Kılıçdaroğlu'ndan CHP'lilere önemli uyarı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Bursa'da STK temsilcileri, muhtarlar ve iş insanları ile bir araya geldi. Konuşmasında CHP'lilere uyarıda bulunan Kılıçdaroğlu, "Asla ve asla kışkırtıcı sözlere cevap vermeyin. Kaybedeceklerini anladılar her tarafa saldırıyorlar" dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan CHP'lilere önemli uyarı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Bursa'da STK temsilcileri, muhtarlar ve iş insanları ile bir araya geldi. Konuşmasında CHP'lilere uyarıda bulunan Kılıçdaroğlu, "Asla ve asla kışkırtıcı sözlere cevap vermeyin. Kaybedeceklerini anladılar her tarafa saldırıyorlar" dedi.

28 Şubat 2019 Perşembe 14:03
Kılıçdaroğlu'ndan CHP'lilere önemli uyarı

CHP lideri Kılıçdaroğlu, Bursa'nın Kestel ilçesindeki kültür merkezinde akademik odalar, STK temsilcileri, esnaf odaları, muhtarlar ve iş insanlarıyla buluşma programına katıldı.

Bursa'nın değişime ve dönüşüme ihtiyacı olduğunu söyleyen Kılıçdaroğlu, "Sadece pozitif ayrımcılığı yoksul semtlere yapacağız. Oradaki hayat standartını da Nilüfer'de yaşayanların hayat standartına çekeceğiz. Lafla olmaz bu işler, birlikte yönetmekle, sabırla olur, muhtarlarla konuşarak, sorunlarını dinleyerek olur" diye konuştu.

CHP'lilere uyarıda bulunan Kılıçdaroğlu, "Asla ve asla kışkırtıcı sözlere cevap vermeyin. Kaybedeceklerini anladılar her tarafa saldırıyorlar. Bize saldırıyorlar, Bahriye Üçok'a, Uğur Mumcu'ya saldırıyorlar. Nasıl yaparız da CHP'lileri sokağa çekeriz derdindeler. Bunlara asla cevap vermeyin" ifadesini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yazıklar olsun 2019-02-28 14:15:54

CHP'de Ankara adayı Mansur Yavaş'ın partinin 6 oklu rozetini kampanyasında kullanmak istememesi kriz yarattı. Yavaş'ın "CHP rozeti takmam" çıkışına parti tabanı tepki gösterdi. Ancak CHP yönetimi Yavaş'tan yana tavır aldı. CHP'nin reklamcı Ateş İlyas Başsoy'a hazırlattığı kurumsal kimlik çalışmasında 6 oklu rozete yer verilmedi. Yavaş'ın isteğiyle CHP adayları sadece Ankara'da değil Türkiye'nin her yerinde seçmenden 6 oklu rozetleri olmadan oy isteyecek.. bu kimin adayı sorarım size bu zat kazansa chp kazanmışmı olacak

Misafir Avatar
gerçek chp li değilim ama işte GERÇEK CHP BU boku 2019-03-01 08:57:00 @yazıklar olsun

Bu gün İstanbulun en engin belediyelerinden olan ŞİŞLİ belediyesi işçilerinin maaşlarını ödeyemiyor. Zaten maaşları düşük zamlar çok düşük tutulmuş birde onu bile ödeyemiyorlar. bu Şişlinin geliri nereye gitti? Bu chp bu durumda Türkiyeyi idaremi edecekmiş? aman amannn. ALLAH korusun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
roja velad 2019-02-28 18:06:05 @yazıklar olsun

bay kemal çok doğru söylemişsin ağızlarından kudurmuş itlerin salyası nasıl akar salyaları öyle akıyor itlerin.ama sizde alttan almayın açıklarında hakaretlerinde üstüne gidin watsap ihbar hattı kurun girelim içlerine neler konuşuyorlar aykırı çekelim atalım gerisini sen yaparsın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2019-02-28 17:19:50 @yazıklar olsun

Bunlarla uğraşıcağına, AKP neden 13 milyon fazla oy basıyor..CHP nin asıl bunu araştırıp halka bilgi vermesi gerekyor. Evet AKP 13 milyon fazla oy basıyor ..Haberiniz olsun..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li olarak soruyorum 2019-02-28 17:07:05 @yazıklar olsun

CHP dn Kılıçdaroğlu Ankaraya belediye başkan adayı olsa kazaabilirmi?
cevap: ASLAAAAAA. e bu mal daha chp nin başında neden uruyor?
ben chp ye oy vermeyeceğim arkadaş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp li 2019-02-28 15:17:37 @yazıklar olsun

Bu pinokyonun bize vereceği hiç bir uyarı olamaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ulan siz ne adi trollersiniz 2019-02-28 14:36:18 @yazıklar olsun

baktiniz ki Mansur beyin kazanma sansi yuksek, asli astari olmayan seylerle kocakarilar gibi dedikodu yapiyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
chpli 2019-02-28 14:30:19

yazıklar olsun sana hayvan kılıçtaroğlu

Misafir Avatar
yörük haydar 2019-03-01 09:25:11 @chpli

kılıçtaroğlu ananı becersin it.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hstr 2019-02-28 14:37:13 @chpli

sen CHP'li olamazsin

Beğenmedim! (1)
Avatar
has chpli 2019-02-28 14:51:32

CHP'de Ankara adayı Mansur Yavaş'ın partinin 6 oklu rozetini kampanyasında kullanmak istememesi kriz yarattı. Yavaş'ın "CHP rozeti takmam" çıkışına parti tabanı tepki gösterdi. Ancak CHP yönetimi Yavaş'tan yana tavır aldı. CHP'nin reklamcı Ateş İlyas Başsoy'a hazırlattığı kurumsal kimlik çalışmasında 6 oklu rozete yer verilmedi. Yavaş'ın isteğiyle CHP adayları sadece Ankara'da değil Türkiye'nin her yerinde seçmenden 6 oklu rozetleri olmadan oy isteyecek.

Avatar
Gerçek CHP'li 2019-02-28 14:37:11

Sayın Genel Başkan Muğla'da CHP'yi bitirdin. 3 Marta kadar CHP'li birini bul Büyükşehir Başkanı olarak ata. Muğla'da CHP tabanı Osman Gürün'e oy vermeyecek. 24 Haziran seçimlerinde Bülent Tezcan Muğla'da CHP'yi mahvetti. Belediye seçimlerinde de Seyit Torun Muğla'da CHP'yi bitirecek.

Misafir Avatar
sen gercek CHP'li felan deyilsin 2019-02-28 14:39:23 @Gerçek CHP'li

guldurme adami, secimler yaklastikca yine troller cogaliyor

Beğenmedim! (2)
Avatar
artson 2019-02-28 15:54:07

bu seçimlerden sonra chp diye bir parti kalmayacak yeni sol parti dsp olacak elveda meyhaneci ler....ha ha ha ha ha

Avatar
gerçek CHP'li 2019-02-28 15:47:03

sen gercek CHP'li felan deyilsin gerçek CHP'li
guldurme adami, secimler yaklastikca yine troller cogaliyor Trol sensin. Marmaris Bodrum, Yatağan, Ortaca Başkanlarının aday yapılmadığını, 2015 Yılında bile Muğla .Büyükşehir Belediyesinin Fetonun pislik gazetesine milli ve dini bayramlarda ilan verip 47.020.-TL ödediğini duymadın mı. Ben trol değilim 45 yıldır chp'ye oy vermiş biriyim. Menteşe Belediye Başkanına oy vereceğim.

Avatar
aydın 2019-02-28 18:36:58

sen hdp yi eleştirmedikce onun terörü gelip seni bulacak kimi uyutugunu sanıyon yazık bu malum halka sayenizde pkk lı diye anılıyor,gögsunu kabardarak ataurkun partisi tabi chp liyim diyemiyor

Avatar
Bekaa Vadisi 2019-02-28 19:09:50

Bekaa sorunu bekaa.He he evet beka sorunu deyin uzatmayın.