

neysen artik sen bizi kandircaginimi saniyorsun seninkisi algi operasyonu yemezler cicim kapis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aslan gibi yok yok aslan bu canım 2018-02-14 18:37:24 @SERT keMAL

Bu kılıçdaroğlu insanlar içinde harcanıyor. tutup bunu aslan ların yanına yani hak ettiği yere koyalım. varmısınız?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
soylu? 2018-02-14 18:12:28 @SERT keMAL

Bu adama hala lider diyene, hala sempati duyana, hala adaletli diyene hala chp li diyene şaşarım ! kemal bizden biri değil arkadaşlar. artık uyanın.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Halkın Sesi 2018-02-14 17:46:33

Yeter artık. Millet aynı yüzleri görmekten bıktı. İyisin hossun namuslusun dürüstsün seffafsın adalete hukuga düsünce ve basın özgürlügüne saygılısın ama yeter. Aksi halde koskoca Chp % 16-17'lere düsecek. İnce gelse minimum % 30....Koltuklarını kirleten akp'liler haydi korkuyorda ayrılmaktan, sen neden korkuyorsun. Bundan sonra Chp'de baskanlar en fazla iki dönem baskanlık yapmalı ve kan tazelenmeli.

Misafir Avatar
hadi ya sen zaten oyunu vatan partisine veriyorsun 2018-02-14 23:26:50 @Halkın Sesi

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÇOK İYİDİR KEMAL BEY 2018-02-14 23:18:58

Kemal Bey size verilen görevin gereğini hakkıyla yerine getirdiniz ve getirmeyede devam ediyorsunuz.BOP eş başkanı siz olmadan cumhuriyetimizi dönüştüremez ve Türk Milletinin birlik ve beraberliğini mezhepsel temelde ayrışmaya tabi tutmayı başaramazdı.BOP'un görünen ve görünmeyen ayağını anlatacak birileri mutlaka çıkmalı.

Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-14 23:35:27 @ÇOK İYİDİR KEMAL BEY

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahceliyi gozun gormuyor mu ?? 2018-02-14 23:33:01 @ÇOK İYİDİR KEMAL BEY

ikiz yasalar meclisten gecerken bahceli nerdeymis ?? baskanligin onunu acan kilicdaroglumu bahcelimi ?? adaletli ol baskanlik sonrasi eyalet sistemi gelirse sasirma

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-02-14 22:14:03

Chp delegeleri sayın Kılıçdaroğlu, nu seçmeleriyle iktidar olmak istemediğini gösteriyor. Acaba neden ?

Misafir Avatar
vatan partili kardes sen chp ye cok kafa yorma 2018-02-14 23:28:15 @Mehmet

sen kendi partine bak emek verki meclise girebilsin chp den vatan partisine oy gitmez

Beğenmedim! (0)
Avatar
Al Sana 14 Şubat _ Yıldız Tilbe ☆.. ❥(◡‿◡✿) 2018-02-15 00:33:54

https://www.youtube.com/watch?v=6lgnw0B2RNc

Avatar
aydın 2018-02-14 19:36:57

BU CHP e hdp yi eleştirmedikten sonra batar.ve kılıçtaroglunu goturecek boke takı mı ,fikri saglar,karayalcın,oguz kagan salıcı,erdal aksunger, ,cihaner.bunlar seytan şaplagı.ataturkculeri nasıl urkuturuzun peşındeler oncelikle

Misafir Avatar
aydin nanesi hep chp chp diyorsun 2018-02-14 23:34:10 @aydın

hdp yi akp mhp neden meclise sokmus cevap ver ???

Beğenmedim! (0)