Kılıçdaroğlu'ndan Bahçeli'ye sert yanıt

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, haftalık grup toplantısında açıklamalarda bulunuyor.

Kılıçdaroğlu'ndan Bahçeli'ye sert yanıt

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, haftalık grup toplantısında açıklamalarda bulunuyor.

04 Aralık 2018 Salı 14:09
Kılıçdaroğlu'ndan Bahçeli'ye sert yanıt

Kılıçdaroğlu Bahçeli'nin sözlerine yanıt verdi.

Kılıçdaroğlu şöyle konuştu:

Özel olarak kimseyi suçlamadım, bir yanlışı varsa hatırlatırım. Muhafet partilerini özellikle eleştirmem, eğer muhalefet partileri birbirin eleştirirse iktidar çıkar sağlar.

Sayın Bahçeli beni eleştirmiş, onun ağzından yanıt veriyorum. Sayın Bahçeli 8 Nisan 2014'&te "Türklüğü reddeden, TC'yi silen bir inkarcıdan Türkiye Cumhurbaşkanı olamaz. Tekeden süt sağılmaz, Recep Tayyip Erdoğan'dan da Cumhurbaşanı olmaz. Her vatan evladı Cumhurbaşaknı olabilir ne var ki Recep Tayyip Erdoğan olamaz" Sayın Bahçeli ben sana ne söyleyeyim

Ben sana birşey demiyor, sözlerini hatırlatıyorum. Ülkücü kardeşlerimin bayrak, vatan sevgisi, insan sevgisi benim yüreğimde de aynen vardır. Benim gönlümde de vatan sevgisi, bayrak sevgisi, insan sevgisi vardır. Biz kimsenin gölgesine sığınmayız, medet ummayız.

Birilerinin önünde diz çöküp yalvarmayız, o nedenle ülkücü kardeşlerime tek bir sözüm yok. Onların başımın üzerinde yeri var. Ama partisine sahip çıkmyanları kendi sözüyle vurmak zorundayım

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bazilari din satarak bazilari da 2018-12-04 14:33:54

milliyetcilik satarak yolunu buluyor. Isin icinde koltuk olunca bunlar tekeden de sut sagar okuzden de.

Misafir Avatar
KK tedavi olması lazım. 2018-12-04 17:27:23 @Bazilari din satarak bazilari da

KeMAL yine ahlakı ayaklar altına aldı. AR olacak insanda . hakaret etmekten herif zevk alıyor. siyaset yapmıyor bu adam resmen egosunu tatmin ediyor . RUHİ sıkıntısı var.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
Bozkurtum diyen kurnaz tilki 2018-12-04 17:09:02 @Bazilari din satarak bazilari da

koltuk kurtarmanin adini beka sorunu koydu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhurbaskanina hakaret 2018-12-04 17:01:26 @Bazilari din satarak bazilari da

sucundan bircok insan iceri atildi, ona en cok hakereti Bahceli yaptigina gore onu niye iceriye atmadilar?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bahçeli bu muhteşem sözlere cevap ver 2018-12-04 15:21:29 @Bazilari din satarak bazilari da

bu söylenenlere cevap vermezsen senden adi,yalancı şarapsız,dnyo,hibino bir adam yoktur.tükürdüğünü yaşlayacaksan söylediğini red edecekşen satter git siyasetten yavşak.yalancı siyonist gavvat.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Birbirinize satasacaginiza Türkiye ye sahib cikin 2018-12-04 14:20:19

Karadenizde ABD Ukrayna yi bahanesiyle Natoyu cagirdi
Ege de Yunanstanin 12 Mil hevesi ile Kiskirtmalari
Akdenizde ki Kiskirtmalara bakilirsa hayra alamet degil
Pyd ypg yi partner ypan ABD halen silahlandirip türkiye ye karsi hazirliyor
Bütün bunlar tesadür degil ve uzun zamandir hazirlanan senaryolar

Uyanin ve kendinize gelin artik yeter

Misafir Avatar
Birbirinize---e cevap 2018-12-04 18:38:37 @Birbirinize satasacaginiza Türkiye ye sahib cikin

ıt: @Birbirinize satasacaginiza Türkiye ye sahib cikin x-----------katılıyorum kardeşim. İktidar muhalefet ülkemize sahip çıkması lazom. ama gel gör bu chp bu chp varya resmen düşmanlardan yana. Türkiyenin zararını isteyen bu chp siyasetide kilitliyor. vAllahi ben chp ye çok oy verdim br daha vermeyeceğim.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Birbirinize satasacagina demek 2018-12-04 16:01:32 @Birbirinize satasacaginiza Türkiye ye sahib cikin

cok haksizlik olur Kilicdaroglu Bahceliyi ilk defa elestirdi hatta gec bile kaldi amma Bahceli iktidar yanlisi ve Kilicdaroglunu devamli elestiriyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işte ihtiyar parti liderleri 2018-12-04 15:19:38 @Birbirinize satasacaginiza Türkiye ye sahib cikin

. Statü farklılıkları kişisel davranış üzerindeki etkisi
nedeniyle çatışmaya yol açabilmektedir. Statü çatışmaları en çok yaşça ve kıdemce
önde olan bireylerin, kendilerinden daha genç ve kıdemsiz olan kişilerin emri
altına girmeyi hazmedememelerinde kaynaklanır. işte yavşak parti liderleri gençlerin önünü açarsa bunlar yaşanmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
salkimsacak 2018-12-04 15:12:55

Nereye saldiracagini bilmeyen ancak ve ancak dönekligini ve riyakarligini Saray yanciligi ve cikar amacli yuruttugu politikalarini unutturup gundemi degistirmek isteyen Serefsiz Bahceli seni Turk milleti Cek Senet Mafyasi baskani olarak hatirlayacak ve Recepin orospusu olarakta torunlarina hatirlatacak suratinda ne nur nede meymenet olan dölsuz it siktir git sarayinda soytariliga devam et

Misafir Avatar
M.A 2018-12-04 16:55:19 @salkimsacak

bu ağızla konuşmaya alışma ağzına sokarlar kaypak solcu uyandırıyım!

Beğenmedim! (8)
Avatar
Bozkurtum diyen kurnaz tilki 2018-12-04 17:08:15

koltuk kurtarmanin adini beka sorunu koydu.

Avatar
bozkurtum dıye geçiniyorlar 2018-12-04 18:39:07

bunların halkla ilgisi alakası yok işleri güçleri herkese iftira atmak başka bildikleri birşey yok

Avatar
Kuzeyli 2018-12-04 17:21:28

Bir yazıda bu kadar imla hatası olur mu?

Avatar
Derviş 2018-12-04 23:01:09

Bahçeli kişiliği sözde "çakma Milliyetci" kişiliği ile Tarihe geçti...ABD ye bir tek taş bile atmayıp, ülkemin aydınlarını-öğretmen-işçi-emekci-öğrenciierini dün öldürttüler..Bu gün "Dün " Rus düşmanlığı yaptıkları Ruısyanın ...yalıyorlar..Avrupa- kapılarında-Moskova saraylarında-ABD Başkanlarının kıçlarında dolanmayı milliyetcilik-müslümanlık diye millete yutturmak istiyorlar.

Avatar
Kemal 2018-12-05 01:25:34

Arkadaş ne iştir anlamadım bu Bahçeli’ye oy atan seçmenler hiçmi sorgulamaz kendilerini demezlermi ya bu bizim Bahçeli MHP limi yoksa AKP limi yada iktidarın ortağımı yoksa muhalefetmi sadece bunu sorgulayın be MİLLİYETÇİ arkadaşlar Dünyanın hangi ülkesinde var bu örnek muhalefet partisi iktidara yükleneceğini durmadan muhalefete yükleniyor arkadaşlar ülkeyi AKP yönetiyor her halde bunun farkındasınız değilmi bütün yanlışları haksızlıkları adaletsizlikleri enflasyonunu zamları yapan tek sorumlusu AKP dir bir uyanın la ne iştir anlamış değilim